fakey Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helt ærlig tviler jeg litt på aldern hans.. Han er god ja, og hadde ikke hatt noe imot å fått ham til klubben, men for alt vi vet kan han være 29 år og på god vei ut av karrieren. 7329471[/snapback] Whaat? Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Poenget hans er at han opprinnelig er fra Ghana.. Og afrikanere er nær sagt kjent for å juge på aldern... Tror imidlertid ikke Adu gjør det... Tror han er 89-modell... Men gudene vet... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Poenget hans er at han opprinnelig er fra Ghana.. Og afrikanere er nær sagt kjent for å juge på aldern...Tror imidlertid ikke Adu gjør det... Tror han er 89-modell... Men gudene vet... 7330052[/snapback] Vi hadde en i Bodø Glimt som var på prøvespill. Han påstod at han var 18 år, men ved litt sjekking, fant de ut at han var 32.. Og siden jeg mener å ha lest at Adu ikke har fødselspapirer og lignende, så tror jeg ikke han er så ung som han sier. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Battle of britain i kveld!! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Gleder meg! Nå har vi slått celtic 2 ganger de siste 4 månedene (treningskamp i juli, og forrige cl-kamp), og alle gode ting er som kjent tre Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Faen, give me a break! For en ekstrem filming! Herregud, Vidic er nesten ikke nær han, shortsen hans ligger oppå skoen, ikke no mer. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Det var jammen et stk godt frispark. Endret 21. november 2006 av wipy Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Helvette heller! Så scorer vi ikke engang på straffe!! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ingen tvil om hvem som blir morgendagens syndebukk i engelsk media. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Herregud, så utrolig elendig av United på slutten... Frisparket var ufortjent, det var så soleklar filming. Jeg er bare skuffa over kampen, alt ble ødelagt opp mot slutten. Saha sugde i dag, han skal ha to mål, men sitter igjen med null. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Merkeligste var når han stoppa opp alene med keeper, så ut som han trodde han var blitt avblåst for offside. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Haha! Artig for en Liverpoolsupporter dette! Kan vel si at det er helt typisk for slike kamper.. United eier hele forbanna kampen men greier å tape. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fy faans møkkadommer!! Det var aldri frispark!! Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram... Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe.. Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!! *SINNA* Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Får vi en kopi av forige sesongs gruppespillavslutning? I think so. United ryker nok mot Benfica. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) :!: Blir nok UEFA-cup.... :!: :!: Endret 21. november 2006 av glennandre Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Fy faans møkkadommer!! Det var aldri frispark!!Når det er sagt, var det også en veldig billig straffe. Han holder armene foran ansiktet, som er lov. At han hopper frem er gult kort, men ikke straffe.. Skal gis nytt frispark, evt. trekke frisparket fram... Faan ta saha!! Først er han skikkelig urutinert, og kikker på linjemann før han avslutter alene med keeper (det var forresten offside), SÅ bommer han på straffe.. Og når vi ligger under, og det er kun minutter igjen, hva gjør SAF? Jo, han setter inn to forsvarsspillere... Sagt det før, sier det igjen; Brenn SAF!! *SINNA* 7333368[/snapback] Hmm... Veldig objektiv vurdering av kampen til å være United-supporter må jeg si! Endret 21. november 2006 av sentimental Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 :!: Blir nok UEFA-cup.... :!: :!: 7333602[/snapback] Kjære vene, at du virkelig gidder! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Alle jævla medgangssupportere kan brenne langt i helvete, støtt laget selv om vi ikke vinner alle kamper. Så 60 min av kampen før jeg måtte rekke bussen hjem igjen. Vi tar gruppeseiern hjemme mot Benfica. Leser at frisparket de scoret på var filming, jævli surt. Ex-Russer vettu. Endret 22. november 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Leser at frisparket de scoret på var filming, jævli surt. Ex-Russer vettu. 7334177[/snapback] Frisparket var filming ja, men målet var det ingenting å si på. Fantastisk, rett og slett. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vis det blir en reprise fra i fjor, denne CL sesongen også. Så detter jeg seriøst ned på bakken å begynner å grine Men Manchester United greier dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå