Juden Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hva er det egentlig serien går utpå? Jeg har helt mistet grepet rundt handlingen! Kan noen hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Lost er en konge serie... Dei bytta mellom no tid og fortid... vist du lurte... Endret 22. juni 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg syntes ikke at det var så dårlig spørsmål. Ingen grunn til å flire av det. LOST går utpå at en gruppe mennesker krasjer på en øy, og de må finne en vei ut derfra. Øya er litt ''utenomjordisk.'' Dvs, si at øya har endret de fleste som er der. Der bor også noen andre på øya, de heter ''The others'' De driver og spionerer på de som karsjet og de skal drepe dem. Lederen til ''The others'' heter Ben. Er ikke så veldig god til å forklare, men håper dette hjelper deg. Endret 22. juni 2007 av SiimeN Lenke til kommentar
Juden Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg syntes ikke at det var så dårlig spørsmål. Ingen grunn til å flire av det.LOST går utpå at en gruppe mennesker krasjer på en øy, og de må finne en vei ut derfra. Øya er litt ''utenomjordisk.'' Dvs, si at øya har endret de fleste som er der. Der bor også noen andre på øya, de heter ''The others'' De driver og spionerer på de som karsjet og de skal drepe dem. Lederen til ''The others'' heter Ben. Er ikke så veldig god til å forklare, men håper dette hjelper deg. 8921364[/snapback] Ble ikke Ben tatt til fange i siste episoden? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg syntes ikke at det var så dårlig spørsmål. Ingen grunn til å flire av det.LOST går utpå at en gruppe mennesker krasjer på en øy, og de må finne en vei ut derfra. Øya er litt ''utenomjordisk.'' Dvs, si at øya har endret de fleste som er der. Der bor også noen andre på øya, de heter ''The others'' De driver og spionerer på de som karsjet og de skal drepe dem. Lederen til ''The others'' heter Ben. Er ikke så veldig god til å forklare, men håper dette hjelper deg. 8921364[/snapback] Ble ikke Ben tatt til fange i siste episoden? 8921492[/snapback] Jo han ble på en måte det. Han kom for å møte jack og de andre for å prøve å få de til å skifte mening ved å dra ifra øya, men det nyttet ikke. Så han tok opp walkien og sa ifra til karene han hadde nede ved stranda (som jack og dem bodde på) og sa at hvis ikke jack endrer mening innen 1 minutt så skulle de på stranda få lov til å skyte Sayid, Jin og Bernard. Da det gikk 1 minutt hørte Jack og Ben 3 skudd i walkie talkien, da trodde Jack at de hadde drept Sayid og dem, så han gikk til angrep på Ben og slo han til blods. Så tok han med Ben som gissel. Men Sayid og de andre var ikke døde, de hadde skytet 3 skudd i sanden. Men det visste ikke Ben eller Jack. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sorry... ikkje meininga å vere frekk... men alle prater om LOST... Dei som ser på det i vertfall... Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sorry... ikkje meininga å vere frekk... men alle prater om LOST... Dei som ser på det i vertfall... 8921965[/snapback] Hva var frekt i det? Kanskje ikke så rart at alle snakker om det? Trossalt den beste serien på tv, haha Lenke til kommentar
Juden Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg har ikke hatt tid til å følge med! Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg har ikke hatt tid til å følge med! 8922479[/snapback] Vel, da har du gått glipp av noe Det har allerede gått 3 sesonger nå, så å hoppe inn i 4. sesong, tja, jeg ville vel tørre å påstå at du vil se ut som et spørsmålstegn.. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Mye morsom info og spennende diskusjoner her for "LOST" fans. http://abc.go.com/primetime/lost/index Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ifølge en annen bruker her på forumet som jeg kjente i RL før, så kan man se på en episode og skjønne alt som har skjedd. Det håper jeg ikke er sant. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ifølge en annen bruker her på forumet som jeg kjente i RL før, så kan man se på en episode og skjønne alt som har skjedd. Det håper jeg ikke er sant. 8926236[/snapback] Nei, det er så klart ikke sant. Og LOST er en slik serie som ikke gir deg spørsmål, du finner de opp selv, mener jeg. Ok, kanskje du ville fortså mye, men du ville ikke ha den samme gleden og undringen tror jeg? Edit: Skriveleif Endret 23. juni 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå