Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Du kan ikke sikte langs løpet i Star Wars: Battlefront

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Ingen romkamper, det blir jo kjedelig da. Håper Dice slutter å lage små spill.

Bare bakkekamper i seg selv høres ut som noe korttenkt ut. Da vil jeg ikke gi over 150kr for det nytt.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

De hadde nå rekyl i Planetside 2 på laservåpnene der. Blir litt no skill visst man bare kan kjøre på med full auto uansett avstand.

Vel,

nå er jo dette Star Wars og ikke Planetside. ;)

Er uansett lett å fikse det,

bare slenge på overoppheting på laservåpna.

Lenke til kommentar

Dette blir bare verre og verre.... Stadige skuffelser. Så virkelig frem til Battlefront men får jeg vist heller håpe på at det kommer noen andre bedre Star wars spill i fremtiden.

Hvorfor? Fordi du ikke får ironsights? det har da vel aldri vært ironsights i noe star wars spill ever? Så hvorfor starte nå...

Eller er det rom-kamper du skter til kanskje?

Men hvis du absolutt må finne en grunn til ikke like spillet eller dice så har du en gyllen mulighet her altså... Hele to ting som ikke var påtenkt spillet fra start.. for en skuffelse!! >.<

Lenke til kommentar

Dette blir bare verre og verre.... Stadige skuffelser. Så virkelig frem til Battlefront men får jeg vist heller håpe på at det kommer noen andre bedre Star wars spill i fremtiden.

Hvorfor? Fordi du ikke får ironsights? det har da vel aldri vært ironsights i noe star wars spill ever? Så hvorfor starte nå...

Eller er det rom-kamper du skter til kanskje?

Men hvis du absolutt må finne en grunn til ikke like spillet eller dice så har du en gyllen mulighet her altså... Hele to ting som ikke var påtenkt spillet fra start.. for en skuffelse!! >.<

Ingen enspiller, ingen romkamper, begrenset til 40 spillere samtidig er noen av tingene som gjør meg stadig mindre interessert.

Jeg har ingenting imot Dice, men jeg tror kanskje at de bommer på hva folk egentlig ønsker seg med Battlefront. For all del spillet kan bli bra det så jeg får vel bare vente og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...