lokeland Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Pågangsmot her ja! Og det lønna seg, det og tålmodighet.. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 kall meg gjerne en noob men hva betyr egentlig KUTGW? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 kall meg gjerne en noob men hva betyr egentlig KUTGW? 5365879[/snapback] Keep Up The Good Work (både som svar og respons fra meg ) Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 (endret) kk takk! i will indeed er det noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får varene mine fra microplex? bestilte på fredag. Endret 1. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 De dra vel fra postkontoret på mandag.. Så regn en 3-4 dager etter mandag! Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 Pokker hnnng. kinesiske dritt!! AAARGH! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Pokker hnnng. kinesiske dritt!! AAARGH! http://img.photobucket.com/albums/v440/kei...ga/P1010266.jpg 5368922[/snapback] Hehe, men er ikke dette litt vel OT? Tror ikke du får modet mye hvis du har en sånn på fingrene dinne Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2006 så sant så sant får ikke modde delene mine før i neeste uke. beklagelig vis... Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Du bør kanskje gjøre noe med signaturen din Kiwi-Kun, det er kun tillat med 4 linjer og det tar ikke lang tid før en moderator kommer. Men det ser bra ut dette. Endret 2. januar 2006 av spyro Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 trodde det var en maks lengde på 1000 tegn jeg da. men men. fixa det nå Lenke til kommentar
spyro Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ja du har helt rett i at det er maks lenge på 1000 tegn, men det må være innenfor 4 linjer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Blir vel bra dette ja:) *hengesegpåtrådendinforåfølgemedpåhvordandetblirtilslutt* Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) hehe. får håpe jeg får begynt sånn ordentlig med prosjektet i løpet av uken... venter fortsatt på delene mine... {EDIT} Delene er her i morra! muligens SketchUp Tegninger kommer sannsyneligvis i dag en gang! Endret 3. januar 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 da var jeg endelig ferdig med de forbanna sketchup tegningene og jeg legger dem ut her!! lite overview. det berømte tegnet er etchet på plexi'n i sidedøra. fronten egentlig skal den sound control greia være lakkert mørk cyan slik som resten av kabinettet men jeg får det ikke til! de røde rørene på sidene er røde katoder som skal være koblet til sound controllen et lite overview til, men fra den andre siden. det skal være en plasmaplate under tegnet som jeg skal skjære ut med dremel på siden der. på toppen skal jeg ha et plexi glass hvor jeg har gravert inn spinning orbit logoen. sannsyneligvis lager jeg meg en egen logo så fort jeg har tid men foreløpig er da den som glisevask laget den som er brukt på skissene. under der skal jeg ha en harddisk med plexi vindu. hvilket er ganske risky å lage beklager utydeligheten på dette bildet... dette er et bilde underifra. jeg skal faktisk ha en delta vifte i chassen min, men den skal kun funkere som en nød vifte. dvs at jeg har en nødknapp slik at når pcen begynner å ule så trykker jeg på den slik at både chipsett og cpu blir kjølt ned. denne har da 2 støvfiltere slik at den ikke skal dra inn all mulig møkk som er på gulvet til slutt har jeg et bilde skrått fra baksiden hvor man ser hvordan det skal være bak. ikke så ekstremt store ting jeg har gjort der enetlig men... dette var da sketchinga mi. halvparten av varene mine ligger på postkontoret i dette øyeblikk mens den andre halvparten ligger i oslo en plass venter å kunne hente dem i morra eller dagen etter. sånn ellers så kan jeg vel si at jeg er åpen for forslag hvis det var noe på skissene mine som sugde endetarm eller noe og hvis dere ønsker skisser fra andre vinkler. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hei. Dette så ganske så nice ut bare pass på når du begynner å modifisere plasma platen at du har et mellomrum i mellom plata og tegnet ditt, slik at plata ikke ligger innat noe, det er en tuch plate. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Pokker hnnng. kinesiske dritt!! AAARGH! 5368922[/snapback] hvis du ikke får dem av så si til meg, jeg vet åssen du får disse av :!: Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Konge tegninger da..Du er god i sketchup!. Vet du når du starter å bygge?. Lykketil Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Litt OT: Hvor fikk du tak i den kinesiske leken? Vet forresten hvordan man får den av også! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hva er egentlig den tingen? Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Jeg tror det er et japansk\kinesisk leketøy. Har sett at man kan få sånne i lykkekaker på film. Man skal visst sette den ene enden på seg selv og den andre på en venn av deg, for å symbolisere vennskap. (Ikke skyt hvis dette er feil!) Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå