Gå til innhold

Ferdigstekt fisk til kommentering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ville kanskje bruk andre farger enn hvit som bakgrunn, blir så voldsomt masse hvitt...siden var enkel og deler av den, les logo eller hva jeg kan kalle det, var stilig..

men fiks på menyen, unngå at leseren må føre musen over linkene for å skjønne hva den linker til...

Lenke til kommentar

Det er ikke så mye å kommentere ettersom det kun er en firkant med en meny og en slags header/logo.

Det er alltfor mye hvitt. Du må også gjør noe med fonten føler jeg. Passer ikke til mye tekst. Du må også gjøre noe med hvordan teksten er plassert. Du kan ikke sentrere den slik den står nå. ( ja jeg ser at det kun er lorem ).

Du må også bytte ut den forferdelige hover fargen. Du kan ikke bruke den skrikende gule fargen på hvit bakgrunn gutt :no: , hehe...

Ellers er det mange forskjellige ting du kan gjøre ut av menyen, men det du huske, er at menyen må synes selv om man ikke har musepekeren over den.

Hvis du skal ha en så liten side, burde du kanskje vurdere å sentrere hele siden din, istedenfor å plassere den oppe i hjørnet slik den står nå...

kun noen ting å tenke på...

Lenke til kommentar

Det der var rett og slett ikke noen dum idè.

Kanskje du kunne gjort den litt mer diskrè?

Men det så veldig bra ut nå...

Men jeg føler fortsatt det mangler noe...Siden i seg selv tar liksom ikke store plassen på skjermen...Noen grafikk ville gjort susen tror jeg... :hmm:

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...