Fat_Board Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei jeg tror jeg har funnet ut en smart måte å få kjøpt iPoder billig her i Norge fra butikk. Gå inn på linken. http://www.it24.no/ Så på nettbutikk og så Apple iPod/tillbehør Da vil dere se ett utvalg iPoder til en ganske billig penge eks. iPod 80 GB til 2865 kr. Gå inn på den iPoden dere vil kjøpe og print ut siden. Så går du tilbake til hovedsiden, og du vil da se litt nedover på forsiden at det står Nyheter Henting Henteordningen er erstattet med annen ordning, og gjelder nå bare iPod. Klikk på denne linken og skriv ut siden som det står dette på. Henting Henteordningen er erstattet med annen ordning, og gjelder nå bare iPod Vi hadde tidligere en henteordning etter bestilling i nettbutikken, men denne er nå opphørt etter at hentebutikken ble overtatt av andre eiere. For øyeblikket kan vi kun tilby henting av iPod. Dersom du vil hente (i Oslo) istedenfor å få det tilsendt skal du nå altså ikke legge inn bestilling i nettbutikken. Du betaler ved henting da det er en annen butikk som tar seg av dette (siden dette er en annen butikk har de også annen lagerbeholdning enn oss). Klikk her for videre informasjon om henting av iPod i Oslo Det er viktig at du skriver dette ut fra siden på it24.no og får med siden og slikt. Så går du til en Lefdal butikk der de har "Finnerlønn" altså 150% prisgaranti. så kjøper du den iPoden du vil ha eks iPod 80 Gb koster 3499 på Lefdal og 2865 på it24.no. Når du har kjøpt iPoden viser du fram papirene med de sidene som du printet ut. Da vil de si at dette ikke gjelder for nettbutikker men kunn for vanlige butikker som Elkjøp og Expert. Da viser du frem det arket der det står at du kan hente iPoden til samme pris som den koster i butikk. så vil du da få igjen 945 kr. Dette gjorde jeg og fikk det til så håper du også får det til! Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 Dere kan gjerne gi tilbakemelding om det er noe. Det hadde også vært hyggelig om dere hadde svart også. Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Tobinor Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som har dette nå etter alt bråket i tida rundt 2003? Lefdal ble jo tatt på ulovlig markedsføring da enkelte varer de hadde, ikke ble solgt hos konkurenter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Er det noen som har dette nå etter alt bråket i tida rundt 2003? Lefdal ble jo tatt på ulovlig markedsføring da enkelte varer de hadde, ikke ble solgt hos konkurenter... 7871476[/snapback] Ja, elkjøp har det og. jeg skulle kjøpe DVD spiller, som de hadde til 1000på clas ohlson og 1200 på elkjøp. Siden det er elkjøp men ikke clasern der jeg bor, brukte jeg prisgarantien til å kjøpe på en elkjøp butikk i oslo når jeg var der (prisgarantien er lokal), så jeg fikk til samme pris men enda kan klage til lokale elkjøp om det skulle være noe Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kor mykje betalte du for Ipoden? Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hei! Nå er det legne siden jeg sjekket denne her. Men jeg snakket med Lefdal igår og de sa at de måtte ringe Digital Impuls (den butikken du kommer til på henting linken på it24.no) så skulle nok det være greit. Da sparer jeg 950 kr! Det er tett mye penger for meg! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Hei jeg fikk testet ut det som jeg skrev øverst her idag og det funket! Men de på Lefdal må ringe inn til Digital Impuls som er på hente ordning linken. Dessverre hadde ikke jeg 3499 kr så de kunne bare matche prisen som DI fortalte over telefon som var 2795 kr. Men jeg fikk den for 2695 kr siden han fyren i kassa dreit i hva sjefen sa. Hehe. Så håper at det er noen andre som prøver ut dette. Funket i hvertfall for meg. HUSK å ta med kopier av nett sidene og nummeret til DI! Mvh Fat_Board Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Er det noen andre som har fått til dette? Det er en smart løsning hvis du vil ha en iPod billigere og ubrukt. Man vil også få garantien på 2 år. Hvis du kjøper den i USA for 200 kr billigere får du bare 1 års internasjonal garanti. Mvh Fat_Board PS: Dette skal også funke på andre iPod modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå