Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Leste "Månen er en diger pudding" og "Jorda er tøff og naken" i sin tid. Jeg er engentlig på jakt etter en spesifik bok, men er ikke 100% sikker på om det er han som har skrevet den, men jeg tror det. Jeg leste den for 10-12 år siden så er ikke så lett å huske og jeg VET jeg leste noe fra han "svart, og cirka hvitt" men det er så lenge siden at jeg er ikke sikker på om det er den boken jeg husker Finner heller ingen plasser jeg kan spørre.. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Overmoden, har du prøvd på "litteratur"?Jeg regner med du har det... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Overmoden, har du prøvd på "litteratur"? Jeg regner med du har det... Nei.. Er det en plass på nettet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er en plass her på forumet. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er en plass her på forumet. Haha, joda jeg vet om plasser her inne. Men var ikke her jeg tenkte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Kanskje Bokelskere? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Trykte på signaturen til Datasmurf med et uhell. Ler meg skakk ihjel på kontoret mitt: http://www.youtube.com/watch?v=pG9O25y122A#t=0 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 hah, den har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei er sinnataggene det er noe galt medLivet er fullt av ups and Downs. Forumkafé-inside joke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ett skudd i blinde. Noen som har lest noen av ungdomsbøkene til Jon Ewo her? Ja, men jeg husker ikke så mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Nei er sinnataggene det er noe galt medLivet er fullt av ups and Downs. Forumkafé-inside joke. Hahahha Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Spiller snart bordtennis med øye-epla mine fordi jeg kjeder meg sånn.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Sovna etter jobb. Sovet til nå. Blæh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Livet er fullt av ups and Downs. Beste bildet (life%20has%20its%20ups%and%downs.jpg). Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Fant boka Hvorfor leita du etter den? Er den bra? Hva var tittelen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har lurt på noe i en uke som jeg ikke fant svar på på google; om man spise suppe, tisser eller driter man den ut?? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg tipper det meste kommer ut som urin. Alt av det faste i suppa vil nok komme ut som bæsj (eller hva enn det er som kommer ut av rumpa til gutter). Husk at veldig mye av det går bare ut i kroppen din.. På en måte.. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Fant boka Hvorfor leita du etter den? Er den bra? Hva var tittelen? Fant boka Hvorfor leita du etter den? Er den bra? Hva var tittelen? For jeg har lyst å lese den igjen. Jeg syns iallefall den var veldig bra den gangen jeg leste den. Den heter "uten filter" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har lurt på noe i en uke som jeg ikke fant svar på på google; om man spise suppe, tisser eller driter man den ut?? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg