Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gøy at du stadig poster ting om Cesc i tråden våres i håp om at vi skal bry oss. Vel, jeg kan ikke snakke for de andre, men jeg vet hvertfall at jeg selv ikke kunne brydd meg mindre. Klart, han er en klyse som velger å spille for Chelsea. Likevel så irriterte det meg bare i starten da det ble offentliggjort, men nå ser jeg bare på han som en Chelsea spiller lik alle andre, altså en tufs. Er jo allikevel litt artig at selv om han spiller for klubben deres, så er det to andre klubber han skulle mye gjerne ønske at han spilte for istedenfor. Arsenal og Barcelona.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Sånn helt seriøst: Tror du Arsenal har supportere som spiller i klubben? RvP var vel Arsenal-kid når han var liten, men det stopper allikevel ikke han å gå til United og tjene enda mer penger.

Uansett gøy å se Arsenal-fansen bli så fordømte hårsåre bare av et bilde av Cesc i Chelsea trøya. Jævla morsomt at det også ikke er lov å komme med stikk mot dere, men andre veien er det fritt frem.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Sånn helt seriøst: Tror du Arsenal har supportere som spiller i klubben? RvP var vel Arsenal-kid når han var liten, men det stopper allikevel ikke han å gå til United og tjene enda mer penger.

RvP hadde en dårlig oppvekst og ble oppdratt med feile verdier i livet.

Poenget mitt var at fotballspillere generelt vil lykkes og tjene penger, men noen tar til takke med £70.000 i uka og klarer seg fint med det mens noen faller for fristelsen å bli en del av et kjøpelag som slenger penger rundt som om det var ingenting.

Lenke til kommentar

Dårlig oppvekst? Og det er grunnen til at han ville ha mer penger og heller spiller for United? Det kan ikke ha vært pokaler, være en del av et større lag eller noe som er grunnen?

Det kjøpelag argumentet ditt faller også igjennom, da Chelsea også har spillere som ikke tjener rævva full. Ivanovic er et kroneksempel. Det samme var Mata når han var i klubben. Nå som Torres er borte er det vel Hazard og Costa som sikkert er de best betalte i klubben. Courtois har vel ikke så sinnssyk høy lønning han heller.

Det er uansett fair nok at de beste skal ha gode lønninger. Hadde ikke Chelsea betalt Hazard 2 millioner i uka, er det 4-5 andre klubber som hadde gjort det. Det som er felles for alle de 4-5 klubbene er at de også vinner ting. Spillere som har kaliberet til Hazard får dermed en mye bedre lønn enn andre spillere.

Lenke til kommentar

Uansett gøy å se Arsenal-fansen bli så fordømte hårsåre bare av et bilde av Cesc i Chelsea trøya. Jævla morsomt at det også ikke er lov å komme med stikk mot dere, men andre veien er det fritt frem.

Wilshere, Jenkinson og Mertesacker er alle Arsenalsupportere. Bare sånn FYI.

Lenke til kommentar

Wilshere, Jenkinson og Mertesacker er alle Arsenalsupportere. Bare sånn FYI.

Og Szczesny

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...