Landeplagen Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det er jo rulleskrullen som ikke står helt fast, for svingende. Svinger rulleskrullen da? Det visste ikke jeg... På gamle modeller av rulleskruller svinger den seg rundt taskedysen. Nå, med nymoten flakksalvere så har de gått over til en statisk og solid rulleskrulle (en såkalt skralleskrulle). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Men skralleskruer har en tendens til å lage overtykk i forvrinskeren da. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg tror rett og slett det er CD'spilleren som gjør det. Enten har Power Summer Party 2001 sluttet festen, og slått seg vrang inni spilledåsen. Når dette skjer, blir det et hypramolikyl som går gjennom jordingen og inn i karroseriet, før det tar turen til eksospotten. Etter en stund vil potten bli ødelagt og den må byttes. Jeg tror dette er årsaken.. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 og hvis du får jord i potta blir jo denne som kjent tett. Noe som medfører dårlig drag i bilen. De fleste hestene holder seg rett og slett i stallen istede for å komme ut og ta økta si på banen. Dette løses best med en jordfreser. Det siste og mest kompliserte er å få hestene ut på jobb igjen. Er det noen som har noen ide om hvordan dette skal gjøres? Jeg har brukt på å ta av luftfilteret og banne og skrike inn i forgasseren for å prøve å vekke dem igjen, men det har ikke hjulpet. Sant å si har jeg aldri sett disse hestene selv, bare hørt om dem. De må da være jævli små? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det jeg foreslår er at du tar av luftfilteret, men istedenfor å rope på hestene, spayer du inn med startgass. Da tenner de fortere. eneste dumme med dette, er at de pleier å bli veldig kåt.. Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hormonpiller hjelper ofte å stappe inn i den doble fystasjopphengs forkoblingen, den ligger veldig ofte ved siden av spylerdysendåsen under baksetet i bilen. Hvis bilen ikke har baksete er du fuckt! Ellers er den manuellesvingdreie-skruen veldig viktig å stramme av og til, hvis man ikke gjør det kan det føre til at en av fjeropphenglåsene detter av og forutsaker at eksos-sugeren strammer seg. Men tilbake til spørsmålet fra trådstarter: Tviler på at det er en god idé da oljen han en dårlige effekt på baklysfjerene som slakker på ytterfjeren til hengerfestet. Endret 24. november 2007 av Goggen90 Lenke til kommentar
Fyll0 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hadde jeg ikke vert smartere, så kunne dette høres ut som en samtale mellom en gjeng bilmekanikere. er endel inviklet ord tatt rett ut fra fagspråkordboka Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ellers er den manuellesvingdreie-skruen veldig viktig å stramme av og til, hvis man ikke gjør det kan det føre til at en av fjeropphenglåsene detter av og forutsaker at eksos-sugeren strammer seg. Interesant at du never akkurat dette. Jeg har sliti noe fandenivolsk med manuellesvingdreie-skruen min. Hvor mye moment skal den ha, og bør jeg evt gå for ett dobbelt moment med splitt? Har hatt en del problemer med dette, spesielt i høyresvinger. Trudde at dette kom av at jeg har utslitte eksostraktører og at jeg dermed fikk unødig mye luft i oljenavets venstre subflottør (2n3sx), men dette høres jo langt mer fornuftig ut. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmmm? Mener fast bestemt at feilen ligger mellom tilhengerfesten og frontspoileren.? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Som regel så sitter det største problemet mellom rattet og førersetet... Endret 24. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmmm?Mener fast bestemt at feilen ligger mellom tilhengerfesten og frontspoileren.? Kan hende det, men uten Fysioen så kan problemet gjerne godt ligge bak sentrifugen om den er mer enn 26 cm. Etter etter bilen har kjøpt en Fysio så kan problemet snerves ned til seksjon 2. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hmmm?Mener fast bestemt at feilen ligger mellom tilhengerfesten og frontspoileren.? Det kan stemme. Når man har fest på tilhengeren kan mentometerreima som justerer spoilertrykket morkne og utløse tilhengerfestbremsen. Det er aldri noe moro. Lenke til kommentar
vlcom Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Seksjon 2 sier du.. njaa, skeptisk. Tror ikke biltilsynet ser med blide øyne på om du modifisere fysioen, lett å få slingring i kompletteringsdysen da, og DA er du virkelig ute og kjører (pun intended). Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hmmm?Mener fast bestemt at feilen ligger mellom tilhengerfesten og frontspoileren.? Som regel så sitter det største problemet mellom rattet og førersetet... Å dæven! Og jeg som trodde vi prata om bilen i fila til høyre... Lurt å sjekke frembremselyse for frembremselysvæske. For uten væska holder ikke fromtpistasjopphenget seg på plass og det skaper problem mellom venstre forhjul. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Åh fy fan jeg har ikke ledd så her godt på lenge! Ler så jeg griner! Endret 25. november 2007 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Lurt å sjekke frembremselyse for frembremselysvæske. For uten væska holder ikke fromtpistasjopphenget seg på plass og det skaper problem mellom venstre forhjul.Åh fy fan jeg har ikke ledd så her godt på lenge! Ler så jeg griner! Kan være at krøllkoppen ikke holder på væska, slik at drølldutten blir overhylidert. Sjekk om daskslusen har sprukket lekk. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) overhylidert Er det over-dehyrdrert du mener? Ett gammelt triks her er en blanding av sterk hjemmebrent og trafoolje som skal holde ca 27 grader farenheit. Denne væska her avfetter drølledutten på null komma nix samtidig som den smører opp viskosesentrifugen raskere enn du kan si totaltmotorhavari. Hus å fjerne suppa som da samler seg i området rundt drivknutestabilisatoren til venstre vindusvisker etter at sentrifuga har gjort sitt, så skal bremselysforsterkeren fungere bra, og du kan banne på at venstre forhjul fungerer igjen. Skulle ikke dette fungere får du reise på rekvisitabutikken og kjøpe ei plate med DDE. Endret 25. november 2007 av Kong_Tom Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sommerluft i dekkene? Viktig å tømme dekkene for luft om høsten og fylle på igjen med vinterluft. Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har tatt dette litt på feelingen og brukt Geiloluft om vinteren og Tjømeluft om sommeren. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kan ikke fatte og begripe hva dere klager på, bilen ser jo helt strøken ut? Endret 25. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Joda, ser helt grei ut den, men hvis du tar en nærmere kikk på spillepumpa, så vil du se at trykk-vrinsken ikke har saltbæring ELLER hammer-kammer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå