bluekite98 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 11 nye 1406 forskjellige nå har de xray fortsatt i norge? Siden de har fått nytt design nylig så ser det ut som de fortsatt er i live.. har bare ikke sett i norge siden 2012 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 11 nye 1406 forskjellige nå .Kas land kommer de fra. også Fant eg den Gule Culten på Rema 1000 i Danmark når eg va der i Mai Firebird er fra Tyskland Begge Mirage og den det bare står energy drink på er fra Frankrike Get Real zero er fra Nederland Mixxed Up og Ficc fra Italia Alle X-ray fra Danmark En kamerat har hytte Italia Han kjøpte til seg selv for å smake, ga alle tomme til meg Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Her er noen samlebilder fra den siste tiden, vært sløv med bilder og mistet litt motivasjonen for samlingen, vil fortsatt samle, men ikke på like "høyt" nivå- tan en liten pause med andre ord vil fortsatt kjøpe alt jeg kommer over, men vil bli mindre trades osv. også pga mangel på penger Her er boksene jeg kjøpte i sverige for noen uker tilbake også kjøpt i sverige, dog ikke energidrikker, men fortsatt noen tøffe bokser Disse boksene kom min kjæreste hjem med etter en tur i london her om dagen:) Disse fikk jeg med nok en møte med Crazy! tusen takk for disse islandske burnene! disse er satt høyt i min samling! 2 kinesiske burn en venn tok med fra kina! Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Sikler veldig på de 2 Rockstarene! håper de snart kommer inn på 7Eleven og ikke bare på DeliDeluca(?) Har hørt rykter om at 500ml One er kommet på Rema 1000 i Porsgrunn - tidligere har vell denne bare vært i 250ml som jeg selv har den i (både norske og svenske) i norge finnes det vell kun den Originale versjonen Bilde av de 3 versjonene i 250ml som jeg har Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Funnet på Rema i dag Endret 21. august 2014 av TMB Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Har funnet og fått 12 energidrikker i August. 4 og den Mtn Cherry fra Kristiansand Gamezone, Godteri sjappa, RedKick fra Xxl . 5 fra en venn som ha vert i Sverige og 3 fra Nederland som Pappa fant på flyplassen. Endret 21. august 2014 av Nilaxery 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Nice Må få tatt en tur til Gamezone snart Lenke til kommentar
Nilaxery Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som vet ka tid One Energy 500 ml kommer over hele norge Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Noen som vet ka tid One Energy 500 ml kommer over hele norge Ikke alle rema1000 butikkene i mitt område har One energy drink engang, kan nok hende den ikke kommer overalt, bare å smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Har nå kommet til Norge! ikke mine bilder -tror denne er funnet i Tønsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Så en slik en ligge flat på bakken, i går på skolen Akershus. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Fant den nye Battery boksen på Coop Obs! Haugesund. Håpte det var noe med ny smak, men nei da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 (endret) Hva smakte den? Edit: Vanlig Battery? Endret 6. september 2014 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Fikk hendene på denne på fredag har ikke fått tatt noe bilde av den før nå. Det er vanlig battery med med et limited edition design syntes den ser kjempe bra ut og gjør seg godt i samlingen vil kun bli solgt i Norge! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men, er det noen av dere som har energidrikken ved navn Magic? Norskprodusert, produksjon sluttet for kanskje 8-10 år siden. Blir ikke imponert med mindre dere har denne i samlinga. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Men, er det noen av dere som har energidrikken ved navn Magic? Norskprodusert, produksjon sluttet for kanskje 8-10 år siden. Blir ikke imponert med mindre dere har denne i samlinga. Den har jeg i to forskjellige 250ml bokser og en glassflaske. Men de er svenskproduserte fra Sverige og Island hvor de er i alminnelig salg fortsatt, var ikke klar over at den har blitt solgt i Norge tideligere Men jeg har flere bokser som er eldre enn 10 år fra andre deler av Europa Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg har en 250 ml boks og en glassflaske, begge svenskproduserte Ikke veldig mange som har samlet energidrikker i Norge så er nok ikke lett å få tak i den norske magic om en ikke har samlet siden den tid den fantes i Norge Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 (endret) Ok, da er jeg litt imponert . Visste ikke at de også ble produsert i sverige. The more you know! Om de fremdeles er i salg i sverige så tror jeg at jeg skal stikke og kjøpe noen. Endret 7. september 2014 av Pseudopod Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ok, da er jeg litt imponert . Visste ikke at de også ble produsert i sverige. The more you know! Om de fremdeles er i salg i sverige så tror jeg at jeg skal stikke og kjøpe noen. Bare ta seg en tur det Men de selges ikke overalt, ikke den vanligste energy drinken de har. Du finner den nok på Svinesund men kanskje ikke på det første butikken du går inn på. Skal du på valige matbutkker andre steder i Sverige kan det fort hende du må sjekke 5-10stk før du kommer over den. På Island var det lettere, alle som solgte energy drinks hadde magic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå