Macklemore Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Har begynt å bli drittlei av bassen på Apple Earpodsene mine så tenkte å kjøpe ett nytt par.Maks 700krGjerne fra komplett.no Se greie utIn-earEKSTREM bass, hører stort sett kun på hiphop/rap og da er det viktig med mye bass:) Må også være mikrofon og knapp for å svare på telefonen osv. Siden jeg trenger dette når jeg er ute og kjører Må også helst være litt slitesterke Tips? Endret 28. november 2013 av Macklemore Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Sjekk ut Velodyne Vpulse. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Koster 850 og det er ikke inkludert moms/toll. Og er litt kritisk til å bestille varer fra ebay som koster nesten 1000kr.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Maks 700kr EKSTREM bass, hører stort sett kun på hiphop/rap og da er det viktig med mye bass:) Lykke til med å finne det til 700 kr.. det finnes knapt ørepropper med "ekstrem" bass uannsett prisklasse.. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. november 2013 Forfatter Del Skrevet 28. november 2013 Hva med Beats by dr dre urbeats? Har hørt at de har kraftig bass, men går det for mye utover resten av lydbildet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Øreplugger som føler med Samsung mobiler pleier å ha veldig høy kvalitet. Du kan jo like så godt kjøpe disse (har ikke prøvd dem). Jeg elsker mine, da de er veldig lydisolerte. http://www.komplett.no/samsung-headset-hvit/781133 Endret 28. november 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Du har ikke prøvd de, men du elsker dem? Jeg har heller ikke prøvd de, men det må være noe av det verste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Du har ikke prøvd de, men du elsker dem? Jeg har heller ikke prøvd de, men det må være noe av det verste jeg har hørt. .... Nei. Jeg har prøvd lignende fra Samsung, som jeg elsker, ikke dem. Fant ikke de jeg selv har, men tviler ikke på kvaliteten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Fant dem jeg har, som er vanvittig gode: http://www.samsung-parts.net/en/samsung-galaxy-s-note-tab-headset-earphones-white.html Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 http://www.eplehuset.no/produkt/3166_incase-capsule---sortflurogronn.aspx går sykt god for disse her, kraftig og fyldig bass Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Samsung sine øreplugger er egentlig ikke så ille. Noe mesterverk innen bass skal de kanskje ikke skrytes på, men absolutt gode for prisen. Etter min mening er Beats bare tull i og med at de er veldig ubalanserte i lydspekteret. En skam for slikt et bra merke som Monster, mener jeg. MEN! siden du er ute etter mye bass og trykk så er absolutt Monster et kurant merke. DISSE og DISSE ligger begge til en god pris, har store drivere om jeg husker riktig, og har gode kabler som ikke krøller seg så lett. Begge er fra Monster, og skal ha nok av det trykket du er ute etter. Iallefall langt mer enn de fleste andre valg du evt har. Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Monster Turbine er gode, men dessverre utenfor din prisklasse. Prisen på disse varierer veldig, så hvis du venter litt, finner du dem nok på tilbud Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 oj, glemte helt dette jeg. Får se om det er noen gode tilbud etter jul:) takk for tips Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 NOCS NS600 Crush kan være et alternativ, har de selv. Usikker på hva de ligger på i pris, men det er jo salg om ikke altfor lenge. De smeller kanskje ikke like hardt på bassen som Beats, men så har de heller ikke et (I mine øyne) grusomt lydbilde. Utrolig bra på de typene musikk jeg hører på, hhv trance, metal, hiphop. Og de har jævlig bra bass altså Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 26. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Høyrepluggen i earpodsene gikk til helvete forrige uke, og jeg så at det var tilbud på disse http://www.netshop.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=65735&WebSiteMapNodeID=1000001 så jeg slo til. Edit: Er litt usikker på hva slags beats by dr dre det er. Siden på bildet står det urbeats men det står at de heter ibeats. Men er ikke så nøye, regner med at de har overdreven bass uansett. (som jeg liker) Endret 26. januar 2014 av Macklemore Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Mista de forrige, men fikk Beats by Dr dre tour av Farmor:) Er veldig fornøyd, selvom det er waste av penger og bruk 1300kr på ørepropper. Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Mista de forrige, men fikk Beats by Dr dre tour av Farmor:) Er veldig fornøyd, selvom det er waste av penger og bruk 1300kr på ørepropper. Haha, godt med en snill farmor da Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Japp:) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Dersom du ønsker noen alternative og billige som hypes veldig (650 innlegg på en mnd er mye). Anmeldelser av Xiaomi Pistons. Koster under 200,- kr Skal ha bra bass Har mikrofon som passer Android og iPhone De ser bra ut Bare å kjøpe propper går jo i stykker før eller siden. Det finnes en del fake Xiaomi på ebay, men kjøper du fra Ibuygou skal du være sikker. 1 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Bare ikke kjøp noe med så høy dB som ødelegger hørselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå