Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Oppretter en kommentar tråd til mitt nye prosjekt slik at dere kan gi kommentarer og tips til meg. Link til prosjektet her! mvh Anki Endret 8. juni 2007 av Mr.Anki Lenke til kommentar
just_me Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 jeg er spent på og se hvordan dette blir Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 håper du får rabatt på sparkel, for du kommer til å trenger mye av det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Er det noe annet "stoff" jeg kan bruke for og få vekk rillene? som gir et hard og fint resultat! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Ikke som jeg kommer på i farta, men hva enn du bruker til å fylle opp, så må du passe på at det fester seg til plastikken. Vet ikke om sparkel gjør det. Du kan jo pusse rillene ned med veldig grovt smergel eller sandpapir på en vandelig slipemaskin. EDIT: kom på at du kansje kan bruke gips. Endret 15. januar 2007 av Hellemyr Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ser veldig tøft ut. Men du kan jo kanskje bruke sånn tetningsskum og ha et lag med sparkel utenpå der? Anyway, tøft arbeid! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Hva hetter det da eewar? Gips kanskje ja, fester det seg til plastik da? Har prøvd og pusse rillene ned med det kommer til og ta mange dager! mvh Anki Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Du kan kjøpe plastsparkel fra europris. Det funka fett til russebilen hvertfall Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 hvordan er det og drive med da ? klis? blir det stein hard etter tørking? Og pris ? mvh Anki Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 hvordan er det og drive med da ? klis? blir det stein hard etter tørking? Og pris ? mvh Anki 7732002[/snapback] Man blander herder inn i sparkelen. Kliss er det. Den blir stein hard etter tørking, men du vil i tillegg klare å pusse av det du måtte ønske å pusse av. Pris rundt 50-100 kr. Er på tube. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hva hetter det da eewar? Gips kanskje ja, fester det seg til plastik da? Har prøvd og pusse rillene ned med det kommer til og ta mange dager! mvh Anki 7731960[/snapback] Husker ikke helt hva det heter, men spør på en byggevareforetning om de har tetningsskum. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Tetningsskum er nok lurt. Ellers vil det nok gå utrolig mye sparkel vil jeg tro! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 får se litt på hva det bli jeg bruker. Men røret skal ikke være så langt altså, så dere vet det Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Eeey! HVa skjer med å stjele navn?! Jaja, jeg får vel finne på et lurt navn til mitt prosjekt ganske fort, da. ER spent på om du kommer til å klare dette, men tøft kan det bli om det går! Kanskje ha plexi i begge ender? Goscinny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Eeey! HVa skjer med å stjele navn?! Jaja, jeg får vel finne på et lurt navn til mitt prosjekt ganske fort, da. ER spent på om du kommer til å klare dette, men tøft kan det bli om det går! Kanskje ha plexi i begge ender? Goscinny 7734696[/snapback] Skal finne et annet navn jeg og Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Det jeg vil gjort er og pusse med veldig grovt pussepapir så byggeskumet har noe og feste seg i, det vokser ganske mye så du må prøve deg litt frem. fordelen er jo at det ikke blir noe vekt av det. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Det er er mykt ja? Det blir merke om man stikker noe i det? mvh Anki Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ja det blir merke av det, men uansett burde du jo ha sparkel utenpå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 åja, sparkle over. Da kan det bli bra Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ser bra ut så langt. Men det hadde jo kanskje vært kult med plexi i ene enden, sånn at man kan se inn? Uansett, stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå