""" Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tapes:Sigh - Scorn DefeatOrcustus – AnthologyObtained Enslavement - Centuries of Sorrow Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Tape:Dracula - Open Graves at MidnightVinyl:Tokyo Blade - Tokyo BladeHin Håle - BeyondJævlig flott, den Tokyo Blade-utgivelsen. Sexy saker. Lenke til kommentar
voident Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) 13th Moon - The Pale Spectre Over The Worm (MC)13th Moon - The Pale Spectre Over The Worm (10")13th Moon - Abhorrence Of Light (MC, special edition)13th Moon - Abhorrence Of Light (CD)Sabbat - Sabbatical Satanichrist Slaughter (MC)Plaguestorm - Bestial Exekution (MC, w/ logo patch+pin)Ursus - Demo MMXIV (MC)Kringa - Total Mental Desecration (MC)Dr. Shrinker - The Eponym (MC) Black Magick SS - Symbols Of Great Power (EP) Black Magick SS - Panzerwitch (EP) Vassafor - Southern Vassaforian Hell (EP) Myrkr - Ritual of Undeath (EP) Malum In Se - ...of Death...of Lurid Soul... (EP) Hin Håle - Beyond (EP) Athanatos - Unholy Union (MC) Endret 13. juli 2014 av drgz Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Black Cilice - Summoning the Night (LP) Wulkanaz - Hufô (7" EP) Dødsengel - Dødsengel (CD) Nehëmah / Vultyr - Split 7" (7" EP) Inquisition - Into the Infernal Regions of the Ancient Cult (Farget vinyl) Teitanblood - Death (LP) Satanic Warmaster - Nachzehrer (Picture vinyl + plakat) Moonblood - Blut & Krieg / Sob a lua do bode (vinyl) Moonblood - From Hell (vinyl box) Meget fornøyd denne gangen! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Skjønner jeg godt! Nytt som har dukket opp her de siste ukene: Impetigo - Ultimo Mondo Cannibale (Dobbel Lp) Impetigo - Horror of the Zombies Embalmer - There Was Blood Everywhere Cult of Fire - Triumvirát Vassafor / Sinistrous Diabolus - Split Temple Desecration - Communion Perished (Gratis) Running Wild - Blazon Stone Purson - The Circle & the Blue Door 葬尸湖 [Zuriaake] - 弈秋 (Afterimage of Autumn) (Dobbel Lp) Sabbat - Kill Fuck Jesus Christ (Die Hard edition) Satanic Warmaster - Death Live 2012 Satanic Warmaster - Strength & Honour Tliltic Tlapoyauak compilation vinyl box (3 lp) Absurd - Größer als der Tod ( 7'' Ep, Farget) Scalare / Eldorado - Split (7'' Ep) Carnage - Dark Recollections Barrow Wight - Power from the East Tarot - Dying Daze Instinct - The Black Wound (Tape + patch) Empyrium - 1994 - 2014 ( Vinyl boks med alle album/utgivelser) Endret 26. juli 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
voident Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Webb - Nightmare of Croird (MC, red+yellow cover) Excoriate - Poisoned By Darkness (MC) Excoriate - Horrible Death (MC, black/white cover) Excoriate - ...From Morbid Ruins (MC) Necromancy - Rites of Necromancy (MC) Necromancy - Magic Alchemy Occultism (MC) Nightmare City - Nightmare Tape (MC) Putrid - MMX (MC) Graveless - Condemned To A Nameless Death (MC) Lenke til kommentar
voident Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Par tapes til; Hin Håle - Beyond (MC) Reverie - First Reverie (MC) Oblong Box - Oblong Box (MC) Endret 27. juli 2014 av drgz Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Mayhem - Esoteric Warfare (samlerutgaven med blodrød vinyl + CD) Satanic Warmaster - Opferblut (vinyl) Satanic Warmaster - Relevation (vinyl) Satanic Warmaster - Carelian Satanist Madness (amber vinyl) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) @Skogslik, tar du bilder av innkjøpene dine til noe annet enn denne tråden? Jeg pleier ikke poste allverden her, men den nye Mastodon-vinylen er såpass forseggjort at jeg nesten må vise den frem. edit: Snodig hvordan bildene er snudd på av forumet. Pytt pytt.. Endret 1. august 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg kjøpte en bordplate, og den var rund og pusset ned til en glatt overflate. Jeg fant fort ut at det var en stor fordel at denne platen var rundt, slik at flere kunne sitte rundt den uten å føle seg utenfor. Denne platen har jeg stående ute på terrassen, og etter at jeg hadde pusset den ned, så oljet jeg den med en malekost. Resultatet ble ganske fint. Nå skinner det i den runde bordplata når sola ser den. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Dette ggir vel ca null kred her inne, men vinyl er kos. https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png a19584b4eae911e1ba8122000a1e88a8_7.jpg Gir hifi kred iaf, bedre enn all lowfi uprodusert svartmetall, selv om jeg av og til spiller noe sånt fra iPhone... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) @Skogslik, tar du bilder av innkjøpene dine til noe annet enn denne tråden? Stort sett til tråder som denne på diverse forum. Endret 7. august 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Gikk igjennom den gamle platasamlinga til foreldrene til dama og plukket med meg no' greier, samt at jeg har en boks til jeg skal se i gjennom. Jævlig mye jeg ikke hart hørt om, og garantert mye dritt, men det blir jo spennende. Mye som er i dårlig stand au, så jeg vet ikke hva som er spillbart og ikke enda. Heh. Men jeg er mer enn fornøyd så lenge Astral Weeks, Moondance, Fighting, Bad Reputation og Nightlife er spillbare.Chicago - Chicago XIBarry White - Best of Barry White - Love Unlimited & Love Unlimited OrchestraThin Lizzy - FightingThin Lizzy - Bad ReputationThin Lizzy - ChinatownThin Lizzy - NightlifeThin Lizzy - RenegadeIke & Tina Turner – Rock Me Baby: A Collector's ChoiceUrban Cowboy: Original Motion Picture SoundtrackMarillion - Script for a Jester's TearKansas - Vinyl ConfessionsJackson Browne - The PretenderJackson Browne - Jackson BrowneLindisfarne - Fog on the TyneHenry Mancini and His Orchestra - Music from the TV Series "The Mancini Generation"Gillan - Future ShockVan Morrison - Into the MusicVan Morrison A Period of TransitionVan Morrison - Astral WeeksVan Morrison - MoondanceWishbone Ash - The Original Wishbone AshWishbone Ash - Number the BraveRod Stewart - A Night on the TownEmerson Lake & Palmer - Love BeachJames Gang - MiamiElectric Light Orchestra - A Box of their BestMore American Graffiti (Original Motion Picture Soundtrack)Rory Gallagher - TattooRufus with Chaka Chan - CamouflageGregg Allman Band - Playin' Up a StormJermaine Jackson - Come into My LifeMavis Staples - A Piece of the Action (soundtrack)Beast - BeastVan Halen - Van Halen IISouthside Johnny & The Asbury Jukes - Reach Up and Touch the SkyMichael Bloomfield - Cruisin' for a Bruisin'Isaac Hayes - Groove-a-ThonThe Byrds - Ballad of Easy RiderBoston - Don't Look BackMark-Almond - To the HeartToto - HydraCity Boy - The Day the Earth Caught on FireCarl Carlton - I Wanna Be With YouBob Dylan - Shot of LoveChris de Burgh - Spanish Train Stories and Other Stories Endret 14. august 2014 av Jack Burton 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Svært sjelden jeg kjøper plater, men Alestorms fjerde plate er ute på Spotify. Den heter så mye som Sunset on the golden age, og er en plate jeg har ventet på lenge. Vi snakker skotsk piratmetall på sitt beste (og, øh, eneste?) Da er det jo klart man skal... in the navy! https://www.youtube.com/watch?v=GsWSpv6LXPw Hehe, den er nok ikke på platen. Første singel er kort og godt Drink. Alle fire platene anbefales på det sterkeste til fans av metall. Det er useriøst, handler bare om fyll, pirater og piratliv, men hva så? AC/DC synger jo bare om sex og fyll, og de klarte seg jo fint. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Vi snakker skotsk piratmetall på sitt beste (og, øh, eneste?) Nei, egentlig ikke. Nå er jo ikke "piratmetall" en sjanger, men det finnes jo "tusen" metalband som synger om pirater. Skal man høre på metal med tekster om bl.a pirater er det eldre Running Wild, Cauldron Black Ram og Running Wild-klonen Blazon Stone som gjelder. Når det er sagt er det ingen av disse som har mye til felles med Alestorm musikalsk. Ingen av disse lefler rundt med cheesy folk metal. Ingen fan av Alestorm selv, men på Sunset on the Golden Age er de faktisk inne på noe til tider. Et langt mer gjennomført album enn de andre, og de låter til tider som et band som prøver å lage god musikk på en håndfull av låtene. Det gjorde de ikke på de andre skivene. Tar fremdeles ikke av på bandet, da. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Alice in chains - Jar of flies 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Siste tiden: edit: Å dæven, beklager for dårlig kvalitet på bildene. Ene bildet inneholder en tape med rareste bestillingsmåte jeg har vært borti hittil. Croatian Amor - The Wild Palms It was ANNOUNCED on the label's website that the album could only be traded for a customer's frontal nude self-portrait sent to the author's email from June 22 to July 22, 2014. The limitation was to be set by the amount of orders. It was later announced that 327 people entered the project. According to the author's concept, THE RECORDINGS should be kept private — as well as the nude photos the recordings were traded for. Each copy is hand-numbered AND SIGNED with a personal thanks to the recipient. Endret 19. august 2014 av Vowels 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Haha, litt av en bestillings måte Saker jeg fikk sist uke: Om - Pilgrimage Have a Nice Life - The Unnatural World Entrails - Resurrected from the Grave (Demo Collection) (Dobbel Lp) Earth - Hex; or Printing in the Infernal Method (Double Lp) + litt drikke til høsten/vinteren Entsetzlich / Tsathogguath - Split Rattenkönig – Rattus Rattus: Plague Conjuration Mardraum – Live at Recrucifying the Bastard Mardraum – Abhorrent Visions of Misery Nefaria / Mardraum - Split Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Forhandsbestilte Joachim NIelsens "STOPP! (siste skive fra graven)" til 1299,- fra Big Dipper. Endret 21. august 2014 av Datasmurf 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Litt nytt denne uken: Deicide - Legion Om - Advaitic Songs Wolves in the Throne Room - Celestite (Dobbel Lp) Kêres - Eternal Wake (Lp) Circle of Ouroborus - Veneration (Cd) Peste Noire / Diapsiquir - Rats des villes VS Rats des champs (Split Lp) Bosque / Senthil - Split Defuntos - Velha Pãlida Face Avsolutized... - Mot din svarta ångest Tomhet - Samblade Sotkvæden (Dobbel Cd) Nakkiga - Amerasu Nakkiga - Amaieraren hasiera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå