HelenaN Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 Fint! OK, da er vi i hvert fall tre (hvor er alle andre!?) og satser vel på et treff imorgen? Ser ut å bli fint vär på e.m.. Torget kl. 12? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. desember 2015 Del Skrevet 4. desember 2015 OK, kl 12...ved Olav Tryggvason statuen? Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 5. desember 2015 Del Skrevet 5. desember 2015 Jeg er forkjølet. Ha en fin photowalk og kuselig advendstid. Hagen Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. desember 2015 Del Skrevet 6. desember 2015 Bildetråd for fototreffet i Midtbyen igår. Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Verdensmester i iskunst, Mario Amagee, skal lage isskulpturer i Midtbyen i morgen fra kl 15-18. Så er det julemarked på torvet. Er det noen som har tenkt å ta en tur til byen, ha et mellomtreff? Mer info: https://midtbyen.no/midtbynytt/mesterverk-av-is-i-midtbyen Lenke til kommentar
andycam Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Når tenker du å dra? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hadde gjerne blitt med på det, men vi skal til Sverige imorgen for å se på en hytte. Håper dere får en fin tur! Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 det var synd helena. ha en fin tur til sverige jeg tenker i 1400 tiden. da får vi litt tid til julemarkedet før det blir mørk, og at det ikke blir så lenge til isskulptur showet som begynner 15. anders, hva synes du? er det flere som skal? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 ingen som kan komme i morgen? Lenke til kommentar
andycam Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hvor skal vi møtes? Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår, folkens! Det er faktisk lørdag 2. januar i morgen, og det er kanskje for kort tid å bli enige om vanlig fototreff? Hvis det er stemning for det, kan vi jo evt. prøve søndag? Da skal det visst vært noen minusgrader og lettere skyet, i motsetning i morgen da det skal være sol uten skyer ifølge yr. Det er går også an å treffes i kveldingen/blåtimen og fange feks. lys ved bryggerekka og de andre lyskildene i byen. Jeg vet ikke om de hvite lysskulpturene fortsatt står ved Erkebispegården/vis a via Prinsen kino? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt Nytt År til dere ja. Godt forslag Linepusle - men jeg tror i morgen kommer litt brått på for meg - Helena er vel fortsatt bortreist enda også. Søndag kunne gå, eller eventuelt neste lørdag. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. januar 2016 Del Skrevet 1. januar 2016 Ja, jeg regner med at det er lettere å få det til neste helg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Godt nyttår allesammen! Vi kom hjem fra Sverige igår kveld. Dessverre er jeg blitt forkjölet, så jeg kan ikke denne helga, men hvis dere vil ha treff imorgen er det selvfölgelig greit! Lenke til kommentar
andycam Skrevet 2. januar 2016 Del Skrevet 2. januar 2016 Helgen kom litt brått på her også :o/ Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Godt nyttår! Lørdagen passet ikke for meg heller, men kanskje til helga? Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 godt nytt år til alle! jeg kan også være med til helga Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Skal vi treffes i morgen? Det blir minus 10-12 grader og knall sol visstnok. Noen gode ideer om hvor vi kan gå? Har kulda laget noen fine formasjoner eller andre fotoobjekter noe sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå