Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Okei, jeg er i tvil angående PVP. Har prøvd å tenke frem litt forskjellige rutiner rundt det, men vil høre hva folk sier. Som det er nå er det litt for lett å rape noen flere ganger.

 

Forskjellige forslag:

  1. Autojail i X antall minutter når man dreper noen og man vil bli sluppet ut utenfor fengselet når tiden er over. Man kan fremdeles drepe, men man må være klar for å ta et opphold i fengsel for dyden. Offeret vil slippe å bli drept flere ganger den samme natten siden gjerningsmannen er i fengsel.
  2. Mulighet for å sette opp "anti-PVP soner" selv. En diamantblokk vil f.eks gjøre et område på 40x40 til PVE istedenfor PVP.
  3. MAYHEM & ANARCHY
  4. ????
  5. Skru av spillerposisjoner på kartet om nettene.

Kan jo eventuelt bare skru av PVP også, men jeg føler PVP i større eller mindre grad er en del av Minecraft som burde være der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er mulig, men hva om man får en cooldown?

 

Jeg dreper person X. Jeg kan da ikke drepe person X før om 2 min. Hvis jeg forsøker å angripe person X innen disse to minuttene havner jeg i fengsel eller så blir ikke angrepet registrert(ingen liv mistet for person X).

 

Kunne fungert bra. I tillegg til å skru av kartet om natten selvfølgelig..

Lenke til kommentar

Prøver å få igang iron-farmene på serveren igjen, derfor. De som har iron farm eller villagers, les dette!

 

Oversikt over ironfarmer:

 

STED - DESIGN - EIER - VILLAGERS

1: Skyland [-875,53] - Iron trench - Fositek - 28 villagers

2: Skyland [-646,146] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Skyland [-206,359] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Lakusland (Hakkebakken) - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

4: Lakusland (Admah) - Iron trench - Hvem eier denne? - 28 villagers

5: Lakusland [-3372, 1723] - Iron trench - Kleppus - 28 villagers

6: Lakusland [229, 1802] - Gammelt design - D33pspawn - 12 villagers

 

Vær snill og si ifra dersom det er en farm jeg ikke har fått med, si ifra om hvem som eier farmen og omtrent hvor mange villagers du har i farmen din!

 

Er det andre som har villagers løse? feks for trading?

 

Hadde vært kjekt om vi fikk igang farmene igjen!

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Iron farmer skal fremdeles fungere ja. Men iron foundry, det kanskje mest effektive ironman farm designet, skal slutte å fungere.

 

So have i heard.

Noop, funker fortsatt den og ;) se på xisuma sinn siste hermitcraft video. Men betyr det noe anyways. Må ha spawnchunck til den, derfor eg maste om det :p

Lenke til kommentar

Takker, da er den lagt til:

 

 

 

Prøver å få igang iron-farmene på serveren igjen, derfor. De som har iron farm eller villagers, les dette!

Oversikt over ironfarmer:

STED - DESIGN - EIER - VILLAGERS

1: Skyland [-875,53] - Iron trench - Fositek - 28 villagers

2: Skyland [-646,146] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Skyland [-206,359] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Lakusland (Hakkebakken) - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

4: Lakusland (Admah) - Iron trench - Hvem eier denne? - 28 villagers

5: Lakusland [-3372, 1723] - Iron trench - Kleppus - 28 villagers

6: Lakusland [229, 1802] - Gammelt design - D33pspawn - 12 villagers

Vær snill og si ifra dersom det er en farm jeg ikke har fått med, si ifra om hvem som eier farmen og omtrent hvor mange villagers du har i farmen din!

Er det andre som har villagers løse? feks for trading?

Hadde vært kjekt om vi fikk igang farmene igjen!

(oppdatert 26.01.14 kl 12.10)

 

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Jeg fant ut at drømmen min om å ha alt i førstepost ikke var helt god. Prøver å få med mest mulig og da ender jeg opp med en helvetes forvirrende førstepost. Tror det hadde gjort at færre hadde skjønt noe som helst :p

 

Men skal strø det viktigste inn i førstepost og så får siden bli infodumpen vår.

Lenke til kommentar

Takker, da er den lagt til:

 

 

Prøver å få igang iron-farmene på serveren igjen, derfor. De som har iron farm eller villagers, les dette!

Oversikt over ironfarmer:

STED - DESIGN - EIER - VILLAGERS

1: Skyland [-875,53] - Iron trench - Fositek - 28 villagers

2: Skyland [-646,146] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Skyland [-206,359] - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

3: Lakusland (Hakkebakken) - Gammelt design - Hvem eier denne? - (Hvor mange villagers?)

4: Lakusland (Admah) - Iron trench - Hvem eier denne? - 28 villagers

5: Lakusland [-3372, 1723] - Iron trench - Kleppus - 28 villagers

6: Lakusland [229, 1802] - Gammelt design - D33pspawn - 12 villagers

Vær snill og si ifra dersom det er en farm jeg ikke har fått med, si ifra om hvem som eier farmen og omtrent hvor mange villagers du har i farmen din!

Er det andre som har villagers løse? feks for trading?

Hadde vært kjekt om vi fikk igang farmene igjen!

(oppdatert 26.01.14 kl 12.10)

 

Jeg har noen villagers i Skyland. En liten øy like ved spawn, gjennom zz sitt hus og rett frem. Jeg håper jeg husket å gjøre breedingcellen inaktiv, hvis ikke er det bare å gjøre det ved å fjerne dørene over. :)

Lenke til kommentar

Okei, Jeg fjernet dørene.

 

 

 

 

Det finnes en grense på maksimalt antall villagers i en verden (ca 100), ønsker derfor først å finne dem. Evt drepe villagere...

[kilde: 03:30 i denne videoen]:

 

Alle ironfarmer på serveren har stoppet/bremset kraftig opp, derfor. De som har iron farm eller villagers, les dette!

Oversikt over ironfarmer:

STED - DESIGN - EIER - VILLAGERS

1: Skyland [-875,53] - Iron trench - Fositek - 28 villagers

2: Skyland [-646,146] - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 96 villagers

3: Skyland [-206,359] - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 16 villagers

3: Lakusland (Hakkebakken) - Gammelt design - Hvem eier denne? - ca 0 villagers

4: Lakusland (Admah) - Iron trench - Hvem eier denne? - 28 villagers

5: Lakusland [-3372, 1723] - Iron trench - Kleppus - 28 villagers

6: Lakusland [229, 1802] - Gammelt design - D33pspawn - 12 villagers

Villagers:

1. Skyland [-269, 392] - Mortensol - 13 villagers

Vær snill og si ifra dersom det er en farm jeg ikke har fått med, si ifra om hvem som eier farmen og omtrent hvor mange villagers du har i farmen din!

Er det andre som har villagers løse? feks for trading?

Hadde vært kjekt om vi fikk igang farmene igjen!

(oppdatert 26.01.14 kl 23.53)

 

 

 

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...