supertine Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei! Samboeren min har laget ett nytt album med 2 andre. Samboer har produsert det og spiller de fleste instrumenter selv, de 2 andre er vokalister og låtskrivere.. Her er en av låtene. Hva synes dere? http://www.soultattoo.org/music/whose%20is%20it.mp3 Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Tja..brukbart produsert, men veldig kjedelig i mine ører. Første del av låta (refrenget?) er litt sånn seint 90-talls talkshowmusikk, evt lettøl-reklame, resten blir bare et stort gjesp. Beklager. Første vokalist høres veldig svensk ut (engelsk-uttalen). Lenke til kommentar
supertine Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Synes det er bra jeg Det skal vel være litt kødd.. Det er bare å høre på teksten.. Endret 18. oktober 2006 av supertine Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hva heter albumet? EDIT: Sangen? EDIT2: Legg ut link til hele albumet da, og spytt ut albumnavn! :!: Endret 18. oktober 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
supertine Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva heter albumet? EDIT: Sangen? EDIT2: Legg ut link til hele albumet da, og spytt ut albumnavn! :!: 7101045[/snapback] Hei! Sangen heter Whose is it.. Og jeg kan ikke legge ut hele albumet, det skal gis ut serru.. hehe.. men jeg skal legge ut ett par sanger til da.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 God produksjon, fin flow i rappen, men låta er rimelig kjedelig. Går helt greit å høre på i bakgrunnen. Hadde ikke forundra meg om denne gikk på P3 eller P4. Er ikke så mye å si, bortsett fra at de burde bli litt mer kreative, kanskje? Jeg vil kalle dette poprap. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Som sagt, ganske kjedelig, men jeg liker trompeten. Rappinga er ganske dårlig, spesielt det første verset er veldig offbeat. Endret 19. oktober 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
supertine Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Ja ok.. Som jeg har sagt så er det mange låter, men det er ikke alt jeg kan legge ut, må få lov først.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå