tomsi42 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Christian86 og undertegnede vil ha et lite treff i Oslo på søndag (den 12.) - vi møtes utenfor Nesoddbåtene ved Aker brygge kl. 12:15 og tar det derfra. Dere er hjertelig velkommen til å bli med. 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Veit du hva, det skal jeg prøve å få blitt med på. Har ingen planer på søndagen, så det bør la seg ordne. Altfor lenge siden forrige fototur for min del... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Det hadde vært hyggelig. Lenke til kommentar
eks Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg blir med... Ser forresten at hurtigruteskipet MS Trollfjord ligger ved festningen frem til søndag kl 16, så hvis noen er interessert så kan vi jo ta en runde innom skipet og ta noen bilder, en kaffe eller en øl...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Det høres ut som en god plan, eks. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg skal prøve å karre meg med, men ikke vent på meg. Jeg har tlfnr ditt, Tomsi, i fall jeg kommer litt senere. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg skal prøve å karre meg med, men ikke vent på meg. Jeg har tlfnr ditt, Tomsi, i fall jeg kommer litt senere. Den er god. Christian86 har med A7 og A7R, hvis du trenger motivasjon til å stille opp Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg skal prøve å ta turen! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg blir også med. Tar kanskje med hele familien. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Trenger spark i baken for fotografering på denne tiden av året. I morgen er jeg dog neppe i stand til å oppføre meg pent kl. 12:00. God tur Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Da er jeg på Oslo S 11:49, og labber rett ned til Aker brygge derfra. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Takk for en hyggelig dag, alle sammen. Og tusen takk til Eirik (@eks) for lånet av 1 stk Olympus OM-D E-M5. Eget eksemplar er bestilt. Fristet veldig med E-M1, men det får heller bli en senere oppgradering. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2014 Takk for en hyggelig dag, alle sammen. Og tusen takk til Eirik (@eks) for lånet av 1 stk Olympus OM-D E-M5. Eget eksemplar er bestilt. Fristet veldig med E-M1, men det får heller bli en senere oppgradering. Grattis.Håper du poster noe av fangsten i bildetråden. Til dere andre som var med i går - jeg trodde jeg postet en link her når jeg lagde bildetråden; men det gjorde jeg tydeligvis ikke ... (Ble nok distrahert ) Lenke til kommentar
eks Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Takk for en hyggelig dag, alle sammen. Og tusen takk til Eirik (@eks) for lånet av 1 stk Olympus OM-D E-M5. Eget eksemplar er bestilt. Gratulerer... Bare hyggelig å kunne hjelpe til... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2014 Det er kanskje på tide med en utstillingstur igjen? Lørdag 1. februar, f.eks. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er kanskje på tide med en utstillingstur igjen? Lørdag 1. februar, f.eks. Ikke for mitt vedkommende - da er jeg på Whisky Meet i Bergen. Whiskyfylla med fatter'n FTW! 1 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er kanskje på tide med en utstillingstur igjen? Lørdag 1. februar, f.eks. Ikke for mitt vedkommende - da er jeg på Whisky Meet i Bergen. Whiskyfylla med fatter'n FTW! Alright!! Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det er kanskje på tide med en utstillingstur igjen? Lørdag 1. februar, f.eks. Kjedelige bilder og forferdelig nettside. Blir ikke med. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er kanskje på tide med en utstillingstur igjen? Lørdag 1. februar, f.eks. Kjedelige bilder og forferdelig nettside. Blir ikke med. At fotografer hår dårlige nettsider er jo intet nytt. De fleste fotografer har fryktelig dårlige nettsider. De skal være tungvinte å orientere seg i og mangle mulighet for abonnering av noe slag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå