sir-alex Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Playstation 4 "Hacket"? Jeg bare lurer på om noen andre har opplevd det jeg beskriver her. Satt på min PS4 i stad, for å se litt på Netflix. Når jeg er i menyene på PS4 så kommer det opp "Avstands spilling" aktivert, og navnet mitt opp. Jeg stopper litt opp, og plutselig ser jeg noen bla rundt på min PS4. Hva skjer her? Jeg har aldri delt brukernavn/passord med andre tidligere, eller logget på med mitt brukernavn andre steder. Gikk rett inn i deaktiverte, så man ikke kan spille avstandspilling. Men syns dette var litt merkelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Er ikke kjent med den problemstillingen nei Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Du har ikke tilfeldigvis kommet borti noe på telefonen eller Vitaen? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 (endret) Jeg merket litt framedrops ved en sekvens i starten, ellers ikke noe. Virker som om det er noe inkonsekvente greier som sikkert kan fikses ganske lett. hele starten gikk som sirup frem til man kommer ut fra vault 111, men etter det så virker alt stabilt, er en del rare og morsomme bugs her og der men ikke noe man ikke er vandt til i tidligere fallout/eso spill, virker som spillet kjører så å si stabilt i 30fps Playstation 4 "Hacket"? Jeg bare lurer på om noen andre har opplevd det jeg beskriver her. Satt på min PS4 i stad, for å se litt på Netflix. Når jeg er i menyene på PS4 så kommer det opp "Avstands spilling" aktivert, og navnet mitt opp. Jeg stopper litt opp, og plutselig ser jeg noen bla rundt på min PS4. Hva skjer her? Jeg har aldri delt brukernavn/passord med andre tidligere, eller logget på med mitt brukernavn andre steder. Gikk rett inn i deaktiverte, så man ikke kan spille avstandspilling. Men syns dette var litt merkelig. prøv med en annen kontroller da knappene evt stikkene kan ha fått oppheng Endret 8. november 2015 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Satte på autonedlasting i går, så da ordner det seg regner jeg med Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Har lyst å kjøpe, men tror jeg venter til etter eksamensperioden Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Sikkert lurt. Da har de kanskje rukket å fikse litt bugs å slikt også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Jeg venter til reviews på PC og PS4 er ute samt faceoffs. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Off...denne uken er her altså. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Venteuke * ro-ro Fikk for meg det var nå på Torsdag, men sjekket kalenderen og må nesten si jeg ble noe lettet mtp. Fallout! Er vel typisk at jeg får besøk i hele helgen etter SW-lansering da eller noe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Venteuke * ro-ro Fikk for meg det var nå på Torsdag, men sjekket kalenderen og må nesten si jeg ble noe lettet mtp. Fallout! Er vel typisk at jeg får besøk i hele helgen etter SW-lansering da eller noe. 17.11 star wars kommer ut, faen jeg Må ut med over 2000.Kr til gamezone denne måned da. Men jeg er stor kunde som jeg fikk høre på tlf fra gamezone da Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) 19 kommer star wars. Er det noe mer star wars rot jeg skal rydde opp i eller? Endret 9. november 2015 av Emils. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 (endret) 19 kommer star wars. Er det noe mer star wars rot jeg skal rydde opp i eller? Hos gamezone står det er bekreftet den 17.11 da. Hva er riktig da 17 eller 19 https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Action/Star-Wars-Battlefront-m-bonus-PS4-Pre-order-og-f%C3%A5-Battle-of-Jakku-DLC121230-p0000049844 Endret 9. november 2015 av jokingntria Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Nå som jeg leser hvor mye krøll det er med Fallout 4 og bugs, crashes og seriøse frameratedrops etc så er jeg: 1. Glad for at jeg ikke har kjøpt det ennå eller enda verre: forhåndsbestilte 2. Fordi jeg må fokusere på eksamen Kanskje Bethesda har fixa det ila en måned. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 19 kommer star wars. Er det noe mer star wars rot jeg skal rydde opp i eller? Hos gamezone står det er bekreftet den 17.11 da. Hva er riktig da 17 eller 19 https://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Playstation-4/PS4-Spill/Action/Star-Wars-Battlefront-m-bonus-PS4-Pre-order-og-f%C3%A5-Battle-of-Jakku-DLC121230-p0000049844 Bekreftet er datoen de får varene inn på lager. Ikke når spillet slippes. 1 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 Noen her som har spilt NFS 2015 enda? Er det bare meg eller er det egentlig lite med styling på bilene?? Liker spillet godt egentlig. Men de fleste bilene har jo hengelås på de forskjellige delene jo. Kjøpte f.eks meg en Ferrari. Her kan jeg KUN velge 1x bodykit Kan ikke gjøre noe som helst annet. Er mange flere biler også som har flere begrensninger. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2015 Del Skrevet 10. november 2015 F40? Det er pga. restriksjoner fra Ferrari. Litt skuffet over utvalget generelt jeg. Kan ikke se at det spillet er gøy å spille to ganger, men er gøy enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå