Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg legge han til på facebook?


Anbefalte innlegg

Dette må være en av de mest tåpeligste postene lagt inn her, men jeg føler jeg må få det ut. 

 

Det har skjedd noe mellom meg og denne fyren en gang.. det var nesten ingenting bare litt klining.Vi er begge 22. Jeg har hatt crush på han siden. Dette skjedde for nesten ett år siden i fylla. En venninne av meg likte han først, noe han også viste.Han sa til meg at han ikke var interessert i henne.  Da hun fikk vite at det hadde skjedd noe mellom meg og han ble hun veldig lei seg og jeg prøvde så godt jeg kunne å få tilliten hennes tilbake.  

 

Tror vi har hilst ett par ganger bare, jeg og han. Har lagt til han som venn på facebook i fylla engang også var jeg dum å avbrøt venneforespørslene før han godtok. (Han kan ha sett at jeg la han til) Jeg har unngått han mye også, hver gang han så på meg så jeg alltid vekk! Mest fordi jeg hadde dårlig samvittighet pga venninnen min. 

Jeg hadde hele tiden tro om at vi skulle ende opp sammen igjen, jeg klarte ikke glemme han. Uansett hvor mye jeg prøvde. Nå er han ferdig med studiene og flyttet tilbake til hjembyen, som er ett stykke unna. Jeg føler jeg aldri skal se han igjen og bare tanken gjør vondt. 

 

Venninnen min er over han, så jeg vet det ikke burde være ett problem nå. Har dere noe råd å gi? 

 

Hilsen en som angrer på å aldri ha tatt kontakt. 



Anonymous poster hash: 05856...6af
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste som er sikkert her er at en dag skal både du, han og venninnen din dø uansett.

 

Jepp, og hvis ateisme/naturalisme er sant, kommer alt de noen gang sa og gjorde til å bli glemt for alltid. Så egentlig er det fritt frem for alt.

 

For et positivt budskap :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...