howard- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har et spørsmål. Begynner folk å nærme seg lvl70 ennå? Venter litt i spenning på å finne ut hvor lang tid det vil ta fra 60-70.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har et spørsmål. Begynner folk å nærme seg lvl70 ennå? Venter litt i spenning på å finne ut hvor lang tid det vil ta fra 60-70.. 7095793[/snapback] håper det tar Langggg tid :=) da blir det gøyere :=P Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har nå fått min beta-key og har oppgradert kontoen til beta BC. Men når jeg går på charcopy, får jeg beskjed om at jeg ikke har noen chars på serveren jeg har valgt, selvom alle er der. Er jeg for sent ute, eller tar det en stund fra jeg har oppgradert konto til jeg kan kopiere? PS! Noen som har en god mirror til klienten? Blizz sin ofisielle får jeg beskjed om at ikke kan connecte til tracker :/ Takker for all hjelp på forhånd, Mvh Simen 7095651[/snapback] Hvis du har fått foretatt "Copy Character" kan det ta opptil en dag før den faktisk er på plass. Men iogmed at realmet ditt er nede, håper jeg for din del at du faktisk fikk kopiert før ^^ Prøv å deaktivere P2P i downloaderen hvis det ikke fungerer for deg. Hvor store er sonene i Outland i forhold til Eastern Plaguelands for eksempel? Kan du ta bilder av Area 52? 7095685[/snapback] Vel, for tiden blogger jeg om TBC på www.laststand.nu. Kan f.eks nevne at Hellfire Peninsula er like stor som EPL og WPL slått sammen, og litt til. Så kan du jo sammenligne med http://www.wow-europe.com/en/burningcrusad...outlandmap.html Det ligger noen screenshots av diverse maps på http://www.flickr.com/photos/betatbc også (Hvis jeg husker min egen link rett ^^) Har et spørsmål. Begynner folk å nærme seg lvl70 ennå? Venter litt i spenning på å finne ut hvor lang tid det vil ta fra 60-70.. 7095793[/snapback] Ja, de gjør det. Serveren jeg spiller på ble startet på torsdag. Høyeste karakteren i går var 66. Og jeg som er aktiv i vanlig WoW er halvveis til 62, uten å ha spilt veldig mye. Så det kommer nok ikke til å ta så alt for lang tid. Kan tenke meg noe slikt som 45-60, men mulig litt kortere siden tettheten på questene er mye hyppigere. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, de gjør det. Serveren jeg spiller på ble startet på torsdag. Høyeste karakteren i går var 66. Og jeg som er aktiv i vanlig WoW er halvveis til 62, uten å ha spilt veldig mye. Så det kommer nok ikke til å ta så alt for lang tid. Kan tenke meg noe slikt som 45-60, men mulig litt kortere siden tettheten på questene er mye hyppigere. ahh det er flott om det blir som 45-60 takk for estimat, og la oss bare håpe at det stemmer. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Ja, de gjør det. Serveren jeg spiller på ble startet på torsdag. Høyeste karakteren i går var 66. Og jeg som er aktiv i vanlig WoW er halvveis til 62, uten å ha spilt veldig mye. Så det kommer nok ikke til å ta så alt for lang tid. Kan tenke meg noe slikt som 45-60, men mulig litt kortere siden tettheten på questene er mye hyppigere. ahh det er flott om det blir som 45-60 takk for estimat, og la oss bare håpe at det stemmer. 7095993[/snapback] Det ryktes at de har buffa xp gainen i betaen da, men jeg tviler. Jeg får rundt 400 xp for min egen level mobs, og rundt 5-600 for 1-3 levler høyere enn meg. Og det høres logisk ut, siden du trenger 450000 xp fra 60-61, i motsetning til de 250 000 fra 59-60 (Rett meg hvis jeg husker helt feil ^^) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hadde det vært mulig å fått litt mer info rundt Warlocks Fel Guard mr. warlockyperson? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 På US-betaen er det ingen som er over level 67 enda, det er fordi Blizzard har satt en foreløpig sperre der før de åpner flere områder. Øystein Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Wow, meget stor forskjell. Snakker vi 600k-700k xp på siste levelen? Da skulle nok ikke en boosta xp gain skadet. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hadde det vært mulig å fått litt mer info rundt Warlocks Fel Guard mr. warlockyperson? 7096028[/snapback] Jeg kan si hva jeg mener om dem som mage hvis du vil. =)("#=)¤=)"#¤=)"#¤/)%"(/)(¤"#(¤U)(%"¤)"#¤....... Det er omtrent det jeg mener om dem! Deathcoil, fear, intercept, mortal strike.....Ja, du gjettet rett. En stykk død mage. På ett litt mer seriøst plan. Jeg pratet med ett par locker her om dagen, og de virket rimelig fornøyde med det, men de likte ikke å måtte specce så dypt for å få dem. Men jeg antar at det er litt opp til hver enkelt. De gjør grei damage, de halverer all healing på mobs/players, og de er forbanna irriterende i PvP! Wow, meget stor forskjell. Snakker vi 600k-700k xp på siste levelen? Da skulle nok ikke en boosta xp gain skadet. 7096040[/snapback] Tja, det kan vel fort bli det, om ikke mer. Men poenget mitt var jo at jeg ikke tror at XPen du får er boosta for anledningen ^^ Men at den vil være slik. Det er forøvrig ikke rested i betaen, men antar at det blir implementert før release. Forøvrig så er jo level capen på 67, som noen nevnte tidligere men skal prøve å huske på å oppdatere når jeg vet hvor mye level 69-70 krever. Endret 18. oktober 2006 av TheScorp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 folk er lvl 67 allerede? seriøst... Hvor mye har de spilt da? Er det mest xp og soloe eller 5 manns instancer? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 folk er lvl 67 allerede? seriøst... Hvor mye har de spilt da?Er det mest xp og soloe eller 5 manns instancer? 7096167[/snapback] Blizzard har boostet hva du får av XP fra monstre osv i betaen for at folk skal komme seg oppover. En god del av dem som er level 67 spilte også i alphaen. Øystein Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Blizzard har boostet hva du får av XP fra monstre osv i betaen for at folk skal komme seg oppover. En god del av dem som er level 67 spilte også i alphaen. Øystein Blå post som beviser boost plz:) Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 folk er lvl 67 allerede? seriøst... Hvor mye har de spilt da?Er det mest xp og soloe eller 5 manns instancer? 7096167[/snapback] Blizzard har boostet hva du får av XP fra monstre osv i betaen for at folk skal komme seg oppover. En god del av dem som er level 67 spilte også i alphaen. Øystein 7096200[/snapback] Jeg vil også gjerne ha en blue post om dette. Tenk litt over at det som har skjedd er at du trenger dobbelt så mye XP fra level 60-61 som du trenger fra 59-60. Og som sagt, på serveren min som ble startet på torsdag i sist uke, er det allerede level 66 (Per gårsdagen) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 folk er lvl 67 allerede? seriøst... Hvor mye har de spilt da?Er det mest xp og soloe eller 5 manns instancer? 7096167[/snapback] Blizzard har boostet hva du får av XP fra monstre osv i betaen for at folk skal komme seg oppover. En god del av dem som er level 67 spilte også i alphaen. Øystein 7096200[/snapback] make sense Vet du hvor mange % boosting? Og kan man bare levle i outland? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Man får jo exp av mobs 12(?) lvler under seg, så egentlig kan du vel bli lvl 70 i Winterspring, Noe jeg tipper jeg blir på 1 account før jeg må kjøpe meg en BC Collectors til den for å komme meg til outlands. Nok med en char til å se de nye stedene. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg synes blizzard burde balansere dette. Gjør levlene fra 56-60 litt tregere, og 60-64 litt kjappere. Kjipt når man spiller opp og passerer 60 for å "møte veggen" Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Litt OT kanskje, men hva skjedde egentlig med gamer intervjuet, som vi kunne send inn spørsmål til? Er det publisert eller ? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg synes blizzard burde balansere dette. Gjør levlene fra 56-60 litt tregere, og 60-64 litt kjappere. Kjipt når man spiller opp og passerer 60 for å "møte veggen" 7096439[/snapback] Om alt skal være så lett hadde det ikke vært halvparten så moro mener nå jeg. Se på Naxxramas, Kelthuzad kunne vært nede på 1 dag om det ikke bugget seg for Nihilum, det er for dårlig for en "værsting". Og da ble jo naxx en stor skuffelse, slik ville hvertfall jeg sett på outlands og om man ikke måtte slite litt for å komme seg gjennom det hele. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Litt OT kanskje, men hva skjedde egentlig med gamer intervjuet, som vi kunne send inn spørsmål til? Er det publisert eller ? 7096447[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642253 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Blizzard har boostet hva du får av XP fra monstre osv i betaen for at folk skal komme seg oppover. 7096200[/snapback] Det har jeg egentlig vanskelig for å tro. Folk hevdet akkurat det samme når WoW var i beta, viste seg å være tull. Betanivået ble videreført til retail. Synes ikke det virker som en får XP unaturlig fort nå. Tar deg brått en to-tre-fire gode spillkvelder å nå lvl 61. Går nok ikke fortere oppover etterhvert heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå