RandiA Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Her er en bilde-tråd for dagens flotte treff. Jeg er sikker på det kommer opp noe interessant her. Endret 4. januar 2014 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Her er noen av dagens bilder - det kommer flere i morgen: 1. Punting in Nidelven 2. Reflections Nidelven 3. Mye vann i elven 4. Vårlig lek - Nidelven 5. Fotograf ved elven 6. Skywalk på Sjøgangen 7. Vi avsluttet med garnkjøp (noen av oss) Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Her er mine. Ble ikke så mye på meg i dag Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Flotte bilder, Nelson - likte spesielt Kjølelageret, stilig - og "lange skygger" var morsomt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Takk for bra treff i fint vinter/vår-lys og som valig hyggelig kafébesøk etterpå. Mange varierte bilder - eller variasjoner over noen tema! Randis Vårlig lek er kjempeflott! Nelsons Lange skygger og Gutta i trappen (eller kanskje Herrene i trappen passer bedre?) likte jeg godt. Her er mine: Richard With: Fyrlykt i morgensol: Taxikø: Gunnerus ved kai Lav sol på høyvann: Stripe: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Morsom vinkling, Linepusle - og de to første var spesielt praktfulle - der var Hurtigruten ja, som jeg ikke rakk å få med meg. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Takk alle for en fin tur igår! Randi, nr. 4 er et herlig bilde! Flott. Nelson, Kjölelageret ble pent og jeg liker også det med de lange skyggene. Linepusle, liker spesielt nr. 1, 3 (morsomt) og 5. Jeg har mye av det samme som dere, men slikt skjer jo når man går sammen. 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Endret 5. januar 2014 av HelenaN Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Takk for turen folkens! Hurtigruta og fotografen Sykkel 1 Nidelva Sykkel 2 Bakklandet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Oi, så mange flott bilder - flinke fotografer dere er. Vanskelig å plukke ut noen, alle er fine. Men gjør det likevel - Helena 1-4-7 (de ungene dine ble jo sylskarpe, utrolig), og Eivind 6 og 2 - og ellers fin stemning i alle bildene dine. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Takk for en flott tur i vårværet. Godt nyttår til dere som ikke kunne delta. 1. 2. 3. 4. 5. Lenke til kommentar
andycam Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg likte disse bildene best. Randi: nr 4 og 6, Nelson09: nr 4, Linepusle: nr 1, helenaN: nr 1 og 7, eivind84: sykkel 1. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Spennende vinklinger, andycam - Clarion ble morsom som "den skjeve" også.Og stemningen i nr.5 var ekstra fin. Lenke til kommentar
Akre Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Flotte bilder - kan knapt tro det er januar i Trøndelag Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg har lagt de fleste bildene i et Flick-set Og her er en kort Blogg-rapport fra treffet. Endret 6. januar 2014 av RandiA Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Det ble mange fine bilder fra forrige lørdags treff. Har hatt problemer med å logge meg på forumet, derfor litt sent ute. (Flere som har hatt det problemet? Ingen reaksjon ved pålogging, både i Firefox og Chrome???) Vel vel: Jeg liker særlig disse: Helena: 1,7,9 (Flotte himler, Helena! ) Eivind: Sykkel1 og Nidelva. AndyCam: 1 og 4. Liker lysbruken/filtrene, eller er det etterbehandling? Randi: Clarion reflection og Sjøgangen (den lysegrønne er fin!). Lenke til kommentar
andycam Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 har du prøvd med opera? på bilde 4 bruker Jeg det hjemmesnekrede sokkefilteret :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå