Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj jeg fikk ikke lagt over bildene fra den gamle mobilen min i dag :(

Først prøvde jeg med USB kabelen, men det kom opp ett varsel på macen om at det ikke lot seg gjøre å koble til enheten. Så prøvde jeg sende bildene via Blutooth. Det ville ikke mobilen noe av og det kom bare opp beskjed om at filen ikke var blitt sendt. Så prøvde jeg per Mail. Da var plutselig ALLE filene for store(?!)

Det er som om vår herre ikke vil jeg skal få lagt over bildene av den avdøde pusekatten min... :( :( :(

Tipper at det er "feil" filsystem på telefonen. Har du tilgang til PC med annet operativsystem enn OSX? Eventuelt kan du jo bruke dropbox eller tilsvarende til å laste opp i skyen fra telefonen. Wifi skal fungere uten SIM.

Lenke til kommentar

Man blir både solbrent og snøblind på vinteren. Så det beste er å holde seg innendørs hele året egentlig.

Du må være i sola litt, ellers får du ikke viktige vitaminer og det er farlig. Det har jeg lest nemlig.

Det er ikke problem å unngå solbrent, det er bare være forsiktig og gjøre litt og litt. si 15 min første gang, 30 min neste, 1 time osv.

Det lærte jeg som barn.

Lenke til kommentar

Åh! Det er så DIGG å bo alene uten roomie at herreGUD!

KUN meg selv å rydde/vaske etter, aldri kø på badet, ingen som vekker meg på nattestid ved å smelle i dører, og best av alt; det er persienner i vinduene så jeg kan gå naken så MYE jeg vil!

Livet er ENDELIG på bedringens vei! Nå mangler bare valpen, så er hiet komplett her!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Solbrent, i dag? Det regnet jo. :p Resten av denne uka var derimor solbrent og grillmat vær. ;)

Vet ikke hvilken del av landet du bor i, men i Oslo og omegn var det strålende sol med bare litt overskyet i 3-tiden. Og etter 3 timers arbeid i sola, så jeg veldig rød ut. Når jeg kom hjem, så jeg allerede at det kom til å bli en interessant mandag. Noe som er fint, siden jeg skal ut i sola igjen...
Lenke til kommentar

Åh! Det er så DIGG å bo alene uten roomie at herreGUD!

KUN meg selv å rydde/vaske etter, aldri kø på badet, ingen som vekker meg på nattestid ved å smelle i dører, og best av alt; det er persienner i vinduene så jeg kan gå naken så MYE jeg vil!

Livet er ENDELIG på bedringens vei! Nå mangler bare valpen, så er hiet komplett her!

Kjenner følelsen. Minstesøss tok med seg typen og flytta hjem til Byåsen i går, søss dro til Byåsen i dag, og mamma og pappa stakk 2 uker til La Manga samtidig (vel, de er fortsatt på Gardermoen og må sitte i et varmt fly der i de neste 40 minuttene grunnet forsinkelser, så mamma er potte sur, men meh, de er ikke hjemme), så jeg har spradet naken rundt siden 07:10, da jeg så siste snurt av bilen deres forsvinne bak trærne. Feels good.

Lenke til kommentar

Bodde bare alene ett år, og selv uten persienner, var jeg som oftest naken, så lenge jeg ikke hadde folk på besøk that is. De neste tre årene bodde jeg sammen med folk, så da ble det verre å være naken. Vel, kanskje ikke i kollektivet, men grunnet noen av de verpesjuke damene jeg bodde med, fant jeg det best å være påkledd til alle døgnets tider.

Lenke til kommentar

Hvor desperat er du når datasmurf sees på brukbar genkilde?

:-----------D

ROLIG DAMER, EN AV GANGEN

Ekstremt desp.

Noe annet som er digg med endelig å være alene og ikke være i en leilighet, er å kunne skru opp bassen og sette på noe klassisk trance. :D

Lenke til kommentar

Flyttar ut at kollektivet med distre vener i Bergen og flyttar inn aleine i Oslo til hausten. Det blir fuckings bra, for då slepp eg sånt fjas som at heile disken og vasken er full av nokon andre sin oppvask, ingen som stjeler tannkremen min, ingen som tjuvlåner barbermaskina mi og fyller den med hår utan teitgutt-opphav etc. Greit å kun ha seg sjølv å forholde seg til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...