Nødstopp Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Yay, teaserbilde. MYE gjenstår fremdeles. Reservoaret er bare lagt på plass for bildets skyld, det mangler en hel aluminium/plexiplate bak der som en utvidelse av hovedkortbrettet. Må skjæres til og lakkeres. To 980 Classy (muligens ett i første omgang) skal også inn når EVGA får fingern ut. En for øyeblikket ubestemt PSU skal sleeves. Gråtoner og hvitt lys blir nok grunnlaget for det estetiske. Endret 13. oktober 2014 av Nødstopp 6 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Deilig med Asus X99-E WS Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jepp. Det var litt av et hopp fra Mini-ITX Z77... Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nesten. 5930K. Åtte tusen kastet rett i prosessor blir hakket for mye for meg, skal nok klare meg med seks kjerner en god stund fremover. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg spurte for noen sider tilbake om tips til kabinettet mitt. Her er resultatet. Bildene ble kanskje noe uskarpe, og jeg fikk gjenskinn fra vindu. Men dere ser tydelig hvordan det ble. Doningen veier forøvrig 17.5kg, nokså mye vekt på et så kompakt kabinett. Specs og benchmark i spoileren under: Prisguide bugger seg litt nå så måtte ta screenshot av lista. Merk at det er 2x3TB + 2x4TB Benchmark, gammelpc: Benchmark nypc med overklokk: Endret 13. oktober 2014 av Thor. 6 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Her er det noen som har skjønt det! Små maskiner med haugevis av kraft, tar seg mye bedre ut enn en av disse massive corsair kassene med plass man aldri bruker som i tillegg får et atx hovedkort til å se ut som et knøtt 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 13. oktober 2014 Del Skrevet 13. oktober 2014 Nesten. 5930K. Åtte tusen kastet rett i prosessor blir hakket for mye for meg, skal nok klare meg med seks kjerner en god stund fremover. Hva er 8K i cpu når minne koster 10 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg trenger ikke 64GB Dominator Platinum heller da. Snuser litt på HyperX Predator, blir nok 4x4GB til å begynne med, så kanskje enda et kit senere. 2500,- er ikke så verst. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Sluttresultatet 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Her er det noen som har skjønt det! Små maskiner med haugevis av kraft, tar seg mye bedre ut enn en av disse massive corsair kassene med plass man aldri bruker som i tillegg får et atx hovedkort til å se ut som et knøtt problemer med å fylle ett stort kabinett? da gjør du bare noe feil Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Er det noen som ikkje fyller store kabinett? Hva er vitsen med store da? 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nei si det. Problemet er heller at man aldri kan få stort nok. Jo større, jo mer plass bruker man opp på magisk vis. Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sluttresultatet Er du fornøyd med primo kabinettet? Har hatt det i kikkerten en liten stund nå. Ser veldig praktisk ut mtp radiatorer. Ville du anbefalt det videre? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Byttet omsider ut det godt slitte Antec P180 med et Fractal Design Arc Midi R2. Oppgraderte samtidig fra Asus GTX 670DCII til et Zotac GTX 970. Resten av specs i signatur. Bare et dårlig mobilbilde sålangt Endret 17. oktober 2014 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Kjenner jeg gjerne skulle hatt penger til data omtrent nå gitt. Vakre greier du har på gang der, Nødstopp. Endret 17. oktober 2014 av Drunkenvalley Lenke til kommentar
sevs Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ååååååå! Rota vekk kameraet, får ikke vist "kabinettet" for tiden :/ Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sluttresultatet Er du fornøyd med primo kabinettet? Har hatt det i kikkerten en liten stund nå. Ser veldig praktisk ut mtp radiatorer. Ville du anbefalt det videre? Ja. Det er helt gull. Mye plass, ser rent og pent ut og godt vannkjølingskabinett. Syns dette er freshere enn 900D. Vil absolutt anbefale kabinettet Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Tja rotet mitt er jo som vist under. Bytta ut disse 3 Med disse 2 Asus R9 290X OC korta. Men virker så jeg er så heldig å ha fått en lekasje i 90 graders nippelen rett over 1 skjermkortet da. Enten må jeg bytte til 1 extra jeg har. For det er vel ikke noen måte å få den tett igjenn? Tørke den ut for så å drukkne den i silikon olje. Er vel en oring eller nå i roterings leddet? Endret 18. oktober 2014 av turbo_fever Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) Stemningsbilde, lurer på å skifte led til rødt, men er redd for at det blir for voldsomt.. Irriterer meg litt at det blir så fort støvete på innsiden av vinduet. Endret 18. oktober 2014 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå