mikaragua Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Så svein i hotel cæsar på egons, karl johan.. Lucky me. Han hadde forresten på seg en mopedtrøye. 6689027[/snapback] Så han spille på en spilleautomat i vår en gang. Tøft. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ehem, Teddy Nelson og Ole Evenrud... når jeg var liten dette her.. Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 erna solberg!!!!!! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Hey, kom akkurat på. Jeg har prøvd å bomme røyk av Christoffer Schau. Endret 6. desember 2006 av Marley Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg har snakket med sjefen selv, Mr. Lee! Lenke til kommentar
spitz Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg har ikke møtt én eneste norsk berømt person, rett og slett fordi vi ikke har mer enn noen svært få berømtheter her til lands, spør du meg Men jeg har sittet backstage i Spektrum og snakket med Alice Cooper (Edit: Ved nærmere ettertanke har jeg møtt noen jeg vil betegne som norske berømtheter, nemlig Jan Egeland (som jeg snakket med utallige ganger da han var generalsekretær i Røde Kors), og dessuten har jeg blitt servert rundstykker av Thorvald Stoltenberg. ) Edit: Litt gammel tråd, jaja Endret 16. september 2006 av spitz Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har truffet: Frode Alnes (dance with a stranger) Elgen.. husker aldri hva han heter synger i dance with a stranger han å Lynni Trekrem Færra t mexico og ta styret der Ole Gunnar Solskjær.. møt han vertfall 10 ganger. Erik hoftun harald martin brattbakk Nils Arne Eggen mange ganger .. diskutert øl med han også.. Frydenlund er favoritten vidar riset torstein helstad daniel braaten mikke dorsin trond giske steffen iversen med familie.. Anna crane er fiiiin Are Sende Osen.. han er en vittig fyr.. kødder hele tiden erik .. vinner av 71 grader nord huske ikkje etternavne carl fredrik fra bb lars hirchfelt espen johnsen torhild sivertsen blæ Åge aleksandersen dattra til åge.. husker ikke va het men har møt hu.. ho som var naken i vi menn og d styret der.. nicky butt møtte i england på the Cliff samme med de 4 under David beckham Ryan giggss Neville brødrene jo nesbø.. mutter gikk i klasse med han Daniel berg hestad møtte han på byen etter kamp i molde .. arild stavrum .. han er gift med søstra til onkel bjarne brøndbo Steinar sagen christine koht sikkert mange fler også men kommer ikke på fler.. damn har truffet mange ser jeg nå.. men ingen fine damekjendiser borsett fra anna crane dama til steffen iversen.. men hun er bare kjent i england som popstjerne Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, jeg lurte på om noen av dere har møtt en kjendis, i hvilken sammenheng og hvordan og hvorfor og når osv. Sikkert lagd sånne tråder før, men for så være. Fortell om ditt kjendismøte! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har hilst på hun ene som var med på idol og trakk seg. Hilste på a når jeg var på Ungdomsfestivalen på Hamar. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har møtt ganske mange, men helt recently Are Kalvø i forbindelse med at han holdte et foredrag på skolen vår. Lenke til kommentar
Dragonheart Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har møtt Halvard Flatland. Vinket fjollete til han og han tilbake til meg.. Har også møtt band og sånt. Og Sondre Lerche. Slo av en liten prat. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har også møtt Svartdal og diverse fotball spillere. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har snakka med Brede Bø. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hadde en dype, seriøse diskusjon med Henning Berg om fotball, psykologi og sånt ting.. Interessant diskusjon var det Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) hmmm... sjur - på tg henning/petter solberg, martin schanke(skrevet feil men) - på depo på rally-bana General Sverre Diesen, på øvelse vinterdrill(mannskit) lara craft, eller den som spiller henne, hos Microsoft tror jeg Aspik, og alle i bandet fra julekalenderen til vaselina er vel flere, som jeg ikke husker, bryr meg egentlig lite om slikt update: har festet med ei dame big brother(britt) har møtt jahn teigen ett par ganger alle som er noe innen norsk ski-skyting Endret 5. desember 2006 av aklla Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har håndhilst på både Davy Wathne (var 17. mai så jeg måtte jo gratulere han med dagen) og Rocko Hansen (ja, jeg vasket hendene mine etterpå), og jeg har sittet ved siden av Jahn Teigen på flyet en gang. Ogås har jeg jo sunget singstar mot en som var med i Idol, hunsker faktisk ikke navnet hennes...hmm...var hvertfall forige Idol. Endret 5. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg fikk klem og tett props for flosshatten min på byen, av hu neger dama i Hotel Cæsar! ohhhhh Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har møtt Henrik Mestad flere ganger. Er i slekt med han*skryte litt* Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Vel, jeg har møtt Marit Breivik på sentret på Steinkjer. Og Bjarne Brøndbo på Rema. Og Bjaren Håkon Hanssen har jeg møtt noen ganger:) Og en del diverse andre politiker-kjendiser. Endret 5. desember 2006 av Young Lust Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Tja, en kompis er kamerat med Morten Harket og gjenget , Smashing pumpkings ( sikkert skrevet feil, men er ikke så intr i slike band ) og han negeren.. Ash, eller Usher eller hva fean han heter.. Vel, han kameraten min var sammens med Morten i Russland nå , VIP inngang til konserten hans og sånn, Vip party etterpå å sånn Sikkert drit fett for han, men liker ikke kjendiser noe særlig, de er jo mennesker som oss alle andre. Vel, jeg har truffet 1-2 som betegnes som kjendiser.. Han ene husker jeg ikke, men han kom på Strømstad havn kl 5 på morgen , og da sto jeg å pissa i vannet ( vi var ute med båt for de som ikke tok den ) og da hilsa jeg på han.. vel og merke med den andre hånda.. Han har mørkt hår, hadde et par tv program.. TANDE P ! Åja, svenske kongen, Norske kongen og hu derre "ekte" norske dattera til Norske kongen.. Ikke mette marit.. Og hun svenske deilige berta ( alle er deilige, men hun hadde på seg stråhatt faktisk da.. Drit digg dame , mørkt hår ) Endret 5. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå