Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Leaving PS Plus: 8th October: Velocity 2X 8th October: Sportsfriends 8th October: PlayStation Battle Royale 8th October: Hoard 8th October: TxK 8th October: Joe Danger VITA Entering PS Plus: 8th October: Batman: Arkham Asylum (PS3) 8th / 10th October: DRIVECLUB PlayStation Plus Edition (PS4) 8th October: Dust: An Elysian Tail (PS4) 8th October: Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (PS3) 8th October: Pix the Cat (PS Vita/PS4 Cross Buy) 8th October: Rainbow Moon (PS Vita/PS3 Cross Buy) 8th October: Spelunky (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy) http://blog.eu.playstation.com/2014/10/01/playstation-plus-october-driveclub-spelunky-dust-elysian-tale/ Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Håpløst av Sony å ikke ha støtte for Logitech G25/G27 rattene. Mange som har disse ink meg og de er milevis bedre en noe fra Thrustmaster. Kjedelig å måtte spille driveclub med DS4. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Etter bare en times tid med Middle-Earth: Shadow of Mordor så kan jeg glatt anbefale det. Helt rått spill! Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Helt enig. Jeg boikotter racingspill på next-gen inntil G27 blir kompatibelt med PS4. Helt utrolig at de fortsatt ikke har fått det til. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Leaving PS Plus: 8th October: Velocity 2X 8th October: Sportsfriends 8th October: PlayStation Battle Royale 8th October: Hoard 8th October: TxK 8th October: Joe Danger VITA Entering PS Plus: 8th October: Batman: Arkham Asylum (PS3) 8th / 10th October: DRIVECLUB PlayStation Plus Edition (PS4) 8th October: Dust: An Elysian Tail (PS4) 8th October: Dungeons & Dragons: Chronicles of Mystara (PS3) 8th October: Pix the Cat (PS Vita/PS4 Cross Buy) 8th October: Rainbow Moon (PS Vita/PS3 Cross Buy) 8th October: Spelunky (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy) http://blog.eu.playstation.com/2014/10/01/playstation-plus-october-driveclub-spelunky-dust-elysian-tale/ Laster glatt ned Dust Elysian Tale. Har det på X360 og PC. Storkoste meg begge gangene med Dust Elysian Tail. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Håpløst av Sony å ikke ha støtte for Logitech G25/G27 rattene. Mange som har disse ink meg og de er milevis bedre en noe fra Thrustmaster. Kjedelig å måtte spille driveclub med DS4. Slik jeg har forstått det er det ikke sony som må implementere støtte for rattet, men spill utvikleren. Denne gangen er det jo forøvri en Sony eid utvikler så det går jo kansje litt for det samme. 1 Lenke til kommentar
locoboy Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 funker ikke sony bluetooth headsett med ps4??? tenker på den lille mono headsettet man har i øret... Lenke til kommentar
Continum Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 DRIVECLUB PlayStation Plus Edition (PS4) Hva vil PlayStation Plus Edition si? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 http://blog.us.playstation.com/2014/05/07/driveclub-playstation-plus-edition-details-2/ 1 Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Flere som har fått prøve Bloodborne-alphaen? Jeg har aldri spilt Dark Souls-spillene, har kun 10 timer med Demons Souls, men det var ingen tvil om likheten mellom disse to ihvertfall. Morsomt var det ihvertfall i den halve timen jeg rakk å teste det i kveld. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er litt nysgjerrig på om endringen av navn men ikke (utfra hva jeg kan se) gameplay og grafisk stil er for å kunne ta Souls-konseptet og gjøre det tilgjengelig for et bredere publikum uten å pådra seg noe fanrage. Dvs. gjøre det lettere med vanskelighetsgrader og checkpoints ala f.eks. Uncharted. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Får folk logget seg på PSN nå ? går ikke her Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 PSN er en vits. Det er absolutt ingenting som er forbedret siden PS3, noe som er rart ettersom at vi nå må betale for online-spilling. Ingen nedetid for maintenance hadde vært en start f.eks. 3 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Det er rart hvordan man intuitivt tenker at det er enklere å spille på konsoll enn på PC, men min faktiske opplevelse av å spille på min PS4 er at det er mye enklere på PC og Steam. For ikke å snakke om at det er MYE billigere på PC! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå