Gå til innhold

PC-kaféen, diskusjon rundt PC-spill.

Anbefalte innlegg

Dere som har spilt HITMAN 2016. Hvordan er det i forhold til Absolution og Blood Money? Og er det greit optimalisert på pc? Spør siden jeg ser den har "Overall: Mixed" reviews på Steam. Kunne tenke meg å kjøpe det nå som sesongfinalen var rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann, jeg lurer på noe ang. Forza Horizon 3 på PC.

Noen som vet om dette krever veldig kraftig pc for å spille? Har ein litt svak bærbar med Geforce 740M og 8Gb ram, vil denne kunne drive spillet på lave innstillinger?

Ser rundtom at på requirements så viser bare det som skal til for å spille det bra..

Om ikke Forza Horizon demoen er tilgjengelig på pc så kan du prøve forza motorsport apex. Det er gratis og jeg tror det kjører samme grafikkmotor. Kjører du det fint så er det er god indikator.

Lenke til kommentar

Det er da en god indikator. Forza m apex har anbefalt system på gtx 970. Samme som forza horizon 3

Jeg tror heller ikke det går, men det skader ikke å prøve. Jeg vet ikke hvor bra forza horizon 3 kjører om man skrur av nok bling bling, men det kjører på en xbox one.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Fikk bare en invite. Men pleier å få mulighet til å invite andre i tidligere tester ifra Ubisoft. Så skal si ifra om det er tilfellet denne gangen også. 

Er litt som julaften når det nærmer seg lansering av et spill en har gledet seg veldig til Bones :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...