Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 anbefaler UNO. ellers venter jeg selv på neste donkey kong, som jeg håper blir plattform ala DKC2. ingen grunn til å selge den konsollen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Endelig... bilderemse ahoy! GripCase fra Skull & Co ankommet! Og ja, du lurte sikkert på hvilke kopper som stod bak der Endret 29. desember 2017 av Mala 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Utrolig kul GB-kopp! 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Likte Zelda koppen, veldig kul. Så var det noen vintage høytalere? JBL? Switch dingsen var kul den også altså Endret 29. desember 2017 av Mr_Spock 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja det var egentlig koppene som var i fokus her Er JBL ja, ikke vintage, men i vintage drakt, JBL 4319 Dundrer Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Alive platene her nå..river og røsker noe jævlig. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Ja det var egentlig koppene som var i fokus her Er JBL ja, ikke vintage, men i vintage drakt, JBL 4319 Dundrer Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas Alive platene her nå..river og røsker noe jævlig. JBL med 12" er aldri feil, kan tenke meg det låter bra!! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Wow, det er sikkert bra lyd i dem ja. Jeg er veldig, veldig glad i musikk, men er nok ikke en lydentusiast. Har et stereoanlegg som vel er over 10 år nå, og kostet vel 2-3 tusen i sin tid. Bruker den utelukkende til å spille LP-plater, og LP-spilleren er en greie fra Clas Ohlson, som de ikke selger lenger. Så har ikke byttet stift på den, noensinne. Men lyden er god nok for meg. Sittet og lyttet på den nye Gåte- og ELO-plata mi i hele kveld. Digg. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Endelig... bilderemse ahoy! GripCase fra Skull & Co ankommet! Og ja, du lurte sikkert på hvilke kopper som stod bak der Se her ja Mala. Utrolig urettferdig at det var jeg som tipsa deg om dette, var langt forann deg i køen og ENDA ikke har innenlands tracking på denne mens du sitter å koser deg med resultatet allerede nå. Men har sikkert fortjent det. Ser veldig profesjonelt ut dette da. Ser lovende ut. Er det noen minus med det, eller er det alt vi håpet på? Endret 29. desember 2017 av SkyMarshall 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Switch er visst femte mest solgte techdings i 2017, og eneste konsoll i topp fem, i følge denne artikkelen: https://www.usatoday.com/story/tech/talkingtech/2017/12/29/iphone-once-again-top-tech-best-selling-product-2017/987850001/ Overrasket over at ikke PS4 er der, egentlig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Haha, ja nei føler mye annen motgang må blie belyst med litt hell også Førsteinntrykket med stock grips er veldig bra, men må nesten får noen økter med begge typene før man kan felle dommen. Kanskje en kombinasjon mellom begge kan blir løsningen. Avhenger jo av hvilke spill man sitter å puler med. BoTW f.eks er jo et sant lite helvete å håndholdt modus for høgre hånda mi, i mens Mario Odyssey funker ganske OK. Nei skal bli kos å få testa ut litt i løpet av helgen! Mener uansett at her er det mye bra for pengene. Om det ikke kom tydelig nok frem ut i fra bildene passer konsollen fortsatt nedi docken med case + tempered glass beskyttelse frempå. Det er snug-fitt, men fortsatt fit Og det er bare veldig,veldig greit altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Switch er visst femte mest solgte techdings i 2017, og eneste konsoll i topp fem, i følge denne artikkelen: https://www.usatoday.com/story/tech/talkingtech/2017/12/29/iphone-once-again-top-tech-best-selling-product-2017/987850001/ Overrasket over at ikke PS4 er der, egentlig. Tja PS4 er jo ingen nyhet lengre i den forstand. Switch har jo vært en meget hypet dings i år, PS4 har jo tutlet og knust rekorder siden slutten av 2013 Endret 29. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Så bra. Veldig bra. Har liksom satt flere spill på vent i påvente av den greia her. Så håper jo på det beste. Har du noe å utsette på triggerene oppe på skuldrene eller, siden det er gummi som presser på knappene? Så en eller annen på tuben kappe littegrann av noe plast innvendig for å bli fornøyd der. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Switch er visst femte mest solgte techdings i 2017, og eneste konsoll i topp fem, i følge denne artikkelen: https://www.usatoday.com/story/tech/talkingtech/2017/12/29/iphone-once-again-top-tech-best-selling-product-2017/987850001/ Overrasket over at ikke PS4 er der, egentlig. Tja PS4 er jo ingen nyhet lengre i den forstand. Switch har jo vært en meget hypet dings i år, PS4 har jo tutlet og knust rekorder siden slutten av 2013 Joa. Men selger ikke PS4 mer enn noensinne? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Etter en kjapp test i Mario reagerte jeg ikke på noe der altså. Konsollen står til lading foreløpig, skal ta en mys senere på akkurat det der! Ut i fra produsenten hadde det jo vært enkelte avvik og enheter som ikke var 100% før shipping, kan jo være noe småtjall som går igjennom her og der. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 (endret) Joa. Men selger ikke PS4 mer enn noensinne? Eller har jeg misforstått? Akkurat hvor mange enheter konsollen har solgt på årlig basis har jeg ikke i hodet, men erindrer at Sony meldte på 70.6 mill solgte enheter pr. 3.desember 2017 eller noe? Og det i seg selv er jo imponerende. I snitt over 17 mill solgte i året det. Endret 29. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Etter en kjapp test i Mario reagerte jeg ikke på noe der altså. Konsollen står til lading foreløpig, skal ta en mys senere på akkurat det der! Ut i fra produsenten hadde det jo vært enkelte avvik og enheter som ikke var 100% før shipping, kan jo være noe småtjall som går igjennom her og der. Tipp topp tommel opp. Report on your findings please. Hvis bare postvesenet kunne dratt tommelen ut av feierluka nå - så hadde det blitt knall her i gården også. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Hvis bare postvesenet kunne dratt tommelen ut av feierluka nå - så hadde det blitt knall her i gården også. Posten... Vi betalte nesten 800 kr for å sende en pakke over natten for svigermor torsdag før jul. Den kom først fram i dag. Landeveisrøveri. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 Joa. Men selger ikke PS4 mer enn noensinne? Eller har jeg misforstått? Akkurat hvor mange enheter konsollen har solgt på årlig basis har jeg ikke i hodet, men erindrer at Sony meldte på 70.6 mill solgte enheter pr. 3.desember 2017 eller noe? Og det i seg selv er jo imponerende. I snitt over 17 mill solgte i året det. Svært imponerende ja. Lurer på om de kommer til å komme opp mot PS2 i salgstall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. desember 2017 Del Skrevet 29. desember 2017 PS2 er målestokken for hjemmekonsollene ja, greier de det med PS4 er det bare å ta av seg hatten og gi de ett velfortjent nikk Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Switch er visst femte mest solgte techdings i 2017, og eneste konsoll i topp fem, i følge denne artikkelen: https://www.usatoday.com/story/tech/talkingtech/2017/12/29/iphone-once-again-top-tech-best-selling-product-2017/987850001/ Overrasket over at ikke PS4 er der, egentlig. Tja PS4 er jo ingen nyhet lengre i den forstand. Switch har jo vært en meget hypet dings i år, PS4 har jo tutlet og knust rekorder siden slutten av 2013 Joa. Men selger ikke PS4 mer enn noensinne? Eller har jeg misforstått? Nå skal man alltid være litt forsiktig med uoffisielle statistikker, men hvis det stemmer er jo den store tankevekkeren her at Nintendo da vistnok har solgt 5 millioner Switch maskiner i desember. Det er mye det. Sony har kanskje ikke oppgitt hvor mye de har solgt i jula, jeg har i alle fall ikke sett noe (ikke sett noe offisielt fra MS eller Nintendo heller). Det jeg vet er at PS4 hadde solgt 60 mill 1. April i år, og 3. Desember var det 70,6 millioner, så kan ikke være langt bak i alle fall. Det virkelig utrolige er jo at iPhone har solgt 223 mill, men det blir vel off topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå