Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Khedira sine lønnskrav kan ødelegge for overgangen. Håper og tror at Wenger går for et annet alternativ dersom Khedira krever en lønn som bryter med strukturen og det Wenger er villig til å gi.

 

Kan du være så snill og bruke overgangs- og ryktetråden så vi slipper den diskusjonen to plasser? Tænk ju. facebook-emoticon-kiss.png

 

--

 

Ellers så er Alexis allerede kommet seg på Twitter. Power of the Arsenal! :p

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Flott, så kan resten av lagene prioriterte PL :)

Like you have a choice :p

Å joda, PL foran FA Cupen, du vet, den cupen dere vant og feiret som en CL-triumf (trust me, we know ;) )

 

 

Kan du linke meg reglene til hvor mye det er greit å ferie for de ulike cupene?

 

 

Det er jo ikke regler på det. Han syntes nok bare at det tok litt av :)

 

Men det er jo forståelig at man blir litt ekstra glade når det er ca. 10 år siden forrige triumf :)

Viss united ikke kommer tilbake i det gamle sporet, men vinner PL om 10 år, så klart at folk blir fra seg av glede og begeistring :)

Lenke til kommentar

Michael Owen mine damer og herrer:

 

 

Jaja, nytt år og en ny "ekspert" som tipper oss utenfor topp 4, og driter seg ut gang på gang. Det må snart slutte å være en regel at de som har vært tidligere fotballspillere er automatisk kvalifisert til å bli "eksperter", for de har ofte ikke peiling i det hele tatt. Jeg er sikker på at den gjennomsnittlige fotballsupporter kunne gjort en bedre jobb.

 

Wenger har tatt fjerdeplassen med langt dårligere lag enn vi har nå, så det er snart på tide å skjønne at han aldri kommer til å fullføre utenfor.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...