General Musa Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 hei jeg har nå gått på en smell, bestillte varer på 3dfxcool på fredag forrige uke, det har nå gått 8 dager og ingen deler er kommet. Jeg har prøvd å rine dem, og prøvd å sende epost, de svarer ikke. Jeg ser heller ingen mulighet for å slette orderen, ei heller kan jeg se om den er sendt. (det står under historikk, handlekurv-->salgsordre.) Noen som har erfaringer\forslag\tanker? Magnus Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 3dfxcool har jo vært på markedet leeeeeeenge, så seriøsiteten er nok sikker ok. Hva skjer når du prøver å ringe? ingen tar telefonen? Har desverre ikke bestilt derfra på en del år, så jeg husker ikke hvordan det var med sendingsbekreftelser osv (og det er uansett neppe likt da som nå) Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 Når jeg ringer kommer jeg til en mobil, der jeg får beskjed om å legge igjen navn og nummer så ringer de tilbake..(dette gjorde jeg på torsdag(eller var det fredag?)) Jeg kan jo ikke få bestillt andre steder før jeg har fått avbestillt derfra! HRMF! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) har selv ALDRI hatt noe problem med 3dfxcool. vel.. vist du ringte på fredag etter stenge tid så får du nokk ikke tak i de før på mandag. stengt i helgen vettu. opp TIDLIG på mandag og ringe de da.. så kanskje du rekker det Endret 14. oktober 2006 av MysticoN Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2006 50% sikker påa t jeg ringte på todsdag... .uansett var det på formiddagen... magnus Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 50% sikker påa t jeg ringte på todsdag... .uansett var det på formiddagen... magnus 7070668[/snapback] LOL! 50% sikker på at du ringte :!: Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 på at det var på torsdag... uansett... var torsdag eller fredag formiddag... morroklumpen:P Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Jeg har prøvd å få tak i folk på 3dfxcool siden 26.sept. Uten hell. De skylder med 400kr for en tank jeg aldri har sett noe til. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=644964 Har noen handlet der de siste ukene uten problemer?? T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå