LapperT Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) vil takke vendur som sponset meg med en vifte og 20 prosent avslag og fri frakt på flere vifter ! hei! for en liten stund siden bestilte jeg ett premodded raidmax kabinett etter en uke ble jeg lei av dette derfor så tenkte jeg "hvorfor ikke lage ett eget kabinett?" jeg gikk inn her å sanket ideer så begynte jeg å spørre meg om hva slags verktøy min bestefar hadde (han samler på alt!) å han hadde alt jeg trengte tilogmed en plexi plate! jeg skal bruke 10mm kryssfiner så jeg slipper lister dette er min første worklogg(og casemod) så forslag motas med stor takk! edit: redigerte noen skriveleifer Endret 4. oktober 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Hmm. Dette duger som din første. Men det ser jo litt lite proft ut dah.. Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 edit: redigerte noen skriveleifer 6618643[/snapback] Skriveleifer. LOOOL Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) hehe der va du jah.. jau åssen kan det bli "mer proft" da ? EDIT: det va jo lissom meningen ? Endret 5. august 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kan en moderator slette denne posten ? Endret 9. september 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kan en moderator slette denne posten? Endret 9. september 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 (endret) kan en moderator slette denne posten? Endret 9. september 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 First of all, this is for comments not updates! Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 First of all, this is for comments not updates! 6621827[/snapback] ok men tenkte det var like greit å poste de her også men jaok Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) BTW, najs farge 6621859[/snapback] takk jo de hadde bare en igjen men tror jeg må ha litt til for de hadde bare en igjen husker ikke helt når de fikk inn... men det er jo ikke så hasrværk får jeg skal opp til mine besteforeldre å male bikuber til uka så da tjener jeg litt penger EDIT: da kanskje jeg skal ga til inkjøp av litt hardware også? har jo bare 512 mb ram.. Endret 6. august 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 ok jeg har ett par spm. først hva er best til å kutte plexi med? for det anre burde jeg feste plexien på utsiden av kabinettet så det stikker litt ut eller inni så det blir en dump på 1 cm? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Hva med å lese litt og spøre her da? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=560682&hl= Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 6. august 2006 Forfatter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) takk! Endret 6. august 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
Jonas2 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Kul WORKLOGG. Håper at det blir bra til slutt! Endret 6. august 2006 av Jonas2 Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) jo satser på det edit: hvordan er det mulig å skrive feil her ?! Endret 7. august 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 9. august 2006 Forfatter Del Skrevet 9. august 2006 ok nå blir det litt forsinket her fordi jeg skal reise vekk en liten stund så forsetter i i slutten av uka/ begynnelsen av neste uke Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hi For å kutte plexi har jeg brukt en gjerdesag. Men det beste er å teipe opppå plexi"en slik at du kan lage en fin strek. Så tar du frem en elektrisk nikkesag/stikksag. Pass på at anlegget er riktig iforhold til bladet ellers får du et sjevt kutt. bruk et skarpt blad, gjerne et for tre som fjerner matriale raskt. Ikke bruk metallblad, da fylles sagsporet med smeltet plexi og det blir ikke pent fordi det har for små tenner og klarer ikke å holde sporet rent...still fremkast på bladet på 0. Håper dette hjelper http://home.no/pcbouldingmania/ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hjemmelaget kabinett, og du velger 80mm vifter forran 120mm vifter? Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) vet men har allerede en del 80mm vifter og jeg har 1 120mm EDIT: har ingen fler 80mm griller EDIT 2:noen som har forslag til navn? Endret 12. august 2006 av the_bitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå