.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jeg har en filmklipp(avi. fil) på pc'en av et live konsert. Det jeg lurer på om det er da mulig på enlaen måte å gjøre hele filmklippe til mp3 fil? Edit: hvor finner jeg et gratis program som fikser dette? Endret 2. februar 2007 av Alper Lenke til kommentar
axelh Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg har en filmklipp(avi. fil) på pc'en av et live konsert. Det jeg lurer på om det er da mulig på enlaen måte å gjøre hele filmklippe til mp3 fil? 7852745[/snapback] avi til mp3 format? tror det skal funke... Axel Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 takk! det funket utmerket Lenke til kommentar
axelh Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 takk! det funket utmerket 7854949[/snapback] bare hyggelig å kunne hjelpe! Axel Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2007 faen, den konverterer kun 60% av fila pga det er bare trial version. Noen som vet om noen gratis programer? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei, bruk virtualdub fra sourceforge.net til å åpne videoklippet og velg "Save audio as WAV" i filmenyen. Så bruker du et program som bruker LAME for å encode denne fila til MP3. winLAME The only *nice* windows UI for LAME, according to the author :-) RazorLame The RazorBlade front end now supports LAME. CDex Ripper & encoder, includes LAME binaries (the Blade compatible dll). OmniEncoder a fully featured frontend for LAME and several other encoders. Alle programmene jeg har nevnt er open source og helt gratis. *flyttes til programvare-kategorien* Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Søk i Google på MediaConvert. Er nesten alle formater til nesten alle formater... Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Audacity er et bra program jeg bruker, men da tar opp lydene lydkortet spiller av. (What U Hear) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå