Gå til innhold

Haswell 5xxx-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Resultater kommer senere. De funket på stock 3200mhz cl16 iallefall. Testet XMP :p

Så du klarte ikke vente på 4000 MHz brikker som kommer etterhvert da? Selv skal jeg gnukke på mine vanilla Crucial 2133 brikker en god stund til :p

Definer en stund ;)

4000mhz skjer ikkje med det første, da man må opp i 1.5V for f.eks 3100 cl 12

http://valid.x86.fr/znesdp

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Testet litt Battlefield 4 her. Etter det jeg kunne se så tror jeg spillet kan utnytte 6 kjerner av min 5960X, så spillet er vel kodet for 6 tråder da. Varmeste kjerna var på 56 grader, så en del lavere enn det Folding@Home blir osv.

Sjekk uten HT på cpu :)

Virker som om BF4 bruker 8 tråder her...

Edit: Det skjer noe i 9 tråder her i Bf4...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Testet litt Battlefield 4 her. Etter det jeg kunne se så tror jeg spillet kan utnytte 6 kjerner av min 5960X, så spillet er vel kodet for 6 tråder da. Varmeste kjerna var på 56 grader, så en del lavere enn det Folding@Home blir osv.

Sjekk uten HT på cpu :)

Virker som om BF4 bruker 8 tråder her...

Okay :)

Lenke til kommentar

Her var det mye spennende gitt:

:D

Oi, du skal ha samme vannkjølingen som jeg ønsker meg. Kan du poste navnene på de forskjellige tingene på bildene? Også er jeg jo veldig nysgjerrig på hvilke resulateter du får på OC og på CPU-temp med den kjølingen :-)

Lenke til kommentar

Her var det mye spennende gitt:

:D

Oi, du skal ha samme vannkjølingen som jeg ønsker meg. Kan du poste navnene på de forskjellige tingene på bildene? Også er jeg jo veldig nysgjerrig på hvilke resulateter du får på OC og på CPU-temp med den kjølingen :-)

Oppi den eska er det blant annet:

EK XTX 480 radiator

2x EK XTX 360 radiator

EK Supremacy EVO

D5-pumpe med X-Res top

120mm eLoop-vifter fra Noiseblocker

1/2 ID PrimoChill Crystal Clear slanger

Mayhems selvsagt

Samt mye annet, nipler og vinkler fra bitspower, noen hurtigkoblinger her og der osv. Maskinen blir bygd over helga da jeg skal en snartur på Gigacon i helga :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...