Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hadde jeg satt sammen en pc selv ville det gått i dass. Jeg var sammen med en som hadde som hobby å bygge pc til andre og jeg var mer enn villg til å lære. Men i følge han var jeg for dum til å lære det. Om det er rett eller feil får vi nok aldri vite Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 pc.JPG Ingen SSD? Jeg hadde lagt en samsungdisk i kurven, men pga min økonomiske likviditet så valgte jeg å utsette kjøpet av SSD og heller kjøpe en senere. Hvorfor ikke bruke kjøpe en SSD i steden, også bruke den du har nå som lagrings disk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 http://m.db.no/2014/09/04/kultur/utenriks/dokumentarfilm/dokumentar/film/35117255 Psykisk trakassering å se på folk faktisk?? Blir helt oppgitt trakassert her og trakassert der kan de ikke gjemme seg i en hule like godt 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 pc.JPG Ingen SSD? Jeg hadde lagt en samsungdisk i kurven, men pga min økonomiske likviditet så valgte jeg å utsette kjøpet av SSD og heller kjøpe en senere. Hvorfor ikke bruke kjøpe en SSD i steden, også bruke den du har nå som lagrings disk? Hæ? Jeg skal kjøpe SSD senere, og da kommer jeg til å bruke den til å installere spill på, evt. legge OS over, men inntil videre så kjører jeg med vanlig S-ATA. Jeg har ingen disk fra før. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Du kunne kjøpt SSHD. Genialt konsept. Hadde jeg satt sammen en pc selv ville det gått i dass. Jeg var sammen med en som hadde som hobby å bygge pc til andre og jeg var mer enn villg til å lære. Men i følge han var jeg for dum til å lære det. Om det er rett eller feil får vi nok aldri vite Det er feil. Alle kan lære å sette sammen en PC. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Viktige programmer = spill, dermed selvmotsigelse. Hehe, ja så jo det poenget først etter at jeg alt hadde trykkt på "post". Jeg tenkte mest på vanlige programmer som photoshop, office, skype og andre slike ting. Har bare 120GB SSD så kan ikke ha mer en et par spill på den uansett. Desuten spiller jeg mest på konsoll jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å sette sammen en PC er bare som å sette sammen et enkelt, men dyrt puslespill. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 pc.JPG Ingen SSD? Jeg hadde lagt en samsungdisk i kurven, men pga min økonomiske likviditet så valgte jeg å utsette kjøpet av SSD og heller kjøpe en senere. Hvorfor ikke bruke kjøpe en SSD i steden, også bruke den du har nå som lagrings disk? Hæ? Jeg skal kjøpe SSD senere, og da kommer jeg til å bruke den til å installere spill på, evt. legge OS over, men inntil videre så kjører jeg med vanlig S-ATA. Jeg har ingen disk fra før. Du har en HDD i PCen din nå, mest sannsynlig. Du kan ta den inn i den nye PCen, og heller bruke penger på en SSD Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 pc.JPG Ingen SSD? Jeg hadde lagt en samsungdisk i kurven, men pga min økonomiske likviditet så valgte jeg å utsette kjøpet av SSD og heller kjøpe en senere. Hvorfor ikke bruke kjøpe en SSD i steden, også bruke den du har nå som lagrings disk? Hæ? Jeg skal kjøpe SSD senere, og da kommer jeg til å bruke den til å installere spill på, evt. legge OS over, men inntil videre så kjører jeg med vanlig S-ATA. Jeg har ingen disk fra før. Du har en HDD i PCen din nå, mest sannsynlig. Du kan ta den inn i den nye PCen, og heller bruke penger på en SSD Jeg har ikke PC nå Jeg har ikke hatt privat pc på mange år, kun jobblaptop. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 pc.JPG Ingen SSD? Jeg hadde lagt en samsungdisk i kurven, men pga min økonomiske likviditet så valgte jeg å utsette kjøpet av SSD og heller kjøpe en senere. Hvorfor ikke bruke kjøpe en SSD i steden, også bruke den du har nå som lagrings disk? Hæ? Jeg skal kjøpe SSD senere, og da kommer jeg til å bruke den til å installere spill på, evt. legge OS over, men inntil videre så kjører jeg med vanlig S-ATA. Jeg har ingen disk fra før. Du har en HDD i PCen din nå, mest sannsynlig. Du kan ta den inn i den nye PCen, og heller bruke penger på en SSD Jeg har ikke PC nå Jeg har ikke hatt privat pc på mange år, kun jobblaptop. ahhhhhh, da blir det ikke så lett Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Quotejævler Skjønner ikke hva du prater om. #YesIDo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg tør vedde på at jeg har Oslos fineste glis nå, etter å ha vært hos tannlegen. Null hull. Hvem vil lære meg å bygge PC da? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg tør vedde på at jeg har Oslos fineste glis nå, etter å ha vært hos tannlegen. Null hull. Hvem vil lære meg å bygge PC da? Du kan lære av hun her: https://www.youtube.com/watch?v=GvNnv7nh2Es Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Hahaha. OK. Sex selger. Got it. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å sette sammen en PC er bare som å sette sammen et enkelt, men dyrt puslespill. Ikke noe problem. Ja men man bør ha en veiledning å se etter. Holdt på å koble noen ledninger feil da jeg satt sammen denne for 2 år siden. Men så fins det plenty veiledninger på nettet som gjør det ganske enkelt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Eller bare lese bruksanvisningene? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg sier det igjen,,, Komplett... Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 Å sette sammen en PC er bare som å sette sammen et enkelt, men dyrt puslespill. Ikke noe problem. For de som kan det ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. september 2014 Del Skrevet 4. september 2014 For de som kan det ja. Cluet ligger i bikinien, tror jeg. Da går det garantert bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg