Shruggie Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 Jeg mener ikke å være vanskelig, men kan du prøve å tenke gjennom setningen din før du skriver den? Jeg har prøvd å tolke innlegget ditt nå i et par minutter, og det eneste jeg har igjen for det er hodepine... 2 Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 11. juli 2014 Del Skrevet 11. juli 2014 (endret) Godt å se at ikke alle får hodepine like fort som deg Endret 12. juli 2014 av madman88 Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2014 Jeg må dessverre gi Shruggie rett, ganske vanskelig å forstå hva du mener. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hørres ut som du laster opp "thumbnailen" av orginal bildet ditt. Slik at du laster opp kun det "forhåndsvis" ikonet av bildet og dermed blir det lite. Aner ikke hvordan eller hvorfor dette skjer da. Kan du prøve å auto synche bilder med f.eks onedrive\dropbox og se om bildet blir lite da også? Hei. Jeg prøvde først å legge inn bilde jeg tok med mobilen fra pcen som jeg hadde overført dit inn på dropbox. Da ble bilde lite igjen Overførte jeg bilde rett fra mobilen og inn til dropbox og åpnet det på dropbox via pcen så ble bilde i full størelse. Men hvis jeg nå skal lagre bilde på pcen blir bilde stort og fint Hvorfor må dette være så komplisert og ikke bare bli i stort bilde med en gang jeg overfører bilde til pcen fra mobilen? Kompliserte greier Beklager, jeg klarer heller ikke tyde hva du prøver på her 1 Lenke til kommentar
roarnico Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Noen som har funnet en enkel og god docking til denne telefonen? Jeg bestilte et par på ebay, men det var elendige greier (bl.a. var ladepluggen sentrert slik at telefonen lett veltet) Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Er det noen som vet hva som gjør at Høyttaleren slår seg på hver gang jeg skal ringe eller motta en samtale? irritert meg i noen dager nå. når jeg ringer eller tar telefonen så slår automatisk den seg på høyttaler istedet for normal Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Du kommer borti knappen når du tar telefonen.. Dette har skjedd meg flere ganger før jeg klarte å "gjemme" bort uvanen.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Noen som opplever at lyden er veldig lav når man ringer opp noen? Blir normal lyd når samtalen er i gang. Blir i tvil noen ganger om jeg faktisk ringer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juli 2014 Del Skrevet 18. juli 2014 Ja, faktisk. Jeg tror det er fordi telefonen har bestemt seg for at du ikke vil høre ringetonen. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har et problem at telefonen "tar seg selv" (unnskyld språket;) og legger på så jeg får ubesvart anrop når jeg trekker den opp av lommen for å svare. Finner ingen løsning for å forhindre dette i telefonen. Noen tips?...eventuellt en app? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Du kommer borti knappen når du tar telefonen.. Dette har skjedd meg flere ganger før jeg klarte å "gjemme" bort uvanen.. Det trodde jeg først jeg også, men når jeg ringer noen så skjer det samme. Når jeg ringer noen så slår høyttaler seg automatisk på. jeg kan forstå at det skjer når man tar telefonen, men ikke når du ringer vel? ingen andre som har denne "feilen" Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg har et problem at telefonen "tar seg selv" (unnskyld språket;) og legger på så jeg får ubesvart anrop når jeg trekker den opp av lommen for å svare. Finner ingen løsning for å forhindre dette i telefonen. Noen tips?...eventuellt en app? prøv å ta vekk "hurtiganrop" under bevegelser i "motion Launch" Lenke til kommentar
RM4 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Min trofaste One X døde, så ny M8 er innkjøpt. Men har et par spørsmål. 1. Når jeg kobler til hodetelefoner spiller de bare på 1 side. Må starte Spotify i liggende modus, så den spiller med de innebygde høyttalerene og så koble til hodetelefonene. Da spiller de på begge sider, i hvert fall en stund. Noen som vet om det er noen innstillinger eller noe? 2. Har ofte bare 1 strek på dekning, spesielt når den er kobla til 4G. Viser strekene 4G-styrke, eller telefondekning? Roar Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg har et problem at telefonen "tar seg selv" (unnskyld språket;) og legger på så jeg får ubesvart anrop når jeg trekker den opp av lommen for å svare. Finner ingen løsning for å forhindre dette i telefonen. Noen tips?...eventuellt en app? prøv å ta vekk "hurtiganrop" under bevegelser i "motion Launch" Hvor finner du de innstillingene? Lenke til kommentar
hreple Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen andre enn meg som har riper på kameraglasset på både hovedkamera og dybdekamera og vet de ikke har laget de selv? Har sjekket litt på nett, og det er mange med samme problem. HTC fikser dette på garanti - og mitt spørsmål er om noen andre har fått reparasjonen utført og vet omtrent hvor lang tid det tar. Det er sånn passe krise å bli stående uten mobil eller med lånemobil som garantert blir en samsung fra 2006 når jeg bruker smart-funksjoner hele tiden. Finnes noen "self-fixes" der ute for å pusse vekk et slags belegg på linsen, men dette er jeg litt usikker på om jeg vil. Ellers er jeg svært fornøyd med mobilen, egentlig. Finfin sak med utrolig god lyd av phones out. Pleide å bruke eksterne forsterkere til øreplugger (lydpurist, hoho) men med M8 hører jeg fint lite forskjell. God stemning! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Noen andre enn meg som har riper på kameraglasset på både hovedkamera og dybdekamera og vet de ikke har laget de selv? Har sjekket litt på nett, og det er mange med samme problem. HTC fikser dette på garanti - og mitt spørsmål er om noen andre har fått reparasjonen utført og vet omtrent hvor lang tid det tar. Det er sånn passe krise å bli stående uten mobil eller med lånemobil som garantert blir en samsung fra 2006 når jeg bruker smart-funksjoner hele tiden. Finnes noen "self-fixes" der ute for å pusse vekk et slags belegg på linsen, men dette er jeg litt usikker på om jeg vil. Ellers er jeg svært fornøyd med mobilen, egentlig. Finfin sak med utrolig god lyd av phones out. Pleide å bruke eksterne forsterkere til øreplugger (lydpurist, hoho) men med M8 hører jeg fint lite forskjell. God stemning! Jeg har også noen riper der, men jeg bruker kameraet så sjeldent at det egentlig ikke har plaget meg. Det synes heller ikke på bilder. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 En oppdatering til android 4.4.3 skal ha kommet. Jeg fjernet TWRP, og la tilbake stock recovery nå, for å oppdatere, men jeg finner ingen oppdatering. Noen av dere som har fått oppdateringen? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 En oppdatering til android 4.4.3 skal ha kommet. Jeg fjernet TWRP, og la tilbake stock recovery nå, for å oppdatere, men jeg finner ingen oppdatering. Noen av dere som har fått oppdateringen? Jeg fikk oppdateringen i dag rundt 12 tiden.. Installert og kjøres på telefonen.. HTC Filforsker er kommet med.. Ganske greit å ha forhåndsinstallert fil forkser Ikke sjekket noe veldig på hva som er kommet eller forbedret Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hei Hvor forandrer man språk på SMS i M8? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå