Gå til innhold

Tottenham Hotspur - Diskusjonstråd

InsertNumLock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hva så vi i dag?

Lloris: Vårt kjærlighetsforjold til smågale keepere fortsetter. Noen blundere, men inge som ledet til direkte mål.

Rose: Ikke lenge til han er ute av førsteelveren. Ingen god kamp verken fremover eller bakover i dag og med en strekk i låret, så får vi håpe han ikke er førstevalg neste runde.

Vertonghen: Ikke det store inntrykket. Ingen store feil og ikke spessielt imponerende.

Kaboul: Mistet tellinga over antall pasningsfeil. Sover i timen. Her bør det gå fort for Fazio å spille seg inn. (Skal vist snakke bra engelsk også.)

Dier: Både pluss og minus. Hadde en del fine ingrep, men dessverre også noen uheldige. Både pasningsfeil og dumme valg.

Capoue: Bruker for mye tid, dårlig kreativitet og blir ingen trussel fremover. Men rydder godt opp bakover, selv om han blir hengende litt i dag og er med på å lage et stort rom mellom forsvar og midtbane.

Bentaleb: Nokså lik vurderingen Capoue får. Sliter også litt med pasningsfeil i dag.

Eriksen: Kommer ikke helt til. Finner ikke de fine passningene. Tuchen sitter ikke, ufarlige utfordringer og mange balltap.

Lamela: Vil mye men ender opp litt som Eriksen i ingenmannsland. Nede å henter. Utfordrer og mister mye ball, på passninger eller ufarlige raid femmover.

Chadli: Viser muskler, men skaper lite. Havner fort i samme kategori som de to andre offensive midtbanespillerne. Produserer ikke nok innlegg eller trusler inne i feltet.

Adebayor: I mine øyne, kanskje Tottenhams beste, uten at det sier så mye. Jobber hardt og er sterk i kroppen, men er alt for mye ut av feltet (uten at andre kommer inn). Ikke den store trusselen forran mål.

Townsend: Faen for et innhop. Drible som bakerste mann? Hvor lenge har du spilt fotball gutt? Virker ivrig til å prøve/imponere og vill så mye, men ender i stede med skylapper og dårlige valg. Trenger å bli satt på plass og forklart hva han skal gjøre og hvordan. Hvis ikke kan Swansea bare komme å hente han.

Dembele: Tja, hadde en god start i Tottenham da han kom, men har det siste året (minst) ikke vist det store. Urealistisk kropsbeherskele og det virker umulig å ta ballen fra han, men det hjelper lite når man senker tempoet og dribler mot feil mål. Vis oss dine gamle storheter, før du havner på transferlista.

Davies: Kom på for en skadet Rose og var ikke på lenge nok til å gi et inntrykk.

Tottenhams største problemer i dag; er mye av det samme Tottenham har slitt med det siste året (årene).

• Tempo!
  • Den offensive lagdelen blir veldig statisk.
  • Spillere uten ball skaper få pasningsalternativ.
  • Dette er også et problem på innlegg hvor det bare er en spiller og av og til faktisk ingen i feltet.
  • Den deffensive midtbanen bruker mye tid og skaper lite fremover.
  • Midtbanen henger også høyt og gir Liverpoolspillerne mye rom forran forsvaret.
  • Forsvaret ender opp med å slå mye langt, som igjen er enkelt å fosvare seg mot.
Lenke til kommentar

Håper Townsend forsvinner. Eneste som er kjipt er at han er HG.

Har han noen gang vært borti ballen uten å stoppe den, drible og løpe med den innover i banen? Hva med å slå noen innlegg før du tar overstegsfinter? Den nye Bale? Bale er/var god fordi han var direkte og utnytter farten i kombinasjon med det. Ikke fordi han tror han er Ronaldo.

Endret av Sexylubb1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lei meg for at Sandro og Ekotto forsvinner, to kulthelter!

Ellers er jeg ikke så krisestemt etter Liverpoolkampen. Vi var tydelig slitne etter Europacupkampen noen dager tidligere og det førte til litt for dårlig bevegelse som i sin tur skapte unødig press på våre bakerste spillere. Når Liverpool i tillegg gjorde en utmerket jobb med pressinga si og målene kom på måtene og tidspunktene de gjorde er dette ikke annet enn et arbeidsuhell. Tror dette går seg til, har trua på Pochettino!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers er jeg ikke så krisestemt etter Liverpoolkampen. Vi var tydelig slitne etter Europacupkampen noen dager tidligere og det førte til litt for dårlig bevegelse som i sin tur skapte unødig press på våre bakerste spillere. Når Liverpool i tillegg gjorde en utmerket jobb med pressinga si og målene kom på måtene og tidspunktene de gjorde er dette ikke annet enn et arbeidsuhell. Tror dette går seg til, har trua på Pochettino!

Slitne etter Europacupkampen?

Kampen var hjemme på White Hart Lane og av de som spilte mot Liverpool, så var det kun Lloris og Kaboul som hadde spilt mot Limassol. (Ja, Dembele spilte mot Limassol, men kom ikke inn før i 61.' minutt mot Pool.)

Det er 2 av 11 spiller (hvor 1 står i mål) som kan unnskyldes med å være sliten etter Europacupkampen.

Ikke det at jeg har mistet trua på Totenham/Potchetino, eller det at det var andre ting som gjorde at kampen gikk Liverpools vei. Men sliten? Nei, den kan vi ikke bruke altså.

Lenke til kommentar

Slitne etter Europacupkampen?

Kampen var hjemme på White Hart Lane og av de som spilte mot Liverpool, så var det kun Lloris og Kaboul som hadde spilt mot Limassol. (Ja, Dembele spilte mot Limassol, men kom ikke inn før i 61.' minutt mot Pool.)

Det er 2 av 11 spiller (hvor 1 står i mål) som kan unnskyldes med å være sliten etter Europacupkampen.

Ikke det at jeg har mistet trua på Totenham/Potchetino, eller det at det var andre ting som gjorde at kampen gikk Liverpools vei. Men sliten? Nei, den kan vi ikke bruke altså.

Kaboul var jo tydelig sliten i alle fall, om man skal dømme etter kvaliteten på spillet.

Lenke til kommentar

Been there, done that. Man føler seg ikke akkurat så høy i hatten i slike situasjoner. :p

I can relate to her plight as I was once caught by a wild freekick in my early teenage years by an Aberdeen reserve midfielder called Cato Guntveit. The image of that ball hurtling directly towards my face haunts me to this day and if ever there was a time to master the coordination between my hands and eyes, it would have been before that moment. If I could have forewarned her, I would have.

:green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...