Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bruker arbeiderpartiet forsatt forkortelsen AP [ape] når man dra så mye negativt ut av det ?

Tja, seriøse velgere bryr seg ikke om sånt når de skal stemme. Er ikke mye man ikke kan dra noe negativt ut av. Tror ikke det å bli kalt ape stikker så dypt og blir tatt så veldig seriøst av voksne folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor bruker arbeiderpartiet forsatt forkortelsen AP [ape] når man dra så mye negativt ut av det ?

Fortsatt og fortsatt... Det er faktisk bare siden 2011 de har brukt det. Før 2011 brukte de DNA (Det norske arbeiderparti). Det var riktignok mange som brukte AP om Arbeiderpartiet også før 2011, men altså ikke Arbeiderpartiet selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvorfor bruker arbeiderpartiet forsatt forkortelsen AP [ape] når man dra så mye negativt ut av det ?

Fortsatt og fortsatt... Det er faktisk bare siden 2011 de har brukt det. Før 2011 brukte de DNA (Det norske arbeiderparti). Det var riktignok mange som brukte AP om Arbeiderpartiet også før 2011, men altså ikke Arbeiderpartiet selv.

 

DNA gir jo litt feil assosiasjoner det også

Lenke til kommentar

 

Hvorfor bruker arbeiderpartiet forsatt forkortelsen AP [ape] når man dra så mye negativt ut av det ?

 

Fordi det er en latterlig og idiotisk kobling som sier mye mere om den/de som kobler det slik enn om Arbeiderpartiet?

 

det er ihvertfall let å ty til de assosiasjonene når noen fra AP dummer seg ut 

Lenke til kommentar

det er ihvertfall let å ty til de assosiasjonene når noen fra AP dummer seg ut

Nei. Vitenskapelig forklaring i spoiler.

 

 

 

Fordi det er en latterlig og idiotisk kobling som sier mye mere om den/de som kobler det slik enn om Arbeiderpartiet?

 

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar

elgen:

Jeg tror kanskje du har toppet din egen topscore i minst snedige spørsmål i snedige-spørsmål-tråden

 

Det er ikke så mye annet som skjer , derfor

Tilsvarende tråd for andre kategorier er vanskelig / umulig å finne hvis den i det hele tatt eksistere , derfor

 

 

 

den andre elgen, den 05 Aug 2015 - 19:45, sa:snapback.png

det er ihvertfall let å ty til de assosiasjonene når noen fra AP dummer seg ut

Nei. Vitenskapelig forklaring i spoiler.

 

Spoiler

Dragavon, den 05 Aug 2015 - 19:35, sa:snapback.png

Fordi det er en latterlig og idiotisk kobling som sier mye mere om den/de som kobler det slik enn om Arbeiderpartiet?

 

 

det kan alltids diskuteres hvem som er idiot i en slik sammenheng

Lenke til kommentar

 

elgen:

Jeg tror kanskje du har toppet din egen topscore i minst snedige spørsmål i snedige-spørsmål-tråden

 

Det er ikke så mye annet som skjer , derfor

Tilsvarende tråd for andre kategorier er vanskelig / umulig å finne hvis den i det hele tatt eksistere , derfor

 

 

 

den andre elgen, den 05 Aug 2015 - 19:45, sa:snapback.png

det er ihvertfall let å ty til de assosiasjonene når noen fra AP dummer seg ut

Nei. Vitenskapelig forklaring i spoiler.

 

Spoiler

Dragavon, den 05 Aug 2015 - 19:35, sa:snapback.png

Fordi det er en latterlig og idiotisk kobling som sier mye mere om den/de som kobler det slik enn om Arbeiderpartiet?

 

 

det kan alltids diskuteres hvem som er idiot i en slik sammenheng

 

 

Du er mer enn velkommen til å lage en ny tråd hvor du fremlegger en slik diskusjon...

Lenke til kommentar

 

Ok, jeg har ikke sett noe i avisa. Hvordan vet jeg nå hva jeg skal stemme på?

 

 

Lese partiprogrammer etc --> Finne partiet/kandidaten du er minst uenig med

 

Det var ikke så åpenlyst hvor det lå lokale partiprogrammer, men jeg fant det nå. Latterlig at man må om google istedenfor å gå inne på partiets hovedside...

Lenke til kommentar

For 15 år siden lansert Apple det unix-baserte operativsystemet Mac OS X. Dette er i prinsippet et språkløst OS som kobles sammen med en språkpakke som i prinsippet er uendret fra versjon til versjon. Vil man bytte språk i OS X, bytter man bare språkpakke, man slipper å reinstallere OS-et.

 

Fordelen er at OS-et kan lanseres i hele verden samtidig fordi man slipper å vente på oversettelser, og dessuten at alle programmer fungerer for alle, uansett hvilket land programmet opprinnelig er laget i. Er det et japanskspråklig program kan det muligens være lite nyttig for en norsk bruker (fordi han ikke kan japansk), men det krasjer ikke OS-et.

 

Nylig ble Windows 10 lansert, og dette finnes såvidt jeg skjønner i ulike språkversjoner, f.eks både i norsk og engelsk utgave, to språklige utgaver av samme OS. Vil man bytte språk må man reinstallere OS-et i det nye språket, hvis jeg har forstått det rett. Spørsmål: Hva er fordelen med dette?

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...