*F* Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 (endret) Et kjent fenomen for blogger, facebook, snapchat osv.Ta bilde av måltidet du skal til å innta.Så jeg erklærer denne tråden for åpnet og starter med kveldens måltid: Fra bunnen:- Brødskrive- Sriracha- Ost- Salami- tabasco- Pizzakrydder- Litt pepper- Tomat- Litt ost- Rødløk Endret 26. april 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. april 2015 Forfatter Del Skrevet 28. april 2015 Kveldens. Fra bunnen: - Brød - Sriracha - Kjøttdeig - Ost - Tabasco - Pizzakrydder Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 - smør - rødløk - hvitløk - paprika - brokkoli - tomatpure - vann - seterrømme - salt - cajennepepper - paprikapulver - spaghetti - cola Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dagens middag: Omelett som består av: -Sprøstekte Chorizo skiver -Tomat -Ost + en liten rest med pommes frites/løkringer Springvann til drikke Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Litt rester fra middagen. - kyllingfilet - løk - blomkål - brokkoli - paprika - paprikapulver - kajennepepper - vann - soyasaus - østerssaus - cashewnøtter - ris - cola Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Frokost Fra bunnen : - brød - eggeting - litt persille Eggetingen lages som en pannekake. Bare med egg. Tilfør salt. Eventuelt : pizzakrydder og litt tabasco. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Frokost Fra bunnen : - brød - eggeting - litt persille Eggetingen lages som en pannekake. Bare med egg. Tilfør salt. Eventuelt : pizzakrydder og litt tabasco. Lurer på om parmesan er godt på omelett jeg. Altså parmesan, ikke det ostepulveret på den runde plastboksen. Har ikke noe bilde i dag, for jeg var på besøk og fikk servert rotmos med ingefær (!!!). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 mhm, tja si det. Uansett, kveldens måltid: Ingredienser: -brød Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2015 (endret) Dagens eggepannekake Ingredienser og produksjon i spoiler Endret 2. mai 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Smalt sammen en enkel burger med noe kvernet entrecote, chilimajones og cheddar osv Mye jobb for et par burgere til meg og samboer, men verdt det hver gang! Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 jeg har klemt i meg hele denne Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 Havre Knekkebrød fra Wasa, Greddost og paprika. Frokost Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2015 Pose tomatsuppe. Inkl : egg pizzakrydder og tabasco Lenke til kommentar
unused Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) [fjernet] Endret 7. mars 2016 av unused Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2015 Kveldsmat. Brødskrive, burger, salat, paprika, tabasco, Sriracha, ost, bacon, litt krydder. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Du er glad i brød, Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2015 jeg syns faktisk litt grovt brød er vesentlig bedre en faktisk burgerbrød Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå