Niqābninja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ida, det er en ganske enkel løsning på problemet ditt: FLYTT UT 7224887[/snapback] Jeg veit. Starter jobbe igjen i morra. Må bare finne noen å flytte sammen med(dvs, overtale en kompis), så er saken ordna. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Vetle says:da er min tid i hw over.... kommer ikke tilbake.... tror jeg Røyking dreper... says: ikke dra Vetle says: er jo en stund til februar uansett....kommer nok ikke tilbake etter det heller..... fucked up regler Vetle says: får 3mnd for å si "du er patetisk" til en fjortis som leker full...... Er så føckings deppa nå ass... klarer omtrent ikke å skrive riktig... Kan omtrent ikke tro det skjer. Kjennes omtrent ut som et helvete her... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er så føckings deppa nå ass... klarer omtrent ikke å skrive riktig... Kan omtrent ikke tro det skjer. Kjennes omtrent ut som et helvete her... 7225468[/snapback] Trenger ikke drive ghetto-talk for det, da. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg kommer til og dø og blir deprimert av å tenke på det. 7224129[/snapback] Samme her. Hver gang jeg ikke har noe spesielt å tenke på, så tenker jeg på det. Er så føckings deppa nå ass... klarer omtrent ikke å skrive riktig... Kan omtrent ikke tro det skjer. Kjennes omtrent ut som et helvete her... 7225468[/snapback] Å være så deppa for det hørtes sært ut. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Er så føckings deppa nå ass... klarer omtrent ikke å skrive riktig... Kan omtrent ikke tro det skjer. Kjennes omtrent ut som et helvete her... 7225468[/snapback] Trenger ikke drive ghetto-talk for det, da. 7225556[/snapback] Ghetto-talk? Hæ...? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Å være så deppa for det hørtes sært ut. 7225598[/snapback] Spørs på sinnstemning det. Er jeg i riktig(eller feil, kanskje?) humør, kan jeg begynne grine av at jeg er tom for Cola. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spørs på sinnstemning det. Er jeg i riktig(eller feil, kanskje?) humør, kan jeg begynne grine av at jeg er tom for Cola. 7225655[/snapback] Såpass, ja. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spørs på sinnstemning det. Er jeg i riktig(eller feil, kanskje?) humør, kan jeg begynne grine av at jeg er tom for Cola. 7225655[/snapback] Såpass, ja. 7225668[/snapback] Litt enig det. Akkurat det bazukh sier høres litt overdrevent ut. Høres ut som man da er nede i 4-årsalderen. Nei, nå må jeg nok legge meg snart før pappa ser på klokka og kommer og "minner" meg på at jeg må legge meg. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spørs på sinnstemning det. Er jeg i riktig(eller feil, kanskje?) humør, kan jeg begynne grine av at jeg er tom for Cola. 7225655[/snapback] Såpass, ja. 7225668[/snapback] Litt enig det. Akkurat det bazukh sier høres litt overdrevent ut. Høres ut som man da er nede i 4-årsalderen. Nei, nå må jeg nok legge meg snart før pappa ser på klokka og kommer og "minner" meg på at jeg må legge meg. 7225759[/snapback] tja, ikke at det har skjedd meg, men kan jo være siste dråpen som får begeret til å renne over. Dvs at det egentlig er mye annet som også er utslagsgivende. Tviler på at det bare er mangelen på cola i seg selv som gjør det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 tja, ikke at det har skjedd meg, men kan jo være siste dråpen som får begeret til å renne over. Dvs at det egentlig er mye annet som også er utslagsgivende. Tviler på at det bare er mangelen på cola i seg selv som gjør det 7225854[/snapback] Det er akkurat det. Har man en real drittdag, så trenger det ikke være mye som tipper en over. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 tja, ikke at det har skjedd meg, men kan jo være siste dråpen som får begeret til å renne over. Dvs at det egentlig er mye annet som også er utslagsgivende. Tviler på at det bare er mangelen på cola i seg selv som gjør det 7225854[/snapback] Det var det jeg prøvde få fram, ja. Sjøl om jeg i steden hørtes ut som en liten trassen unge Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg hadde heller ikke stolt 100% på min 16 år gamle datter. Hold ut 2 år til så går det nok bra skal du se. 7221401[/snapback] jo, men. Hun har ikke no grunn til å ikke stole på meg!! Det som plager meg. Begynner liksom å tenkte, når hun ikke stoler på meg kan jeg likegodt bare juge og gjøre hva jeg vil.. menmen. 7221478[/snapback] i praksis skyter du deg selv i foten ved å gjøre det du nå tenker. Hun stoler ikke på deg i følge deg, men i følge henne så er nok historien anerledes (it allways is). Dog! om du nå begynner å gjøre slik du tror hun føler, og du blir tatt, så bekrefter du situasjonen, og ting blir verre. Og da er du minst like langt, om ikke verre fordi du bekreftet at du er slik som hun trodde. beste tips er alltid; skal en bryte en regel eller to, så gjør det i det stille, ikke slik at folk kan se det eller merke noe. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg kommer til og dø og blir deprimert av å tenke på det. 7224129[/snapback] Samme her. Hver gang jeg ikke har noe spesielt å tenke på, så tenker jeg på det. 7225598[/snapback] Uffda vennen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det virker som om folk dør rundt meg mye om dagen. I helgen døde en kamerat av den tidligere bestekompisen min. For et par uker siden sovnet en i klassen til en venninne av meg inn. Helt plutselig.. Bare 2 dager før han fylte 17 år. Og for litt under 2 mnd siden døde brått faren til en i gamleklassen min. Og det stopper ikke der heller. Nå går jeg bare rundt og venter på at jeg skal miste noen som står meg nær også. Deprimerende å tenke på. Livet er så jævlig uforutsigbart. Lenke til kommentar
April Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det virker som om folk dør rundt meg mye om dagen. I helgen døde en kamerat av den tidligere bestekompisen min. For et par uker siden sovnet en i klassen til en venninne av meg inn. Helt plutselig.. Bare 2 dager før han fylte 17 år. Og for litt under 2 mnd siden døde brått faren til en i gamleklassen min. Og det stopper ikke der heller.Nå går jeg bare rundt og venter på at jeg skal miste noen som står meg nær også. Deprimerende å tenke på. Livet er så jævlig uforutsigbart. 7227436[/snapback] Uff... Dumt når slike ting skjer Nå virket ikke mine problemer så store lengre... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det virker som om folk dør rundt meg mye om dagen. I helgen døde en kamerat av den tidligere bestekompisen min. For et par uker siden sovnet en i klassen til en venninne av meg inn. Helt plutselig.. Bare 2 dager før han fylte 17 år. Og for litt under 2 mnd siden døde brått faren til en i gamleklassen min. Og det stopper ikke der heller.Nå går jeg bare rundt og venter på at jeg skal miste noen som står meg nær også. Deprimerende å tenke på. Livet er så jævlig uforutsigbart. 7227436[/snapback] Det er bare å bli vant med det. Folk detter om før du aner det. Og du vet aldri nårtid et er siste gangen man prater med de.Uff... Dumt når slike ting skjer Nå virket ikke mine problemer så store lengre...7232546[/snapback] Alle har problemer..å drive å måle de opp med hverandre er ikke måten å gjøre det på. Man har ikke samme utgangspunkt og man er alle forskjellige personer... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har en redsel for at noe slikt skal skje. En overdrevet redsel. Altså at noen nære dør. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er bare å bli vant med det. 7232656[/snapback] Du kan aldri bli vant til død, og du skikkelig ræva til å quote. Skap litt ryddighet i BB-koden, du som maser så om at vi må lære oss å quote. Det blir litt lettere å rydde opp i quotes når du har mellomrom og linjeskift mellom mellom tags og slikt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Livets leksjon nr 1 Det var en gang en gjeng med froskeunger, som skulle arrangere en løpekonkurranse. Målet var å nå toppen av et høyt torn. Mange frosker hadde samlet seg for å følge med løpet og heie på utøverne. Så gikk starten. Ærlig talt: Ingen av tilskuerne trodde virkelig på at froskeungene skulle klare å nå opp til toppen på tornet. Man hørte bare slike uttalelser som: "Åh, så krevende! De kommer sikkert aldri til å nå frem." eller: "Ikke en sjanse å lykkes, tornet er altfor høyt!" Og froskeungene begynte å avbryte, én etter én. Alle unntatt én, som raskt klatret høyere. Folkemengden fortsatte å rope: "Det er altfor krevende! Ingen vil klare det!" Alt flere froskeunger ble trøtte og ga opp. Men én bare fortsatte høyere opp. HAN ville rett og slett ikke gi opp! Til slutt hadde alle andre gitt opp klatringa, unntatt den ene frosken, som etter stor innstats nådde toppen som den eneste! Nå ville naturlig nok de andre utøverne vite hvordan han egentlig klarte det! En utøver spurte frosken hvordan han hadde klart å utføre en slik prestasjon og nådd målet. Da viset det seg at vinneren var døv. Lærdommen av denne fortellingen er: - Lytt aldri til folk som har en tendens til å alltid være negative og pessimister fordi de tar fra deg dine vakreste drømmer og ønsker som du bærer i ditt hjerte! - Tenk alltid over ordenes kraft, fordi alt du hører og leser påvirker dine handlinger! - Vær alltid POSITIV! Og fremfor alt: Vær rett og slett DØV, når noen sier til deg at du ikke kan fullføre dine drømmer! Tenk alltid: Også DU kan klare det! Kom over denne, og synes den var litt søt Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Digga moralen i den! Det er helt særiøst viktig å greie å tenke positivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg