alexkl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 darkness hadde strøken hybel!! Dama som flyr og rydder for deg? Dama mi er den som roter rommet mitt ihvertfall. Hver gang jeg har rydda roter hun/vi:P Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 darkness hadde strøken hybel!! Dama som flyr og rydder for deg? Dama mi er den som roter rommet mitt ihvertfall. Hver gang jeg har rydda roter hun/vi:P 6463135[/snapback] Darkness er forøverig ei jente Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 darkness| : Kjempefin bule, like høytalere, og stol som meg.. Ellers veldig stilrent.. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 OPS Bor alene der? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 darkness| bur med T-Solberg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Jepp. Pulten med PC-stuff er T-Solberg sitt, men jeg vil understreke at ene skjermen er min, og høyttalersettet er mitt Jeg har lappis så han "stakk av med" det. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 darkness|: Kvifor ein slik stol foran ein skrivar, og ein spinkel ekkel stol foran PCen? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 darkness|:Kvifor ein slik stol foran ein skrivar, og ein spinkel ekkel stol foran PCen? 6464801[/snapback] Fordi skinnstolen er hennes, og den blå, stygge, gamle skrotten av en stol er min... Den har affeksjonsverdi Liker best min egen stol, selv om den ser ut som drit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Det er egentlig meningen at jeg skal sitte med laptopen min der som skriveren står. Vi må bare finne ut hvor vi skal plassere beistet av en skriver først Vi har som sagt ikke kommet helt i orden enda på kontoret. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Da har jeg ryddet og er klar til å legge inn min nerdebule. Jeg har planlagt å pusse den litt opp da. PS: Ja, jeg vet det er langt ifra noen superskjerm eller superanlegg. Grunnen er at jeg ikke har råd til noe slikt Sengen min Noen premier øverst til venstre og Donald blader øverst til høyre CD og DVD hylla. Og dataen/Skrivebordet mitt.(Og en kasse med donald-blader nederst til venstre) Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Fint rom det der:) Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Ikke akkurat mtv cribs materiale, men her er min bule Har en liten gang ved døra der, og et enda mindre bad rett vis a vis. Felleskjøkken et hopp og et lakk utenfor der igjen. Ganske smått og kjedelig, men til gjengjeld billig og lett og vaske! *klikk-klikk* Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 En liten hybel? Så fint ut der Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Her og nå bilde, rett ifra telefonen, så er ikke så bra kvalitet.. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Ikke akkurat mtv cribs materiale, men her er min bule Har en liten gang ved døra der, og et enda mindre bad rett vis a vis. Felleskjøkken et hopp og et lakk utenfor der igjen.Ganske smått og kjedelig, men til gjengjeld billig og lett og vaske! Vi har samme skjerm! Like fornøyd som meg eller? Dell Ultrasharp 2005 FPW Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp, grei den, men den skulle hatt større oppløsning. Neste gang jeg kjøper skjerm skal det minst være 2048px i bredden Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Tenkte jeg skulle slenge inn ei oppdatering. Beklager for dårlige bilder, men kameraet er elendig. Sofaen, og salongbordet. Close-up på skuffen ved sofaen. Databordet sett ifra siden. Databordet og TVn. Close-up på Databordet. Close-up på div stasj på bordet. Happy Tree Friends Poster! DVD'ene mine. Senga. Endret 21. juli 2006 av zeeq Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 zeeq, elending kamera? wtfzor, anyways nice bule, pent og ryddig, det er best! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor legge ut bildene med full oppløsning (2048x1536 og ca 700kB per stk) når bildekvaliteten er så dårlig at man neppe hadde sett forskjell om man reduserte bildene til f.eks 1/4? Bildene går veldig tregt å laste for oss med trege linjer. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor legge ut bildene med full oppløsning (2048x1536 og ca 700kB per stk) når bildekvaliteten er så dårlig at man neppe hadde sett forskjell om man reduserte bildene til f.eks 1/4? Bildene går veldig tregt å laste for oss med trege linjer. 6528793[/snapback] Forbud mot mobilbilder ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå