Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norges største energidrikksamling?

bubba96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

11 nye :) 1406 forskjellige nå

.

Kas land kommer de fra. også Fant eg

den Gule Culten på Rema 1000 i Danmark når eg va der i Mai

Firebird er fra Tyskland

Begge Mirage og den det bare står energy drink på er fra Frankrike

Get Real zero er fra Nederland

Mixxed Up og Ficc fra Italia

Alle X-ray fra Danmark

En kamerat har hytte Italia :) Han kjøpte til seg selv for å smake, ga alle tomme til meg

Lenke til kommentar

Her er noen samlebilder fra den siste tiden, vært sløv med bilder og mistet litt motivasjonen for samlingen, vil fortsatt samle, men ikke på like "høyt" nivå- tan en liten pause med andre ord :) vil fortsatt kjøpe alt jeg kommer over, men vil bli mindre trades osv. også pga mangel på penger

Her er boksene jeg kjøpte i sverige for noen uker tilbake :)

post-180894-0-57835100-1407322893_thumb.jpg

også kjøpt i sverige, dog ikke energidrikker, men fortsatt noen tøffe bokser :)

post-180894-0-16833000-1407322894_thumb.jpg

Disse boksene kom min kjæreste hjem med etter en tur i london her om dagen:)

post-180894-0-65948700-1407322894_thumb.jpg

Disse fikk jeg med nok en møte med Crazy! tusen takk for disse islandske burnene! disse er satt høyt i min samling!

post-180894-0-83964000-1407322895_thumb.jpg

2 kinesiske burn en venn tok med fra kina! :)

post-180894-0-69864100-1407322896_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikler veldig på de 2 Rockstarene! håper de snart kommer inn på 7Eleven og ikke bare på DeliDeluca(?) Har hørt rykter om at 500ml One er kommet på Rema 1000 i Porsgrunn - tidligere har vell denne bare vært i 250ml som jeg selv har den i (både norske og svenske) i norge finnes det vell kun den Originale versjonen

Bilde av de 3 versjonene i 250ml som jeg har :)

post-180894-0-45429200-1408572083_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har funnet og fått 12 energidrikker i August. 4 og den Mtn Cherry fra Kristiansand Gamezone, Godteri sjappa, RedKick fra Xxl . 5 fra en venn som ha vert i Sverige og 3 fra Nederland som Pappa fant på flyplassen. post-345359-0-89209800-1408628904_thumb.jpg

Endret av Nilaxery
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men, er det noen av dere som har energidrikken ved navn Magic? Norskprodusert, produksjon sluttet for kanskje 8-10 år siden. Blir ikke imponert med mindre dere har denne i samlinga.

Den har jeg i to forskjellige 250ml bokser og en glassflaske. Men de er svenskproduserte fra Sverige og Island hvor de er i alminnelig salg fortsatt, var ikke klar over at den har blitt solgt i Norge tideligere :) Men jeg har flere bokser som er eldre enn 10 år fra andre deler av Europa

Lenke til kommentar

Ok, da er jeg litt imponert :p. Visste ikke at de også ble produsert i sverige. The more you know!

Om de fremdeles er i salg i sverige så tror jeg at jeg skal stikke og kjøpe noen.

Bare ta seg en tur det :) Men de selges ikke overalt, ikke den vanligste energy drinken de har. Du finner den nok på Svinesund men kanskje ikke på det første butikken du går inn på. Skal du på valige matbutkker andre steder i Sverige kan det fort hende du må sjekke 5-10stk før du kommer over den.

På Island var det lettere, alle som solgte energy drinks hadde magic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...