Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget hans er at han opprinnelig er fra Ghana.. Og afrikanere er nær sagt kjent for å juge på aldern...

Tror imidlertid ikke Adu gjør det... Tror han er 89-modell...

Men gudene vet...

7330052[/snapback]

Vi hadde en i Bodø Glimt som var på prøvespill. Han påstod at han var 18 år, men ved litt sjekking, fant de ut at han var 32.. Og siden jeg mener å ha lest at Adu ikke har fødselspapirer og lignende, så tror jeg ikke han er så ung som han sier.

Lenke til kommentar

Fy faans møkkadommer!! Det var aldri frispark!!

Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram...

Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe.. :realmad:

Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!!

*SINNA*

Lenke til kommentar
Fy faans møkkadommer!! Det var aldri frispark!!

Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram...

Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe..  :realmad:

Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!!

*SINNA*

7333368[/snapback]

Hmm... Veldig objektiv vurdering av kampen til å være United-supporter må jeg si!

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Alle jævla medgangssupportere kan brenne langt i helvete, støtt laget selv om vi ikke vinner alle kamper. Så 60 min av kampen før jeg måtte rekke bussen hjem igjen. Vi tar gruppeseiern hjemme mot Benfica.

Leser at frisparket de scoret på var filming, jævli surt. Ex-Russer vettu.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...