Gå til innhold

Kommentarer til Oppned mod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes dette var en spennende mod jeg  :)

Ser ut som du fikk montert alt ganske så bra.

Var det vanskelig å få snudd hovedkortet eller?

9443264[/snapback]

Takk:)

Det var ganske stress å snu det ja... Måtte borre ut en hel del popnagler og kabinettet ble ganske voldtatt etterpå, dørene passer ikke osv. Men jeg skal nok få fikset det :D

Endret av Sliper
Lenke til kommentar

Haha, lo godt når jeg så at du hadde montert viften slik at den blåste luft inn i kabinettet i stede for ut av kabinettet i topp^^ Tror det hadde hjulpet på med en grill ;)

Edit: Hvis du trenger inpirasjon til hva du skal gjøre vidre så kan du ta en titt innom på mitt prosjekt som jeg tok utgangspunktet å snu opp ned.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544803

Endret av Klekkus
Lenke til kommentar
Haha, lo godt når jeg så at du hadde montert viften slik at den blåste luft inn i kabinettet i stede for ut av kabinettet i topp^^ Tror det hadde hjulpet på med en grill ;)

Edit: Hvis du trenger inpirasjon til hva du skal gjøre vidre så kan du ta en titt innom på mitt prosjekt som jeg tok utgangspunktet å snu opp ned.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=544803

9476360[/snapback]

Hehe ike for å være festbrems da... men den vifta i toppen var montert riktig vei ;) ledningen pleier jo å ligge på den sia vifta blåser ut av da :thumbup: eller ihvertfall så gjør den det på alle mine vifter, men jeg skal sjekke linken din;)

Lenke til kommentar
Hehe ikke for å være festbrems da... men den vifta i toppen var montert riktig vei

9486744[/snapback]

Der tar du helt feil. Ledningen har ingen verdens ting å si i forhold til hvilken vei viften blåser.

Hvis du tar en titt på dette bildet så blåser luften ut på baksiden av kabinettet, hadde viften vært motsatt vei så hadde den blåst inn luft på baksiden! Det er hvilken vei viftebladene strå som avgjør hvilken rettning luften blåser.

Lenke til kommentar
Hehe ikke for å være festbrems da... men den vifta i toppen var montert riktig vei

9486744[/snapback]

Der tar du helt feil. Ledningen har ingen verdens ting å si i forhold til hvilken vei viften blåser.

Hvis du tar en titt på dette bildet så blåser luften ut på baksiden av kabinettet, hadde viften vært motsatt vei så hadde den blåst inn luft på baksiden! Det er hvilken vei viftebladene strå som avgjør hvilken rettning luften blåser.

9486842[/snapback]

ok... men vifta oppå har altid blåst utover (jeg monterte den faktisk mens den var på) :p men uansett nok om den... :)

Update er på vei nå :D har montert en av katodene jeg fikk i posten i dag og ødelagt den andre, har også montert ny cpu-vifte og lagt pakning + isolasjon til viften i toppen :dribble:

Endret av Sliper
Lenke til kommentar
Har Image Resizer blitt laget til Vista enda?

Hvor kan vi se bilde av Golden Orb II-vifta? Vurderer å kjøpe nesten den samme, så hadde vært greit å sett den montert.

Goscinny ;)

9487641[/snapback]

jeg har prøvd å legge ut bilde av den.. den var dritfet å se på, jeg fikk ikke til et bilde som viser hvor fet den er.. den har sånn finnish på vifta som får den til å se veldig icy ut når den er på... i tilleg til det så kjøler den dritbra :w00t:

Her er et bilde av Golden Orb II :thumbup:

Lenke til kommentar
Der er minnekortleseren ferdig lodda  Jeg har lodda på ledninger mellom skruehullene og en sånn ting under så jeg ikke vet hva er

Hvorfor loddet du ledninger mellom skruehullene ?

hva er den tingen du ikke vet hva er ? ...

mvh

-Djgunnah

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...