Gå til innhold

Årskavalkade for Diskusjon.no 2006


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det var bra skrevet, Dotten. Det du nevner om spillkategorien er viktig. Det må taes tak i. Jeg har vært på forumet i flere år (hadde en konto før denne og), og merker nedgang i kvaliteten på innleggene/diskusjonene. Spesielt det siste året. Noen som føler det samme? (tenker ikke bare på spillkategorien)

7729787[/snapback]

 

Spillkategorien har bært preg av at det er konsollkrig. Dette vil nok roe seg etterhvert og moderatorene som ttt og Orresnei står på som bare det der inne. Slike vs. diskusjoner blir ofte usaklige og fører fint lite med seg. Har jo også vært ganske heftige AMD vs. Intel og ATI vs Nvidia perioder til tider også. I PRS vil det vel etterhvert blusse opp igjen når valget nærmer seg.

Lenke til kommentar

Knallbra skrevet Dotten!

 

Personlig tar jeg det helt rolig med at det er få jenter her inne.

Kjent stil i et eller kjent spill:

l33tkillah: Er du jente LopezHMG?

@$$@$|N: Hvor bor du Lopez?

LoverboyTwoWays: Er du fin Lopez?

Detrius: Hallo? Kan du vennligst flytte deg fra døren l33t?

-The bomb has been planted-

ElStudGrande91: Jeg er kjempekul og flink, og l33tskillz

LopezHMG: Jeg er blond og liker musikk og gutter og krig og fred og sånn.

Detrius: l33t og Assasin...når dere står på hver side av meg i døren SÅ KAN IKKE JEG BEVEGE MEG!

l33tkillah: Hvor gammel er du da? Jeg er 15 år og bor i Drammen. Hvilken skole går du på?

Detrius: I svarte helsikken følg med da!

@$$@$|N: Bor du i Drammen Lopez? Jeg og l33tkillah går på samme skole. Har du store pupper?

- BOOM -

DEAD l33tkillah: Var den plantet? Hvorfor sa ingen at den var plantet?

DEAD @$$@$|N: AWMen min! Jeg mistat AWMen min! Helsikke åffer sa ingen at bomben var plantet?! Det der er bug ass!

- Detrius has disconnectet.

 

På mange måter er jeg glad det er noen "manns"dominerte steder. Gutter har det med å bli hjernedøde av hormonoverload ellers... ;)

Endret av CWH
Lenke til kommentar

Da tenkte jeg at folk kanskje kunne være interessert i litt mer statestikk;

 

Registeringer;

 

Antall brukere registert siden 01.01.2006, til og med 01.01.2007; 29244 stk. Det vil si at vi har hatt et gjennomsnitlig tall på omtrendt 2000 brukere i hver måned. Det igjen betyr at vi har hatt gjennomsnitlig antall registerering på 80 brukere om dagen. Omtrendt 3 nye brukere i timen hver eneste dag!

 

 

Tråder;

 

Antall tråder opprettet fra den 01.01.2006 til og med 01.01.2007; 172694 stk. Det betyr faktisk at vui har hatt hele 14391 nye tråder i måneden. Det blir faktisk 464 stk. om dagen. Det betyr at vi har et gjennomsnitt på 19 nye tråder i timen hver dag!

 

Poster;

 

Antall poster vi har skrevet på forumet siden 01.01.2006 til og med 01.01.2007 er hele 2250591 stk. Hver måned har vi postet gjennomsnittlig 187549 nye poster, dette blir 6049 nye poster om dagen. Vi har da 252 poster i timen noe som blir hele 4 poster i minuttet!

 

Visninger

 

Siden den 01.01.2006 til og med den 01.01.2007 har vi hatt hele 54407496 visninger. Det blir 4533958 visninger i måneden, noe som blir ca 1046298 sidevisninger i uken. Noe som igjen blir ca 149471 visninger om dagen.

 

Topp 10 kategorier for 2006;

(Se bilde)

post-39385-1169379009_thumb.jpg

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...