Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Her kan du legge inn ros og forslag Har så smått begynt å planlegge et nytt prosjekt i Aluminium og Lexan. Det blir selvfølgelig vannavkjølt. med masse vinduer hele veien rundt. Techbay skal skaffe hovedkortbrett til meg fra Lian Li Ellers har jeg tenkt å bruke maskinvaren som er på pcen jeg har nå siden det er ganske nytt. Må nok legge opp vannrørene på nytt. Det blir nye vifter Endret 16. august 2018 av Woodcarving Reidar Eliassen Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 18. august 2018 Forfatter Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Det første er å få tak i Aluminium. Det jeg skal ha er: 1 stk 30 x 30 x 6000 mm massiv firkant Det skal kappes opp i følgende deler Jeg kommer til å få det til uken. Endret 18. august 2018 av Woodcarving Reidar Eliassen Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 20. august 2018 Forfatter Del Skrevet 20. august 2018 Fikk bestilt aluminiumen i dag. Ifølge leverandør vil de få det inn i løpet av uken siden det måtte leveres fra lager i Sverige. Holder også på å lager er fresegigg for å få frest aluminiumen. Den må tilpasses emnet slik at det ikke glir under Fresingen. Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 22. august 2018 Forfatter Del Skrevet 22. august 2018 Har bestilt et Lian Li uppdrade KIT som brukes til blant annet USB utganger foran PW- IS22AV85AT0 Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 23. august 2018 Forfatter Del Skrevet 23. august 2018 (endret) i dag var jeg bortom og fikk tak i: https://www.techbay.no/product.html/barrow-vifte-rgb-multicolor-lrc-pwm-120x25-gule-kanter?category_id=30 https://www.techbay.no/product.html/barrow-acrylic-tube-o8/o12mm-klar-1-stk--50cm?category_id=78 https://www.techbay.no/product.html/aquacomputer-double-protect-ultra-rod-1-liter?category_id=149 Håper Aluminiumen kommer i morgen Endret 23. august 2018 av Woodcarving Reidar Eliassen Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 24. august 2018 Forfatter Del Skrevet 24. august 2018 Det neste som skjer er at spor skal sages ut. Det er litt lettere enn å frese siden jeg bruker en bordsag Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 26. august 2018 Forfatter Del Skrevet 26. august 2018 Var på Finn.no og en rask tur til Oslo så var kabinettet i havn. Trengte en donor for å få tak i et hovedkortbrett. Så det ble en Lian Li PC 61 Fikk med et komplett sett ledninger også som Power og reset Lenke til kommentar
Woodcarving Reidar Eliassen Skrevet 12. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2018 Det er mulig at jeg lager en liten knekk på det ene røret siden jeg ser at det ikke følger retningen i forhold til waterwayen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå