GoldZen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Enig kjempetøft rom ChrizZor. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Her er et bilde av bula mi.(dårlig kvalitet på bilde) komentarer mottas med et stort takk mvh anki edit: velkommen til forumet GoldZen Endret 1. september 2006 av anki91 Lenke til kommentar
GoldZen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Takk takk anki, fint rom du har da Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Takk takk anki, fint rom du har da 6786150[/snapback] Fin plass anki 6787331[/snapback] takker så mye. Får ny pc'en mandag eller tirsdag da Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Takker folkens Velkommen skal du være GoldZen Fin plass anki Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bule Bule uten pc wææææ! Dette er mer som et oppholdrom.. Inn døra: Motsatt side av døra: Seng: Diverse: DVDer, VHSer, Lavalampe, syngende fisk og donaldblader.. Sofa m/bord: Den kassa med den flotte duken nede til venstre er en hjemmesnekra sub... Benken: 32" JVC m/flat rør, Luxor dvdspiller, sony multimedia kasse (sorte) som alt er kobla inn i.. De små høytalerene er dette anlegget.. Kommode m/ting på: F.v: Ekstern harddisk (pleide å stå en laptop der), Eske: K750i, Styre greia til dette anlegget og fjernkontroller... Pult: Amerikansk bilskilt på veggen, litt dill og dall på pulten... Sånn, da var det gjort.. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nice bule! Nyrydda elns? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 @kezoom: det var bra, du har et konge potensiale med det rommet hvis du ommøblerer hele greia, til noe fint og moderne. Så koslig ut, ville dog kasta stolen med en gang. (https://www.diskusjon.no/index.php?act=Attach&type=post&id=97384) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 @kezoom: det var bra, du har et konge potensiale med det rommet hvis du ommøblerer hele greia, til noe fint og moderne. Så koslig ut, ville dog kasta stolen med en gang. (https://www.diskusjon.no/index.php?act=Attach&type=post&id=97384) 6795225[/snapback] Stolen ja Sitter sjelden der, bare for å si det.. I know, hadde vert morsomt å ommøblere det.. ville jeg hatt en hjørnesofa da.. Men kanskje det skjer en gang i fremtiden... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 " Hva er forresten den store svarte greia som står mellom døra og reolen? Den det ligger noen hovedkort oppå? " 2x sony 70w høyttalere og en xbox uten disk Og hvor jeg får alt fra ? Vel jeg er aktiv i El-retur tråden Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Har fiksa litt på nerdebula mi nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 fin nerdebule complexity selvbyggd høyttaler/sub ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) fin nerdebule complexity selvbyggd høyttaler/sub ? 6795530[/snapback] Kassen er selvbygd og egentlig ikke færdig, skal tette alle sprekker og lakkere den svart Subben er en 12" Boston på 400w.. Endret 3. september 2006 av complexity Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor lakkere den? Mye penere og dra filt irundt den Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvorfor lakkere den? Mye penere og dra filt irundt den 6795563[/snapback] Joda, men også mye mere styr, og dyrere.. Lakkerer jeg den svart står den i stil med mine 2 andre subber Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvis du kaller det for mye styr og måle opp filten klasje på noe lim og sette på så Syns ikke det er så dyrt jeg par hundre kroner er da ikke så mye Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg synes en veldig god malejobb er finere enn filt, men hvis det bare er snakk om å spraye over med litt sort maling, så er filt penere. Dessuten demper filten vibrasjoner, og filten blir ikke ripete, slik som malingen vil bli. Med mindre du bruker ett lag klarlakk over. Endret 3. september 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Ser ut som en veldig bra stol, complexity. Er den like god å sitte i som å se på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser ut som en veldig bra stol, complexity.Er den like god å sitte i som å se på? 6796031[/snapback] Den er veldig god å sitte i ja Litt hard, men satser på at den myker seg opp etter en stund siden jeg bare har hatt den i under 1 uke Deilig å slippe den gamle kontorstolen, og heller bare lene seg bak og nyte kvalitetstiden med pc'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå