Gå til innhold

Diskusjon rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde visst en kompis som jobba i Nutel gitt :p Han sier hovedproblemet var visst at dem slapp opp for simkort.. Råda meg til å ringe for å få porteringstidspunkt, men jeg gidder ikke :p Angående de skumle eierene, mente han at det ikke var så skummelt fordi dem bare er investorer, uten så mye innvirkning på selve driften..

Lenke til kommentar

God eftermiddag.

Jeg lurte på noe;

- Noen som har fått no form for reklame enda? Om ja, hvordan fungerer dem?

- Det står på studentkorert at man betaler pr. år ect.. Men gjelder det fra den datoen du oppretter det, eller frem til januar en gang?

- Funker dette som det skal nå?

 

Petter

Lenke til kommentar

æsj, jeg har ikke fått noen porterings-dato... men nå begynner jo faktisk folk å få dette etterhvert da, det er en liten oppløfter!

 

edit:

Flytting av ditt mobilnummer til Nutel er startet. Ditt nye SIM-kort er aktivt fra 21.11.2007 13:00. Nutel

 

Da har jeg også fått... Skal vel klare å holde ut 2 uker til...

Endret av jale
Lenke til kommentar
jeg har enda ikke fått porteringsmelding. bestilt for over 9 uker siden..

Det tok ganske nøyaktig 2 måneder før jeg fikk porteringsmeldingen.

Det kan kanskje hjelpe å sende en mail å mase litt? (selv om du sikkert ikke får svar..)

Lenke til kommentar

Dette er et emnet som gikk off- topic allerede på side 1.

 

Nå har vi kommet til side 12 i tråden, og nå er det utelukkende off- topic debatt.

 

Hvis noen vil fortsette diskusjonen om Nutel.no/ Studentkort.no og deres tjenester, kan dere opprette en egen tråd om dette emnet under "Operatører og tjenester".

 

Denne tråden tilhører en artikkel som omhandler svartid på mail hos kundeservice.

 

All off-topic i framtiden vil bli moderert, og det anbefales brukerene å rapportere off-topic diskusjon.

 

Off- topic vaktpost:

 

angrywetcatwt2.th.jpg

 

Edit: Meninger om dette taes på pm og ikke i tråden.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Nå har jeg ryddet opp off-topicen fra Amobil griller kundeservice: Del 10 :dremel:

 

Diskusjon forsetter her rundt Nutel Kill Bill student samt utsendelse av simkort/ ikke mottatt simkort.

 

Den sinna pusen i posten over vokter enda, og den blir rasende hvis noen prøver å dra denne tråden off-topic.

 

Spørsmål og synspunkter på modereringen taes som vanlig over pm.

 

La diskusjonen fortsette.

Endret av KVTL
Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er mulig å følge med på noen måte, og se hvor mye man har ringt for. Feks logge inn på en "min side"?

Det skal det være, enten så har jeg lest det eller så var det hun studentkortet-dama som sa det. Men på sidene til Nutel finner jeg ikke noe slikt.

Lenke til kommentar

Grunnen til at Nutel har så gode priser er fordi de har ganske god avtale med Telenor.

 

Nutel betaler ingenting for trafikken i telenor sin nett, de betaler kun per simkort(kunde). De betaler latterlige noe med 200kr for pr.kunde(simkort).

 

Har en kompis som jobber som salgssjef for nutel i Oslo.

Lenke til kommentar
Tror dette var en løsning de arbeidet med å få på plass... Let litt i de foregående 11 sidene, står der et sted.

Det tar vel "LITT" tid det da, som med alt annet med Nutel... ;)

 

Fikk forresten aktivert abbonemanget mitt i dag, og har allerede gjort min første telefonsamtale :) Ingen reklame-sms så langt heller! =)

Lenke til kommentar
Grunnen til at Nutel har så gode priser er fordi de har ganske god avtale med Telenor.

 

Nutel betaler ingenting for trafikken i telenor sin nett, de betaler kun per simkort(kunde). De betaler latterlige noe med 200kr for pr.kunde(simkort).

 

Har en kompis som jobber som salgssjef for nutel i Oslo.

 

Hørtes for godt ut til å være sant.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det er mulig å følge med på noen måte, og se hvor mye man har ringt for. Feks logge inn på en "min side"?

Sendte en mail til nutel og spurte om dette, og fikk dette svaret: "Vi håper å kunne tilby denne tjenesten til våre kunder snart, men det vil dessverre ikke bli klart på denne siden av jul."

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt om det med trådens navn menes ikke mottatt simkort fra hvilket som helst selskap, men jeg har i alle fall ikke mottatt simkort fra onecall. Jeg fikk beskjed på mail om at det nye abonnementet ville fungere fra 13.11 03.00, og da er mitt gamle abonnement utgått. Jeg kikker spent i postkassa hver dag, uten å ha mottatt noe mer. Jeg har sendt to post til kundeservice. Hva annet bør jeg gjøre? Begynner virkelig å bli lei av å vente. Det er nå først jeg merker hvor avhengig jeg er av mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...