MR SPEED Skrevet 12. mai 2019 Del Skrevet 12. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk Jordan Katie Price i senga. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske ekorn ikke var så menneskesky. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Samme her. Dem er så skjønn. Skulle ønske at det fantes ville hyener i norge. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ikke jeg. Det er farlige dyr. Skulle ønske KEiiNO vant Eurovision i 2019. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 HÆÆÆÆÆÆ=? Skulle ønske hentet polen medesinnene litt før 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 !!! Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk Jordan Katie Price i senga. He he Jeg og.... Ikke jeg, Har ikke pollen allergi Skulle ønske jeg var en super woman Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2019 Jah, kanskje det du. Super Woman er så ille superhelt. Ikke helt min favoritt da men. Skulle ønske jeg var som Spawn, spesielt She Spawn. For de som ikke vet hva jeg snakker om. Her er noen bilder av de figurene. :love: - Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. mai 2019 Del Skrevet 13. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg generelt var mer suksessfull i livet hittil. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2019 Det kan jeg ikke tro på. Alle er det mer eller mindre. ¦3 Skulle ønske at alle religion kunne akseptere vær andre. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Jeg også. Skulle ønske jeg ikke ble fyllesjuk etter en bytur... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg fikk Jordan Katie Price i senga. Ikke jeg. Skulle ønske jeg og Jokingnutria okkuperte en hel side av Bannetråden v3. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Samme her. Skulle ønske ikke polen greiene var i kroppen ennå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg gikk på Halloween utkledd som Enderman. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2019 Samme her. Skulle ønske jeg gikk på Halloween utkledd som Enderman. Da må du gå med krykker og søppelklipe, for å få rett lengde på beinan og arman. ¦3 Ikke jeg foresten. Skulle ønske noen kunne lage bananvafler til meg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Ikke jeg. Skulle ønske jeg lagde en tråd om å diskutere lekene herfra i OT-baren. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Neste uke da. Skulle ønske VG SLUTTET MED OVERSKRIFT TULLET SITT DA Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Samme her. Skulle ønske det var mindre abonnementsaviser. Får nesten ikke lest noen ting lenger uten abonnement. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 (endret) Greit nok ser den, men en ting som irriterer meg mer og ønsker slutter... Storaviser som Dagbladet og VG er at de ofte har useriøse og potensielt farlige annonser. Kamerat av meg, klikket på noe han trodde var nyhetssak, og mobil ble spammet ned i google med nakenbilder og datingsider til damer. Og jeg har vel også opplevd å bli overfalt av vinn en iPhone spam en gang. At storaviser trenger penger er ok, men de bør ha et visst ansvar. Betting annonser synes jeg også er teit. Endret 14. mai 2019 av Gouldfan 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2019 Greit nok ser den, men en ting som irriterer meg mer og ønsker slutter... Storaviser som Dagbladet og VG er at de ofte har useriøse og potensielt farlige annonser. Kamerat av meg, klikket på noe han trodde var nyhetssak, og mobil ble spammet ned i google med nakenbilder og datingsider til damer. Og jeg har vel også opplevd å bli overfalt av vinn en iPhone spam en gang. At storaviser trenger penger er ok, men de bør ha et visst ansvar. Betting annonser synes jeg også er teit. Glemmer du ikke en ting, sånn at denne leken ikke stopper opp. ¦| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå