Cuneax Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fjerner kravet om bindingstid.HBO slår full retrett Lenke til kommentar
UlrikFalk Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vil jeg, som har en årsbinding, miste denne? Var en dag for sen med avbestilling, så har vært låst til en konto jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
Populært innlegg Zepticon Skrevet 31. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2013 Fare for at det blir GoT på HBO og ikke PirateBay til neste år da 20 Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bra de har tatt til fornuften - ett år etter. Spm er om det er for sent eller ikke...? 4 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Dette er vel ett resultat av forbrukermakt, de har hatt ett tilbud som mange ikke vil ha, og de har gått til konkurrenten i stedet for (eller bare droppet det). De tallene ymse analyse/media byrå har fremlagt har ikke tegnet ett positivt bildet for HBO Nordic, spesielt sammenlignet mot NetFlix. Endret 31. oktober 2013 av Crowly 3 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vil jeg, som har en årsbinding, miste denne? Var en dag for sen med avbestilling, så har vært låst til en konto jeg ikke bruker. All binding fjernes. 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Bra.Nå kan bransjen samtidig fjerne krav om betalingsinformasjon for gratis prøvetid så er vi i mål med kundevennlige tjenester som til syvende og sist vil gi flere fornøyde kunder. Dvs. de må gjerne bruke kortinformasjon som identifikasjon (strengt tatt ikke nødvendig) men ikke kreve at det skal være mulig å automatisk belaste kortet etter prøvetiden er over uten at brukeren spesifikt godkjenner dette etter endt prøvetid. Denne praksisen med tvungen automatikk fra prøvetid til betalabb burde bannlyses. Inntil de fjerner denne tvilsomme praksisen ser jeg på aktørene på link linje med småkriminelle fanter og holder meg unna. Endret 31. oktober 2013 av Theo343 6 Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har HBO, men lurer på å si opp. Brukte det mye på mob, men appen deres funker ikke på rootet android.. Utrolig nok. De har lagt inn sperre. Eneste appen jeg så langt har vært borti som har gjord dette. Ellers så er meny og søkesystemet til HBO ELENDIG. Du må browse deg fram. Netflix derimot er konge i alt. Enkelt å søke finne det du liker. Både spesifikt og etter interesse. Utvalget til Netflix er også myyyyye bedre. Men grunnen til at mange vil ha HBO er jo selfølgelig at en får noen utrolig bra serier der... først Så vi får se... Men i så fall, flott at de lærer .. fjerner bindetid. 1 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har HBO, men lurer på å si opp. Brukte det mye på mob, men appen deres funker ikke på rootet android.. Utrolig nok. De har lagt inn sperre. Eneste appen jeg så langt har vært borti som har gjord dette. Ellers så er meny og søkesystemet til HBO ELENDIG. Du må browse deg fram. Netflix derimot er konge i alt. Enkelt å søke finne det du liker. Både spesifikt og etter interesse. Utvalget til Netflix er også myyyyye bedre. Men grunnen til at mange vil ha HBO er jo selfølgelig at en får noen utrolig bra serier der... først Så vi får se... Men i så fall, flott at de lærer .. fjerner bindetid. HBO og Netflix er to forskjellige ting. HBO har kun sitt eget innhold (med noen få unntak), mens Netflix og Viaplay har innhold fra en myriad av leverandører. Personlig foretrekker jeg HBOs menysystem over Netflix. Netflix UI er OK, men det er sykt tungvindt å bla igjennom mye innhold for å finne noe nytt. 2 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Yesss! Da blir det abbonement, og ikke torrents når GoT fortsetter :-) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Hvordan fungerer HBO på iPad. Endret 31. oktober 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmm.. Mulig det blir HBO Nordic når neste sesong av Game of Thrones kommer da. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 skulle gjerne abbonert, men nettet mitt er ikkje bra nok til å sjå det i en tilfredstillende kvalitet :/ så ej bruka Blu-ray 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De måste höja bild och ljudkvalite betraktligt och i tillägg ge oss 10 dagars provtid utan några betalningskrav innan jag ens ger de en chans. På lerret så bankar en 720p web dl Netflix, Viaplay och HBO ned i stövlarna och den är tillgänglig en timme efter den sänds. De måste ge bättre kvalitet för de som vill och kan, något a'la Wimp HiFi. Lenke til kommentar
Ashaman88 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Too little, too late... Skulle trodd HBO visste bedre! Gidder ikke kaste bort penger på tull som dette, selv om de nå har innrettet seg etter forbrukerene sine ønsker. Får se om et år når de nye eierene har fått vist hordan de vil drive dette. Dersom de får orden på programvaren og ikke gjør flere bommer i forhold til kundene sine så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fare for at det blir GoT på HBO og ikke PirateBay til neste år da Tja, får nok bedre kvalitet fra TPB 3 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Det de burde benyttet tiden til frem til nå var å forberede følgende tilbud til kundene, for å få en ny start fra julen 2013. - Fjerne bindingstid og ha lik pris (som de har gjort). - Mulighet for bedre kvalitet på streamingen. (mange har i dag mer enn gode nok linjer) - 10-14 dagers gratis prøvetid uten automatisk overgang over til betalabb. - 59,- måneden ut året evt. 1 måned gratis ved tegning av betalabb før 1. desember. - Støtte for flere plattformer og bla. SmartTV. Da hadde de vist at de virkelig ønsker å kapre kunder i markedet. Det de gjør nå blir litt "halvhjerta og siræva" som fremprovoserer et stort gjesp blant potensielle kunder. Endret 1. november 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jaggu på tide. Godt å se at fornuften seirer av og til også. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Moderatormelding Ett innlegg om AppleTV og HBO er splittet ut til egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548692 Endret 31. oktober 2013 av L4r5 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Too late, suckers ! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå