Nlklas Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Dere som har spilt HITMAN 2016. Hvordan er det i forhold til Absolution og Blood Money? Og er det greit optimalisert på pc? Spør siden jeg ser den har "Overall: Mixed" reviews på Steam. Kunne tenke meg å kjøpe det nå som sesongfinalen var rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Heisann, jeg lurer på noe ang. Forza Horizon 3 på PC. Noen som vet om dette krever veldig kraftig pc for å spille? Har ein litt svak bærbar med Geforce 740M og 8Gb ram, vil denne kunne drive spillet på lave innstillinger? Ser rundtom at på requirements så viser bare det som skal til for å spille det bra.. Om ikke Forza Horizon demoen er tilgjengelig på pc så kan du prøve forza motorsport apex. Det er gratis og jeg tror det kjører samme grafikkmotor. Kjører du det fint så er det er god indikator. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Nei, det er ingen god indikator. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Med et 740m sier det seg vel i grunnen selv at han ikke kan kjøre spillet. Anbefalt er GTX 970, noe som er litt sterkere enn et av de råeste bærbarkortene, nemlig 980m. 740m er ikke i nærheten, dessverre. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Nei, det er ingen god indikator. Hvorfor er ikke det en god indikator? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Det er da en god indikator. Forza m apex har anbefalt system på gtx 970. Samme som forza horizon 3 Jeg tror heller ikke det går, men det skader ikke å prøve. Jeg vet ikke hvor bra forza horizon 3 kjører om man skrur av nok bling bling, men det kjører på en xbox one. Endret 13. oktober 2016 av Limbeck Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Nei, det er ingen god indikator.Hvorfor er ikke det en god indikator? Fordi de fleste kjører Apex bra, men de færreste kjører Horizon 3 bra. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Er jo 2 forskjellige type spill, er det ikke? snakker selvsagt ikke at begge er bilspill men er ikke FH3 open world? det burde da kreve langt mer av CPU... Endret 13. oktober 2016 av nagina Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Forstår at det ikke kan kjøres. Er dårlig optimalisert for pc(muligheter for justering av grafikk)Så eg legger spillet dødt! Takk for hjelp Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 (endret) Veldig, veldig uoptimalisert. Men har man god nok pc, så går det smooth Selv synes jeg Horizon 3 er helt konge. Endret 13. oktober 2016 av Nizzen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Nå er det de som har PC rundt hva du har som sliter. Det er som med Arkham Knight det, det var folk som hadde dårligere PC enn meg (og mange andre) som ikke hadde problemer i det hele tatt, men det betyr ikke at det ikke var et stort problem, for det var det. Lenke til kommentar
bayerische Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Har litt lyst på Cities Skylines, men har ikke lyst til å betale full pris på Steam. Hvor er det billigst, men fremdeles fullt lovlig? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 (endret) Prøv www.isthereanydeal.com Der kan du også se historiske priser. Ingen gode tilbud akkurat nå da.. Endret 14. oktober 2016 av Gabri3L 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 BF1 er unektelig lekkert, spiller på rog 34" ultrawide, og er jo langt over 100fps med alt på ultra.Bare så synd at folk jukser allerede :/ De fjernet jo punkbuster også Lenke til kommentar
Storgris Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Hvordan opter man in for Ghost Recon? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kan man skrive seg opp på en liste for å få være med? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Blir gøy, LarZen! Selv har jeg akkurat betalt og forhåndslastet ned Civilization VI. Lenge siden jeg har vært gira på Civ, men denne gangen gleder jeg meg skikkelig! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Fikk bare en invite. Men pleier å få mulighet til å invite andre i tidligere tester ifra Ubisoft. Så skal si ifra om det er tilfellet denne gangen også. Er litt som julaften når det nærmer seg lansering av et spill en har gledet seg veldig til Bones Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Om noen er på jakt etter en heftig spill kontroller så har Komplett tilbud på Elite kontrollen ifra Microsoft nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå