Gunfreak Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) kun hipfire er tåpelig. Det er jo ikke annerledes, det er å gå 10 år tilbake i tid. Star Wars er 38 år gammlet så da er jo dette hyper moderne. Endret 7. mai 2015 av Gunfreak Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Derfor Storm-Troopers aldri treffer noe som helst? http://imgur.com/gallery/w5MHii8 Edit: Ja, dette er da altså link til bildet som en annen poster litt lenger ned i tråden. Ikke noe skummelt altså, jeg tenkte bare jeg skulle være litt snill mot de som ikke har lyst til å scrolle seg gjennom et 3 meter langt bilde. Endret 8. mai 2015 av Gabri3L 3 Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Iron-sights var vel lagt til våpnene for at skytingen skulle virke mer realistisk, ikke for at det var umulig å treffe uten. Så lenge du har et crosshair så går det vel like bra eller bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Ingen romkamper, det blir jo kjedelig da. Håper Dice slutter å lage små spill. Bare bakkekamper i seg selv høres ut som noe korttenkt ut. Da vil jeg ikke gi over 150kr for det nytt. Endret 7. mai 2015 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Devilchriss Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 La oss håpe at de legger inn kampene i verdensrommet som det var i battlefront 2. De var utrolig stilige til sin tid vel og merke Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Synes det er greit at de tenker seg noe annet enn Battlefield: Star Wars. Jeg er også glad de har beholdt 3. persons kameravinkel, spilte aldri de to forrige spillene i førsteperson. Lenke til kommentar
acornia Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 sikte gir lite mening med en stormtrooper hjelm på seg. man ser ingenting uansett. det er nok grunnen til at de aldri treffer noe. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Blir mer og mer skuffet. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Hvorfor? Det er jo slik et Battlefront skal være. Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Dette blir bare verre og verre.... Stadige skuffelser. Så virkelig frem til Battlefront men får jeg vist heller håpe på at det kommer noen andre bedre Star wars spill i fremtiden. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 snip - bilde Artig, du burde ta en titt her. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 De hadde nå rekyl i Planetside 2 på laservåpnene der. Blir litt no skill visst man bare kan kjøre på med full auto uansett avstand. Vel, nå er jo dette Star Wars og ikke Planetside. Er uansett lett å fikse det, bare slenge på overoppheting på laservåpna. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2015 Derfor Storm-Troopers aldri treffer noe som helst? Forklarer endel Lenke til kommentar
Frgr Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Dette blir bare verre og verre.... Stadige skuffelser. Så virkelig frem til Battlefront men får jeg vist heller håpe på at det kommer noen andre bedre Star wars spill i fremtiden. Hvorfor? Fordi du ikke får ironsights? det har da vel aldri vært ironsights i noe star wars spill ever? Så hvorfor starte nå... Eller er det rom-kamper du skter til kanskje? Men hvis du absolutt må finne en grunn til ikke like spillet eller dice så har du en gyllen mulighet her altså... Hele to ting som ikke var påtenkt spillet fra start.. for en skuffelse!! >.< Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Dette blir bare verre og verre.... Stadige skuffelser. Så virkelig frem til Battlefront men får jeg vist heller håpe på at det kommer noen andre bedre Star wars spill i fremtiden. Hvorfor? Fordi du ikke får ironsights? det har da vel aldri vært ironsights i noe star wars spill ever? Så hvorfor starte nå... Eller er det rom-kamper du skter til kanskje? Men hvis du absolutt må finne en grunn til ikke like spillet eller dice så har du en gyllen mulighet her altså... Hele to ting som ikke var påtenkt spillet fra start.. for en skuffelse!! >.< Ingen enspiller, ingen romkamper, begrenset til 40 spillere samtidig er noen av tingene som gjør meg stadig mindre interessert. Jeg har ingenting imot Dice, men jeg tror kanskje at de bommer på hva folk egentlig ønsker seg med Battlefront. For all del spillet kan bli bra det så jeg får vel bare vente og se. Lenke til kommentar
Mayafreak79 Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Må vel frem med det velkjente trikset: Klistre en liten teip bit akkurat midt på skjermen selv da... Hardcore ! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Må vel frem med det velkjente trikset: Klistre en liten teip bit akkurat midt på skjermen selv da... Hardcore ! Vi får vel satse på at vi får en crosshair selv vi ikke får ironsights. Foretrekker det egentlig. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Hva er så spesielt med dette egentlig? Det er slik det fungerer i Counter Strike... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2015 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2015 Det er vel blitt slik etter at så og si samtlige FPS-er har denne muligheten. For min del er det ingen stor sak, blir uvant i starten og det er vel det i grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå