Gå til innhold

Fototreff for Akam: Østfold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg er klar. For meg så kan vi ta det så tidlig som mulig. Blir litt kjedelig for meg å dra til gamlebyen igjen, så det blir mest for det sosiale. Er på slankern også så tur på cafe blir heller ikke aktuelt. :)

 

Blir uansett hygelig å treffes igjen :)

Det er fler enn deg som er på slankern. Det er ingen grunn til å ikke dra på kafe. Det er bare å bestille kaffe istedet for kakao ;)

Lenke til kommentar

 

Jeg er klar. For meg så kan vi ta det så tidlig som mulig. Blir litt kjedelig for meg å dra til gamlebyen igjen, så det blir mest for det sosiale. Er på slankern også så tur på cafe blir heller ikke aktuelt. :)

 

Blir uansett hygelig å treffes igjen :)

Det er fler enn deg som er på slankern. Det er ingen grunn til å ikke dra på kafe. Det er bare å bestille kaffe istedet for kakao ;)

 

Hehe, men det er ikke flere enn meg som har gått ned 8kg. på to uker ved å kun få i seg 612kcal pr.dag i form av flytende føde :)

 

Har planer om å gå ned 12kg. til på en mnd. og da er det ikke bra for meg å se andre dytte i seg kake eller fast føde, hehe. Kaffe kan jeg drikke, men thats it :)

 

Har også sluttet å røyke for ca. 5mnd. siden og det hjelper ikke akkurat på for å si det sån. Men det er jo mitt valg og en slik måte funker best for meg. Jeg er heldig ved at jeg er født med en enorm selvkontroll og stahet (på godt og vondt).

 

Om en mnd. er jeg ferdig og jeg tenker litt slik at ca. 6mnd. av sitt liv ikke er mye å offre for å bli røykfri samt slank, med de helsegevinstene det gir på sikt, samt livskvalitet generelt.

 

Selv et eple hadde føltes som enreal cheeseburger for meg akkurat nå, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...