tomsi42 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Nå viser det seg at det er byfest i Sandvika denne helgen, så da bortfaller 31.8 for min del. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Da får vi prøve en annen helg, burde få til et treff før høsten setter inn Endret 29. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Skal vi prøven og tukle sammen et treff igjen Denne helgen kanskje hvis det passer for noen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg skal nedover neste helg (25-26.1) - skal vi prøve på et lite søndagstreff da? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det bør jeg kunne være med på, ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Hva skal vi fotografere? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Vintermotiver Hva med gamlebyen ?, må være en plass man kan få varm sjokolade Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Høres greit ut det. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg er nok mest sannsynlig med, men hvor i Østfold er det meningen vi skal treffes? Det er litt værforbehold for min del. orker ikke å gå ute i kraftig snøvær/regn. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Litt trang i øya ser jeg.. Gamlebyen til søndagen er jeg med på. Så write me up! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Litt trang i øya ser jeg.. Gamlebyen til søndagen er jeg med på. Så write me up! Du får tørke av øyna litt til, er ikke før neste søndag Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Du får tørke av øyna litt til, er ikke før neste søndag CRAP!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Når skal vi møtes - høres 13:00 bra ut ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Når skal vi møtes - høres 13:00 bra ut ? Det er meldt en 7/8 minusgrader og overskyet så det skulle holde med et par tre timer fotografering før det begynner og mørkne, er det for kaldt kan vi leke litt med tog innendørs Endret 22. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Når som helst for min del. Jeg har ingen planer i det hele tatt på søndag. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg er klar. For meg så kan vi ta det så tidlig som mulig. Blir litt kjedelig for meg å dra til gamlebyen igjen, så det blir mest for det sosiale. Er på slankern også så tur på cafe blir heller ikke aktuelt. Blir uansett hygelig å treffes igjen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg er klar. For meg så kan vi ta det så tidlig som mulig. Blir litt kjedelig for meg å dra til gamlebyen igjen, så det blir mest for det sosiale. Er på slankern også så tur på cafe blir heller ikke aktuelt. Blir uansett hygelig å treffes igjen Det er fler enn deg som er på slankern. Det er ingen grunn til å ikke dra på kafe. Det er bare å bestille kaffe istedet for kakao Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg er klar. For meg så kan vi ta det så tidlig som mulig. Blir litt kjedelig for meg å dra til gamlebyen igjen, så det blir mest for det sosiale. Er på slankern også så tur på cafe blir heller ikke aktuelt. Blir uansett hygelig å treffes igjen Det er fler enn deg som er på slankern. Det er ingen grunn til å ikke dra på kafe. Det er bare å bestille kaffe istedet for kakao Hehe, men det er ikke flere enn meg som har gått ned 8kg. på to uker ved å kun få i seg 612kcal pr.dag i form av flytende føde Har planer om å gå ned 12kg. til på en mnd. og da er det ikke bra for meg å se andre dytte i seg kake eller fast føde, hehe. Kaffe kan jeg drikke, men thats it Har også sluttet å røyke for ca. 5mnd. siden og det hjelper ikke akkurat på for å si det sån. Men det er jo mitt valg og en slik måte funker best for meg. Jeg er heldig ved at jeg er født med en enorm selvkontroll og stahet (på godt og vondt). Om en mnd. er jeg ferdig og jeg tenker litt slik at ca. 6mnd. av sitt liv ikke er mye å offre for å bli røykfri samt slank, med de helsegevinstene det gir på sikt, samt livskvalitet generelt. Selv et eple hadde føltes som enreal cheeseburger for meg akkurat nå, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå