SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 thx. Har faktisk et utgående abonnement der. Flax Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ikke akkurat 1. 11er det der.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2015 Næææææææææææ, sier du det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Wow. Dette er virkelig et b-lag... Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bør fortsatt være nok til å vinne mot det laget, hjemme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hvorfor ikke satse på EL? Kan jo faktisk hende at dere har større mulighet til å vinne den enn topp 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Savner ginger keeper. Bra at origi får spilletid. Ikke et rent b-lag med clyne,can, mig og ings. Fin blanding Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Allen viser magi på små flater Gutten har potensiale, ekstremt ballsikker. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Rodgers kommer til å ødelegge Clyne. Har han stått over noen kamper enda? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Rodgers kommer til å ødelegge Clyne. Har han stått over noen kamper enda? Enig, hater formasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Vi har en kamptråd. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Hvorfor ikke satse på EL? Kan jo faktisk hende at dere har større mulighet til å vinne den enn topp 4. Noen engelske lag har litt feil innstilling med at EL ikke er verd å satse på, deriblant Liverpool. Den innstillingen er feil i mine øyne. Samtidig så er det greit på et vis at Liverpool slipper til de som ikke spiller så ofte i slike kamper kontra PL, selv om det ikke akkurat har sprutet av Liverpool der i år (heller). Endret 1. oktober 2015 av oOF Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Ibe er så lite fotball-klok at det er vondt å se på.. Endret 1. oktober 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Fotball er ikke gøy lenger. kloppforthekop Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Haha.. Dette er så latterlig. Har han ikke fått med seg at å vinne Europa League gir automatisk plass i Champions League? Neida, mye bedre å spille om 4. plassen i Premier League, som mest sannsynligvis ikke kommer til å gi noe Champions League plass neste sesong uansett. Det er rett og slett en skam å nedprioritere Europa League så mye som han gjør. Blir så jævlig frustrert. Hvorfor kunne vi ikke beholdt Ilori og latt han spille i stedet for Toure? Hvorfor kan ikke Clyne hviles, Gomez på høyre og Enrique på venstre? Hvorfor ikke la Teixeira få spille i stedet for Ibe? Vi har mange talenter i klubben og skal du først hvile spillere så se nå til helvete å bruk de da! Er det en som ikke presterer (Ibe i dette tilfellet) gi noen av de ørten hundre andre offensive talentene en sjanse i stedet (Teixeira, Dunn, f.eks). Jeg mener, utlånet og prisen Teixeira fikk forrige sesong, samt preseason burde da tilsi at fyren burde få spille. Men han er vel en spiller Rodgers ikke har signert selv, så da nekter han jo å bruke vedkommende. Endret 1. oktober 2015 av Cappo Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan han ikke snart skrote den jævla vingback formasjonen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 12 tulleposter fjernet. Minner om reglene for kategorien, da spesielt følgende:3) "Invadering" av andre lags tråderHer blir det moderert etter skjønn. Er man kun inne for å provosere, vil dette bli lagt merke til. Er man ute i "vennlig" ærend for å diskutere fotball er det helt greit å delta i andre lags tråder.5) Bruk av rapportknappenOm du mener at et innlegg bryter med retningslinjene, rapporter det, ignorèr og gå videre. Da skaper det mindre off topic, det er enklere for oss å rydde opp, samt ta grep mot evt. brukere involvert. Svarer man slike innlegg ender det i verste fall med sidevis med innlegg som kun irriterer andre brukere som ønsker å lese. 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Så... Jeg er nesten usikker på om jeg vil at Liverpool vinner i morgen. I mine øyne er det like greit at det blir tap for da ryker BR. Fælt å skrive det, men jeg har ikke noe tro på at han er i stand til å snu den dårlige sesongstarten og jeg er lei av å se et Liverpool.lag som spiller kjedelig, forutsigbar og monoton fotball som alle lag er i stand til å forsvare seg mot. Neste Liverpool.manager er nødt til å heve det utrolig lave bunn-nivået Liverpool har vist under BR. Det er kjedelig å se Liverpool spille fotball for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå