Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke satse på EL? Kan jo faktisk hende at dere har større mulighet til å vinne den enn topp 4.

Noen engelske lag har litt feil innstilling med at EL ikke er verd å satse på, deriblant Liverpool. Den innstillingen er feil i mine øyne. Samtidig så er det greit på et vis at Liverpool slipper til de som ikke spiller så ofte i slike kamper kontra PL, selv om det ikke akkurat har sprutet av Liverpool der i år (heller). 

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Haha.. Dette er så latterlig. Har han ikke fått med seg at å vinne Europa League gir automatisk plass i Champions League?

Neida, mye bedre å spille om 4. plassen i Premier League, som mest sannsynligvis ikke kommer til å gi noe Champions League plass neste sesong uansett.

Det er rett og slett en skam å nedprioritere Europa League så mye som han gjør.

Blir så jævlig frustrert. Hvorfor kunne vi ikke beholdt Ilori og latt han spille i stedet for Toure?

Hvorfor kan ikke Clyne hviles, Gomez på høyre og Enrique på venstre? Hvorfor ikke la Teixeira få spille i stedet for Ibe?

Vi har mange talenter i klubben og skal du først hvile spillere så se nå til helvete å bruk de da!

Er det en som ikke presterer (Ibe i dette tilfellet) gi noen av de ørten hundre andre offensive talentene en sjanse i stedet (Teixeira, Dunn, f.eks).

Jeg mener, utlånet og prisen Teixeira fikk forrige sesong, samt preseason burde da tilsi at fyren burde få spille.

Men han er vel en spiller Rodgers ikke har signert selv, så da nekter han jo å bruke vedkommende.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

12 tulleposter fjernet. Minner om reglene for kategorien, da spesielt følgende:

3) "Invadering" av andre lags tråder
Her blir det moderert etter skjønn. Er man kun inne for å provosere, vil dette bli lagt merke til. Er man ute i "vennlig" ærend for å diskutere fotball er det helt greit å delta i andre lags tråder.

5) Bruk av rapportknappen
Om du mener at et innlegg bryter med retningslinjene, rapporter det, ignorèr og gå videre. Da skaper det mindre off topic, det er enklere for oss å rydde opp, samt ta grep mot evt. brukere involvert. Svarer man slike innlegg ender det i verste fall med sidevis med innlegg som kun irriterer andre brukere som ønsker å lese.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Så... Jeg er nesten usikker på om jeg vil at Liverpool vinner i morgen. I mine øyne er det like greit at det blir tap for da ryker BR. Fælt å skrive det, men jeg har ikke noe tro på at han er i stand til å snu den dårlige sesongstarten og jeg er lei av å se et Liverpool.lag som spiller kjedelig, forutsigbar og monoton fotball som alle lag er i stand til å forsvare seg mot.

Neste Liverpool.manager er nødt til å heve det utrolig lave bunn-nivået Liverpool har vist under BR. Det er kjedelig å se Liverpool spille fotball for tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...