MyBigMouth Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Eller at penisen hans er en rosinbolle. FRI TOLKNING! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 jeg går ut i fra at ALLE hvet hva BOLLEMUS er!!hun slikker på bollen, noe som lett forklares med at han er GOD TIL Å SLIKKE F___E (mus/whatever u call it)!! Hun andre kjerringen spør jo om det var det at han likte bollemusen hennes, og det var det jo ikke. Og det skulle jo være noe han hadde. Han HADDE ikke god til å slikke fitte, skjønner jo alle. Du kan vel med det samme forklare hvorfor hun viser 2 boller og ikke én... 6916499[/snapback] Han hadde slikket bollemusa hennes? >.< Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Gramatisk passer det fremdeles ikke med det hun sier. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den. Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp. Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Så den igår. Da falt alt på plass. Hun holder opp to boller som er glatte, ved siden av hverandre. Så sier hun "han hadde...." og de andre prøver å gjette. Så slikker hun på den ene, da fatter de at han har pornopung (glattbarbert). Da vil alle ha nummeret hans. End of story. Lurer også på hva hun skal med nummeret bak på ryggen, vanskelig å lese kanskje. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den. Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp. Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen. 6924043[/snapback] Jau det er sant ja, men hatmail er ikke det samme som fanmail for å si det sånn... Det har ikke noe med noe som helst av maten, får faktisk ikke lyst til å kjøpe bollene, eller kaffen der, det er mest sannsynlig helt lik de man får på rema 1k Det at man man snakker om de to jentene, om han slikket bollemusa hnnes eller kuken hans får enhver til å glemme hva enn reklamen handler om... Svært trist reklame.. Men hot er jentene! Lenke til kommentar
Royo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er det noen som kan linke til diskusjonen rundt den forrige reklamen, der hvor de spiser frozen youghurt og hun ene sier "æ ska knull dæ, din bandit" ...eller noe i den dur. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg blir flau av de reklamene. 6910021[/snapback] Du er ikke den eneste Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hvem vil ha sex med en fyr som venninna si har hatt seg med? Pjuk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hehe, du har ikke vært i bygde-Norge? Der går alle typene på rundgang blant alle venninnene. Og vice versa. Ganske sært. Alle vet jo hvem alle har vært sammen med før, men ingen bryr seg om det. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den. Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp. Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen. 6924043[/snapback] Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by). Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon ) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hehe, du har ikke vært i bygde-Norge? Der går alle typene på rundgang blant alle venninnene. Og vice versa. Ganske sært. Alle vet jo hvem alle har vært sammen med før, men ingen bryr seg om det. 6929112[/snapback] Jo, men de har ikke 7/11 på bygda Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den. Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp. Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen. 6924043[/snapback] Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by). Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon ) 6929144[/snapback] Hovedkonkurrenten er nok her Deli de Luca - ikke narvesen. 7/11 har mistet store markedsandeler til Deli - og da må de finne på noe nytt . Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg har kommet frem til at jeg må ha tatt feil, det kan ikke være at fyren har en bror. Det han hadde var rosinballer! Legg merke til hvor mye det ligner på rosinboller. Og hvem vil vel ikke ha nummeret til en fyr med rosinballer på ryggen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du tok feil ja, det har ingenting med bror å gjøre. Han har barbert pung. Derfor vil de andre ha nr hans så de også kan "prøve". Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Denne tråden er jo bare en bekreftelse på at reklamen virker som f*en. Det er ikke meningen at vi skal skjønne reklamen, for da blir den diskusjonstema både på internett og når to personer snakker sammen. Så ingen grunn til at dere skal finne meningen med reklamen, for meningen er at vi ikke skal forstå den. Har lært litt om reklame da jeg gikk fire år på tv og filmutdanning, og å få folk til å snakke om en reklame, er første bud. De streite reklamene er det ingen som snakker om, de morsomme nevnes nå og da, men de dumme snakker man om hele tiden, fordi de er tåpelige/"dårlige". Tenk bare på de tragisk dårlige tyske reklamefilmene som er dubbet til norsk på verst mulig måte (med vilje) og dumme slagord som "Because you're worth it" og "men tre ting på en gang, det går jo ikke" for ikke å glemme "Cillit BANG" reklamefilmen. Det er disse vi snakker om... ikke reklamefilmen til Elkjøp. Det viktigste med reklame, er å bygge et merkenavn. Og et merkenavn blir sterkere hver gang to personer snakker om de, eller om reklamen. 6924043[/snapback] Heh, er da slettes ikke all reklame som skal bygge et merkenavn! Elkjøp-reklamene er rene salgsreklamer, som vil ha deg inn i butikken. Ikke at du skal syns bra om dem. Statoil-reklamene vil bygge et merkenavn, og vise seg som et stort og fint selskap som bare vil alle vel og hjelper verden (ref. den lille solist-gutten i en italiensk by). Har ikke sett 7/11-reklamen ennå, men høres ut som den ønsker å gjøre 7/11 som et merkenavn du husker, slik at du velger dem fremover Narvesen rett over gaten. (Hm, rart eksempel siden begge kjedene eies/lisensieres av samme organisasjon ) 6929144[/snapback] Hovedkonkurrenten er nok her Deli de Luca - ikke narvesen. 7/11 har mistet store markedsandeler til Deli - og da må de finne på noe nytt . 6929288[/snapback] Hehe, okei Kjenner ikke til Deli de Luca Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du tok feil ja, det har ingenting med bror å gjøre. Han har barbert pung. Derfor vil de andre ha nr hans så de også kan "prøve". 6929375[/snapback] Nei, jeg tror ikke jeg tok feil. Jeg var morsom. LE! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Eg tog han ikkje. Meningsløse reklamer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Fins diverse tolkninger bakover i tråden. Min tolkning er at hun holder fram to glatte boller. Så sier hun: "Han hadde..." så prøver de andre å gjette hva hun mener. Så slikker hun på den ene på en sexy måte. Da skjønner de at hun mener pornopung (glattbarbert), og vil ha nr hans de kan prøve også. Endret 24. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
kalli Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Jeg har kommet frem til at jeg må ha tatt feil, det kan ikke være at fyren har en bror. Det han hadde var rosinballer! Legg merke til hvor mye det ligner på rosinboller. Og hvem vil vel ikke ha nummeret til en fyr med rosinballer på ryggen? 6929358[/snapback] Jeg vil ikke ha nummeret til en fyr med rosinballer på ryggen! Rosinballer på ryggen? Edit: Dårlig reklame, btw... Skjønner den ikke... Hadde forresten akkurat tenkt til å starte en slik tråd selv...! Endret 24. september 2006 av kalli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg