el mindo Skrevet 9. september 2014 Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Sunderland v Tottenham Stadium Of Light Lørdag 13 September 2014 Kl: 16:00Dommer: TBC Direkte på: LiveSoccerTV i opptak på: TV2 SP 2 kl. 20.30 Sunderland: Mannone, Vergini, van Aanholt, Brown, O'Shea ©, Cattermole, Larsson, Rodwell, Johnson, Alvarez, Wickham Sunderland Benk: Pantilimon, Jones, Bridcutt, Gomez, Giaccherini, Buckley, Altidore Tottenham: Lloris, Dier, Kaboul, Chiriches, Rose; Dembele, Capoue; Lamela, Eriksen, Chadli; Adebayor Tottenham Benk: Vorm, Fazio, Naughton, Lennon, Stambouli, Townsend, Kane Endret 13. september 2014 av el mindo 3 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Finnes mange alternativer til streaming av kamper på nettet. Du kan leser mer om det i denne tråden: Premier League 2013/14 på Nett-TV Det finnes selvfølgelig sider som Wiziwig, kiwisports, bloodzeed osv. som streamer sport gratis (i varierende kvalitet), og det finnes alternativ som: LiveSpud, FootyReport og News-Source som krever registrering og betaling for HD kvalitet. Endret 9. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. september 2014 Rapporter Del Skrevet 12. september 2014 Har tro på hjemmeseier. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Er det noen av de streamingsitene som sikkert viser kampen i morgen? Iflg http://liveonsat.com/LJS_FT_br_premier_ONLY.php er det sparsommelig med "normale" kanaler som viser kampen og da blir det vel så som så med streaming også Endret 13. september 2014 av Solaar Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Er det noen av de streamingsitene som sikkert viser kampen i morgen? Iflg http://liveonsat.com/LJS_FT_br_premier_ONLY.php er det sparsommelig med "normale" kanaler som viser kampen og da blir det vel så som så med streaming også LiveSpud og FootyReport som jeg bruker, viser garantert (i god kvalitet). Men de koster ca £2 og krever registrering. Man må faktisk søke om å får registrere seg. FootyReport som jeg synes er minst rotete, brukte kansje en dag eller to på å la meg registrere meg. Der har jeg betalt £27 for 12 måneder. LiveSpud brukte ca 1 time på å svare på forespørselen hvorpå jeg kjøpte to måneder for £4. Greit å ha en backup om en tjeneste skulle forsvinne (men har ikke hatt problemer med det enda). Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Men har ikke de bare engelske kanaler da? De viser jo ikke Spurskampen idag... For all del, kommer selv til å skaffe begge de som backup slik du anbefaler men akkurat nå er det et problem med brukeren min som har blitt deaktivert på footyreport, får til å logge inn men ikke kjøpe ny "ticket". Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Endret 13. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Men har ikke de bare engelske kanaler da? De viser jo ikke Spurskampen idag... For all del, kommer selv til å skaffe begge de som backup slik du anbefaler men akkurat nå er det et problem med brukeren min som har blitt deaktivert på footyreport, får til å logge inn men ikke kjøpe ny "ticket". LiveSpud og FootyReport bruker samme kilde tror jeg. De har begge 16 kanaler. 1 - 10 er faste britiske (SkySports, BT Sport osv.) mens kanalene 11 - 16 byttes til å vise f.eks. amerikanske kanaler som viser kampene. Og det er alltid engelske kommentatorer. Kampene de garanterer å vise i dag: Football Channel Time Title League/Other CH1 12:00pm Birmingham City v Leeds United Championship CH6 12:00pm Arsenal v Man City Premier League CH3 12:30pm Celtic v Aberdeen Scottish Premier CH11 3:00pm Chelsea v Swansea Premier League CH12 3:00pm Crystal Palace v Burnley Premier League CH13 3:00pm Southampton v Newcastle Premier League CH14 3:00pm Stoke v Leicester Premier League CH15 3:00pm Sunderland v Spurs Premier League CH16 3:00pm West Brom v Everton Premier League CH1 4:45pm Liverpool v Aston Villa Premier League CH7 5:00pm Barcelona v Athletic Bilbao La Liga CH7 7:00pm Real Madrid v Atletico Madrid La Liga CH7 9:00pm Celta Vigo v Real Sociedad La Liga Endret 13. september 2014 av el mindo 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Ok. Takk! Hvor finner du den oversikten forresten? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) FootyReport All Upcoming Events: http://sportingstreams.net/watch/upcoming-matches LiveSpud Fixtures: http://www.livespud.com/fixtures/ Endret 13. september 2014 av el mindo 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Footyreport anbefales på det sterkeste. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Brukte det ifjor og var veldig fornøyd, spesielt med iPhone-appen deres. Men noen som vet hva det skyldes at det står "temporarily suspended" under "renew your subscription"? Er kanskje bare slik de gjør med alle som har vært inaktive en stund? Mitt forrige abonnement gikk ut i mai. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Flere som sliter med å få fornyet hos FootyReport i dag virker det som. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Hmm, jeg fikk det til nå men via en annen side, er jo flere sider som har det samme passordet/brukernavnet. 1 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Tottenham: Lloris, Dier, Kaboul, Chiriches, Rose; Dembele, Capoue; Lamela, Eriksen, Chadli; Adebayor Tottenham Benk: Vorm, Fazio, Naughton, Lennon, Stambouli, Townsend, Kane Hadde håpet å få se Fazio og Stambouli i dag, men er vel ikke helt umulig når de sitter på benken. #COYS! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Verthongen skadet igjen? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Verthongen skadet igjen? Nei, står ingen ting på Physioroom: http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php Klubben har heller ikke sagt noe: SUNDERLAND VS SPURS - TEAM NEWSPosted by Tottenham Hotspur on 11 September 2014 - 15:45 Roberto Soldado is our only doubt ahead of Saturday's Premier League clash at Sunderland. Du har forresten samme skrivefeil som jeg av og til gjør på Jan Vertonghen Endret 13. september 2014 av el mindo Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Hmm, merkelig. Hadde heller trodd det var Kaboul som ville blitt benket, da må det ha skjedd noe... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Du har forresten samme skrivefeil som jeg av og til gjør på Jan Vertonghen Ah, takk Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2014 Paulinho og Vertonghen begge ute av troppen (første-elver og benk). Står heller ikke på skadet lista. Meget merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå